55

1.1K 33 24
                                    

Stałam i się strasznie stresowałam .Dadzą radę . Wierzę w ciebie Jimin... Trzymam za nich kciuki . Właśnie teraz prowadzący zaczął ich przedstawiać aby wiedzieli kto jest kim.

"Od lewej Jimin , Minjae , Yuta, Jackson i Bobby!!! Powitajcie ich gromkimi brawami !"

Ludzie zaczęli klaskać . Również ja z yoongim i solar. Nawet inne zespoły na kulisach klaskały. W tym momencie muzyka zaczęła grać .


(Niech będzie ta piosenka haha ostatnio mam na nią fazę więc no . Powiedzmy że jimin śpiewa kwestie Taehyun'a,  Jackson Yeonjun'a , Minjae Kai'a , Yuta Soobin'a a Bobby Beomgyu' na )

Tak mi się podoba ta piosenka . Zawsze sobie ją nucę przed snem . Albo o każdej porze dnia hahha. Tak mi siedzi w głowie że ja wale . Ludzie krzyczeli i piszczeli na całą salę. Podoba im się. Uśmiechnęłam się samoistnie że im się spodobali. W Dodatku te ich stroje są świetne . Wyglądają tak dobrze . Są tacy gorący. Podszedł do mnie i Solar Yoongi.

Yoongi- emm... Zuzia...

- tak?...

Yoongi- jak się trzymasz ?...

-aa...emm.. bywało lepiej ...

Yoongi mnie przytulił . Wtuliłam się . Starszy gładził moje plecy.

Yoongi- bardzo ładnie wyglądasz i solar ty również

Ja i solar- dziękuję

Odsunęłam się od yoongiego

yoongi- jak podoba ci się piosenka ?

-jest świetna

Yoongi- prawda

Zaczęłam śpiewać refren . Jest taki świetny .
Can't you see me
Friends don't understand me understand me anymore
Friends don't understand me anymore more

Obydwoje uśmiechali się do siebie kiedy ja stałam pomiędzy nimi i śpiewałam refren . Wczułam się i śpiewałam z nimi. Byli świetni. Taniec też niczego sobie. Czekałam na końcówkę . Chciałam bardzo aby im wyszło. Z mojego skupienia wybudził mnie głos yoona.

Yoongi- ładnie śpiewasz

-em co ?

Yoongi- ładnie śpiewasz

- en..dziękuję

Uśmiechnęłam się z dużym rumieńcem. Nie śpiewam zazwyczaj przy kimś bo się wstydzę. Ale to było silniejsze ode mnie . Nagle tak z dupy zaczęły mi lecieć łzy.

Yoongi- ale czemu płaczesz ?

Odkręcił mnie w swoją stronę i otarł mi łezki.

- ja nie wiem , tak jakoś ...

Yoongi- już nie płaczemy słodziaku i popatrz wracają już

Odkręciłam się w stronę sceny  z zaszklonymi paczałkami. Wychodził najpierw Bobby , Jackson, yuta , Minjae i na końcu jimin. W tle było słychać piski i krzyki ich imion oraz głośne oklaski. Wszyscy wyszli z takimi uśmiechami na twarzy że aż nie dało się samemu nie uśmiechnąć. Jimin do mnie podszedł.

Jimin- jak.... Ci się podobało ?...

- było świetnie

Uśmiechnął się i zauważył moje zaszklone oczy.

Jimin- płakałaś ?...

- mało ważne ,sama nie wiem czemu

Przytulił mnie i wyszeptał mi do ucha.
" Dziękuję że przyszłaś" po czym odsunął się i dał mi buziaka w czoło . Uśmiechnęłam się z lekkim rumieńcem.

you'll be mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz