Przed nami stała dość wysoka , szczupła dziewczyna o lśniących krótkich rudych włosach . Oczy miała piękne , błękitne jak ocean a usta pełne , twarz miała pokrytą piegami co dodawało jej jeszcze większego uroku. Była ubrana w czarne spodnie jak i czarny golf oraz płaszcz w kolorze kawy mlecznej . Stała ze łzami w oczach a ja miałam w głowie mętlik. Kurwa ta dziewczyna jest piękna ale kim ona jest.
- Nina ?... Co ty tu robisz ?
Nina... To ta Nina... Przyznam, jest piękna ale to ja mam parka a nie ona, wiem że nie powinnam być zazdrosna bo mu ufam ale to silniejsze.
- chodzę tu na studia ... Co to za dziewczyna?...
- to jest właśnie Zuzia
- to ją pieprzyłeś ostatnio...
Można było usłyszeć szmery,szepty . To było więcej niż pewne że właśnie gadali o moim stosunku z parkiem...
- dokładnie , poznajcie się na żywo hehe
Nasze spojrzenia się spotkały , pierwsza patrzyła z pogardą na tą drugą a natomiast ta druga z obojętnością w tą pierwszą . Wiedziałam że jestem wygrana w tej walce o chłopaka ale dlaczego miałam malusie obawy że to jednak ja będę tą przegraną? Poczułam lekki uścisk na udzie więc ocknęłam się z zamyśleń . Spojrzałam na sprawcę dotyku i w sumie mogłam się spodziewać że będzie nim jimin .
- nad czym tak myślisz ?- stuknął mnie swoim czołem w to moje na co się cicho zaśmiałam z tego wydarzenia .
-nad niczym takim ważnym - uśmiechnęłam się do niego
- no dobrze bobo - zaczęłam się rozpływać , to było takie urocze .
-ale ja tu kurwa jestem !! - zapomniałam o jej obecności w ogóle XD
- Oj dobra co się tak pieklisz
- jeszcze się pytasz ?!
- o co ci chodzi ?
- podobasz mi się !! a mi się wydaje że kurwa robisz mi na złość specjalnie!!
- podobam się połowie tej szkoły a nie robią teraz takich awantur jak ty . Nie twój interes z kim sypiam albo z kim się umawiam więc tak jakby możesz się odpierdolić?
Zamknęła się ... Zdziwiłam się że on tak do niej powiedział, nie spodziewałam się tego po nim . Nina najzwyczajniej w świecie odeszła z miejsca zamieszania. Wszyscy patrzyli się teraz na naszą dwójkę a ja czułam się strasznie dziwnie i nieswojo .
- chodźmy stąd...
- coś się stało ?
- proszę chodźmy...
- no dobrze - wstaliśmy z ławki i aby we dwoje ruszyliśmy w stronę szkoły . Zajęliśmy jedyną wolną klasę, jimin zamknął drzwi podszedł do mnie przytulając. -co się stało skarbie ?
- po prostu czułam się nieswojo ... Jak tak każdy na nas patrzył..
- rozumiem - zrobił dziubek a ja po prostu nie mogłam nie dać mu buziaczka . - a mogę jeszcze buziaczka ?
- pewnie - nasze wargi poraz kolejny się złączyły a po kilku muśnięciach oddaliły.
- powiedz mi coś...
- co tylko zechcesz
- dlaczego nagle zacząłeś pokazywać wszystkim ze jest coś pomiędzy nami?..
- bo miałem dość tego ukrywania i że nie mogę cię normalnie pocałować , przeszkadza ci to ? O Jezu przepraszam ! Nie zapytałem cię o zdanie !
CZYTASZ
you'll be mine
RomanceGłówną bohaterką jest Suzan lecz wszyscy mówią na nią Zuzia. Pewnego dnia nadszedł czas wyprowadzki z jej rodzinnego miasta jakim jest LA po to aby wszystkie problemy nastolatki w końcu się skończyły. W szkole Zuzia natrafia na bardzo przystojnego...