Właśnie teraz na wielkich ekranach puścili reklamę w której oni występowali. To było tak gorące że ja już umieram . Po chwili lasery zaczęły latać po całej sali i sztuczny dym unosił się ku górze . Wjechali do góry na platformach i wszyscy zaczęli krzyczeć . Pomiędzy każdą piosenką robili sobie małą przerwę i rozmawiali do nas . Czułam strasznie wzrok Minjae i jimina na sobie . Śpiewali takie piosenki jak : Mic Drop, can't you see me , gods menu, not by the moon, under cover, Ridin, top gang, movie star, treasure , obsession, i dwie najnowsze piosenki : Bonnie n Clyde oraz Blood sweat & tears . Gdy chłopaki w BST robili ten ruch ( wiecie chyba o który mi chodzi ^^) o mało nie umarłam . Tym bardziej że jimin był centralnie przy mnie i widziałam wszystko dokładnie. Był taki gorący!! To ja go ubrałam i pomalowałam !! Byłam siebie dumna bo słyszałam jak fanki koreanki mówiły że wygląda świetnie tak samo jak reszta . Ciekawe czy jutro też będziemy musiały iść do pracy .
- dobra Solar... Chcę być tą podłogą!
Solar- tą pod jiminem ? Hahaha jeszcze nie dawno chciałaś być tym mikrofonem co Minjae rzuca na koniec MD
Zaśmiałyśmy się i piszczałyśmy dalej . Chłopaki oblewali nas wodą a ja czułam się jak w niebie . Taki deszcz to ja mogę mieć codziennie. Miałam lekko mokre włosy, dekold i ubrania bo jednak miałam miejsce na samym przodzie więc ta woda głównie leciała na mnie . Podczas koncertu jimin dużo razy łapał ze mną kontakt wzrokowy i zawsze się kończyło na tym że albo puszczał mi oczko albo uśmiechał się tym swoim cwaniackim uśmieszkiem albo pożerał mnie wzrokiem. Na koniec każdy z chłopaków podziękował i teraz miał się odbyć fanmeeting . Oczywiście ja i moja paczka mieliśmy darmowe wejściówki i tam poszliśmy. Na sali w której się znajdowaliśmy nie było dużo osób no bo jednak te wejściówki trochę drogę są . Stwierdziliśmy że ja ,solar i yoongi usiądziemy a reszta pójdzie do chłopaków aby z nimi pogadać . Moje i solar rzeczy zostały w garderobie zespołu. Nie brałyśmy ich ze sobą bo byśmy musiały dźwigać ciężkie plecaki . Dużo fanów zadawało im pytania . Jimin jak zawsze siedział jak jakiś pieprzony Bóg . Nie mogłam się na niego napatrzeć ale starałam się nie gapić się na niego jaka jakaś psycho fanka. Po skończonym fanmeetingu pożegnałam się wraz z Solar z chłopakami i poszłam z nią do garderoby . Przed nami szedł zespół . Chwilę po nich weszłyśmy do środka . Kilku już było bez koszul i marynarek. Nie wiem jak on się tak szybko rozebrali. Między innymi Jimin. Jest tak wyrzeźbiony. Czy to jakiś grecki bóg piękna ? Podeszłyśmy do kanapy na której on akurat postanowił sobie usiąść . Wszyscy byli spoceni co oznacza że byli mokrzy a zarazem tacy sexowni. Ile razy mam powtarzać że Bóg ma ewidentnie swoich ulubieńców. Było grubo po 23. Mój plecak został zabrany przez jimina .
- ej no...dawaj ...
Jimin- a co jeśli powiem że nie ?
- ughh
On się tylko zaśmiał . Gdy chwyciłam za plecak jimin nagle nim szarpnął przez co wylądowałam na jego kroczu. okej ... W tym momencie jestem czerwona jak pomidor .zapomniałam jak tu wygodnie.. . Gdy chciałam wstać on objął mnie swoimi mocarnymi rękoma wokół tali. Włożył mi za ucho kosmyk moich włosów tak aby je odsłaniało. Zaczął szeptać tym swoim uwodzicielskim głosem
Jimin- mówisz że chcesz być tą podłogą pode mną?
W tym momencie zamarłam... Kurwa jak on to słyszał ?! Jak ja ledwo solar słyszałam a była dosłownie centymetry ode mnie !!! Zrobiłam się jeszcze bardziej czerwona o ile się da być bardziej .
Jimin- czy jednak wolisz zostać tym mikrofonem ? Hmm?
Słyszał ... Wszystko... Ale kurwa jak ?!
- em ja... Muszę już iść..
Chciałam wstać ale on jeszcze mocniej zacisnął ręce na mojej tali . Nadal szeptał .
CZYTASZ
you'll be mine
RomanceGłówną bohaterką jest Suzan lecz wszyscy mówią na nią Zuzia. Pewnego dnia nadszedł czas wyprowadzki z jej rodzinnego miasta jakim jest LA po to aby wszystkie problemy nastolatki w końcu się skończyły. W szkole Zuzia natrafia na bardzo przystojnego...