65

1.1K 40 10
                                    

Minęły 3 tygodnie a ja przez ten cały czas rozmawiałam z jiminem z 5 razy . Za 2 dni jest gala a mnie , solar ,yoongiego,kooka i tae'a zaproszono jutro na próbę zespołu . Podobno mają wystąpić z jakoś nową piosenką ,którą kiedyś mi jimin zaśpiewał podczas jednej z naszych rozmów ale tylko był to jej  fragment. Niestety nie pamiętam już jak ona brzmiała. Z tego co słyszałam to  mają już wszystko dopięte na ostatni guzik i jutro jest jedna z ważniejszych prób przed galą. Jestem bardzo ciekawa jak im pójdzie , przez te 2 lata zdobyli już z 5 głównych  nagród i aż duma mnie rozpiera . Na tej gali gdzie wygrali pierwszy raz zdobyli aż 2 pierwsze miejsca w różnych 2 kategoriach . Niby mało nagród ale wyobraźcie sobie że oni zdobyli je w 2 lata a nie w 7. Mam nadzieję że tym razem też coś wygrają ,będę im kibicować zza kulis razem z solar a może nawet się im uda załatwić nam miejsca przy scenie ,fajnie by było. A teraz wracając do teraźniejszości jest właśnie jakaś 21.30 a ja siedzę z zapaloną lampką i książką od chemii ,jak się możecie domyślać to mam jutro sprawdzian a ja z chemii jestem ciemna ale nie oszukujmy się bo ja ze wszystkiego jestem ciemna . Przez cały dzień spałam i oglądałam anime z powodu że mamy dziś niedzielę . Od jakiejś dobrej 16 się uczę bo baba sprawdziła że zrobi nam sprawdzian z 2 działów bo czemu nie . Powiedziała że mamy 2 godziny pod rząd więc nam go zrobi . Totalnie nic nie rozumiem i zapewne będę mieć 1 z tego sprawdzianu a kaśka wtedy mnie zabije i zakopie w piachu . Jimin jest dobry z chemii i to bardzo ale on jest zajęty więc nie będę go maltretować . Do prawie 2 w nocy siedziałam i się uczyłam , udało mi się zrozumieć tylko jakieś 6/7 tematów na 20 więc jedyneczka witam cię już w moim dzienniku . Dało by się jeszcze znieść to chemię gdyby baba się na mnie nie uwzięła bo kurwa jej córka kocha parka a on ma ze mną kontakt i wie że z nim chodziłam i chce mnie udupić , wredne szmacisko . Baba jest grubo po 80 a nadal nie wyzioneła ducha i w dodatku jest nauczycielką , ja gdybym uczyła to już w wieku 50 co najmniej bym zeszła z tego świata z powodu wkurwienia na te bachory.  Położyłam się spać prawie rycząc z powodu że jestem debilką i nic nie potrafię . Wstałam rano o 6 obudzona przez budzik z worami pod oczami . Było po mnie widać że płakałam . Z smutkiem na twarzy od samego rana wstałam i udałam się do łazienki aby umyć zęby i wsiąść orzeźwiający krótki prysznic . Następnie udałam się do szafy wybrać jakiś strój na dzisiejszy  dzień który będzie jakoś porażką nie patrząc na to że jadę na próbę .

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
you'll be mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz