Chimmy 🤪🍺
Dobra ,podjeżdżam pod sklep więc żegnam, za 10 minut będę Zuzia ! ❤️Bobo🍼❤️
Okej , czekam ! ❤️❤️Jezu ten chłopak to złoto, możliwi są tacy chłopcy na świecie ? W tych czasach ciężko takiego znaleźć.
I co ? Po co ci to było ? Próbujesz mnie prześcignąć ?
Pamiętaj że ja jestem zawsze o kilka kroków do przodu od ciebie
Skąd masz tyle pewności siebie co ?
Są pewne sprawy o których nie wierz 😜
Yhym
Idę się ubrać sexownie 🤪
HAHAHAHAHA myślisz że strojem zdziałasz coś ? XDD śmieszna jesteś , nie rób z siebie takiej pięknej laski XD
Zobaczymy XD pa
Tylko nie wskocz mu do łóżka
To on wskoczy mi 😉
Dumna z siebie odłożyłam telefon i stwierdziłam że na serio się jakoś ubiorę troszkę sexownie ,czasem nie zaszkodzi a jimin napewno nie pogardzi .
Akurat po przebraniu dostałam wiadomość od jimina że już jest niedaleko . Spojrzałam na siebie w lustrze i zadowolona z rezultatu przygotowałam na łóżku laptopa i weszłam pod koc aby miał niespodziankę . Zapaliłam fioletowe ledy dla nastroju i pozostało mi czekać .
I co ? Odjebałaś się już ? Wyglądasz pewnie jak dziwka .
Nawet jak bym była dziwką to bym lepiej wyglądała niż ty
Zadzownił dzwonek do drzwi, uśmiechnęłam się szeroko , wcześniej poprosiłam mamę że jak przyjdzie to żeby mu otworzyła . Chwilę później można było słyszeć kroki po schodach i do mojego pokoju wszedł nie kto inny niż Jimin.
- hej- uśmiechnął się do mnie uroczo i wystawił ręce abym podeszłam się przytulić . Teraz albo nigdy . Ustalam i zrzuciłam koc .
- o kurwa...chodź tu kochanie - natychmiastowo mnie przyciągnął całując i podnosząc za tyłek a ja oddałam pieszczotę i owinęłam swoje nogi wokół jego bioder . Po oderwaniu się ode mnie zaczął mnie rozbierać i chyba nie muszę kończyć co się dalej stało ,jakie szczęście że miałam jedna gumkę w szufladzie . Skończyłam z 2 mocnymi malinkami na samym środku szyi i jedną na piersi . Natomiast jimin skończył z malusią lecz nadal widoczna malinką na szyi i 2 na klatce piersiowej, poniosło mnie okej ?... Aktualnie leżałam w samym staniku i w spodenkach na nagiej klatce jimina , miał swoje dresy które nosił od rana .
- takie niespodzianki to ja mogę mieć codziennie- pocałował mnie w głowę w ja przekręciłam się na brzuch i wtuliłam się w jego klatkę - ale jesteś rozkoszna po seksie- zaśmiał się pod nosem a ja spaliłam buraka , wziął telefon i zrobił nam zdjęcie .
(Wyobraźcie sobie że ona jest w samym staniku a nie w tej bluzce )
- zrobimy na złość Ninie ? - zapytał uśmiechnięty chłop a mi oczy zalśniły .
- oj taak
Wysłał zdjęcie na grupę i teraz czekaliśmy na to jak ona odczyta co długo nie zajęło .
Chimmy 🤪🍺
O Jezu ,nie tu ! PRZEPRASZAMNina 💞
Fajnie się bawicie 🙃Chimmy 🤪🍺
Ona tak słodko śpi 🥰 jest taka rozkoszna ❤️Nina 💞
Podoba ci się ona ?Chimmy 🤪🍺
Słodka tajemnica !
Idziemy oglądać anime i jeść jedzonko więc papa 😜Nina 💞
Pa... Czekaj ty jesteś bez koszulki a ona w staniku ?!Chimmy 🤪🍺
Otóż to 😏😏Nina 💞
A h a2:0 szmato
- udało się ,piona - przybiliśmy sobie pionę a jimin zaczął się rozciągać . - aj uwielbiam się z tobą kochać ,naprawdę ,jesteś taka świetna - zaczął mi dawać buziaczki na czole a ja się rozpływałam . - co chcemy oglądać słońce?- zapytał bawiąc się moimi włosami a ja powoli odpływałam bo było mi tak dobrze .
- proszę daj mi iść spanko bo zaraz tu zasnę- zrobiłam słodką minkę.
- dobrze ,rób spanko - zaśmiałam się i bawiąc się nadal moim włosami spowodował że odpłynełam do krainy Morfeusza .
Macie tutaj kolejny rozdzialik taki krótki za to że nie było mnie tak długo
CZYTASZ
you'll be mine
RomanceGłówną bohaterką jest Suzan lecz wszyscy mówią na nią Zuzia. Pewnego dnia nadszedł czas wyprowadzki z jej rodzinnego miasta jakim jest LA po to aby wszystkie problemy nastolatki w końcu się skończyły. W szkole Zuzia natrafia na bardzo przystojnego...