próbowałam zasnąć. NAPRAWDĘ. Ale za każdym razem gdy zamykałam oczy miałam moje wspomnienia z Jiminem oraz to jak mnie potem ignoruje. Łzy leciały jak pojebane. Byłam skulona. W pewnym momencie w nocy poczułam dotyk. Prawie krzyknęłam ze strachu no bo jednak było tak cicho i nikt się nie ruszał.
Yoongi- cichoooo....
-przestraszyłeś mnie....
Yoongi- przepraszam.. ale słyszałem że ktoś płaczę. Pomyślałem o tobie i się nie myliłem...
-przepraszam że cię obudziłam
Yoongi- nie ma co słonko . Może pójdziemy coś do jedzenia zrobić. Jest już prawie 5
-że co?! piąta?!
Yoongi- ciiiiii, tak piąta
-sorrka... o kurde...
Yoongi- powiedz mi... spałaś ?
-taaaak...
Yoongi- yhym, bo ci uwierze. Musisz spać
-ja wiem... ale ja po prostu... ja nie mogę... jak zamykam oczy to o nim myślę... w dodatku nie odbiera i nie odpisuje , ja zaraz zwariuję!
Yoongi- zadzwonić do niego?
YOOONGI:
Przyznam że bolą te słowa no ale jednak rozumiem że go kocha...
ZUZIA:
-i tak pewnie nie odbierze...
Yoongi- spróbuje..
wyciągnął telefon i wybrał jego numer. Był sygnał.. Pierwszy... Drugi... odebrał... kurwa odebrał!!
(na prawo Yoongi , na lewo Jimin)
stary co się z tobą dzieję?
a co ma się dziać?
Jak usłyszałam jego głos ulżyło mi .... uspokoiłam się... tak jego głos na mnie działa.
nie odbierasz a kurwa odrzucasz ! i nie odpisujesz a odczytujesz !
emm... jest przy tobie Zuzia? Albo inni ludzie ?
kurwaa.. co on ukrywa?!
niee...
nie wierzę ci.
Ona się o ciebie martwi do kurwy! płaczę odkąd wyjechałeś a w nocy nawet nie spała ! A inni chcieli by się dowiedzieć co cię kurwa szajbło!
JIMIN:
moja Zuzia... no kurwaaaaaa... no nie mogę.. Ale nie odbiorę od niej ani nie odpisze... nie zrobię tego
e tam. da radę
nie wierzę że to mówię! ale muszę
jak to kurwa e tam?! co się z tobą dzieje!?
ze mną? kompletnie nic, moja miłość już do niej wygasła i tyle
Kurwa nawet nie wiecie jak teraz płaczę. nie mogę mówić prawdy. Muszę kłamać. To nie prawda... kocham cię Zuziu... najmocniej na świecie...
jak to kurwa wygasła?! posrało cię?! przed chwilą kochałeś ją że nie mogłeś przestać do niej pisać ani dzwonić! płakałeś mi jak pojebany gdy musieliście zerwać!! a teraz kurwa mówisz że nic do niej nie czujesz?!
CZYTASZ
you'll be mine
RomanceGłówną bohaterką jest Suzan lecz wszyscy mówią na nią Zuzia. Pewnego dnia nadszedł czas wyprowadzki z jej rodzinnego miasta jakim jest LA po to aby wszystkie problemy nastolatki w końcu się skończyły. W szkole Zuzia natrafia na bardzo przystojnego...