"Niall vi skal fortælle drengene det idag!!" Jeg var meget nervøs. "Rolig nu babe. De bliver sikkert glade!" Han krammede mig. "Men hvad med directionerne? Bliver de ikke sure?" Mumlede jeg med hovedet ind i hans brystkasse. "Vi venter med at fortælle fansne det til vi er klar" svarede han. Jeg tog min taske og skrev til Louis at vi tog afsted herfra nu og er på vej over til dem. Niall kørte fordi jeg havde stadig lidt morgenkvalme. "Er du nervøs?" Spurgte Niall for at bryde tavsheden. "Lidt, tænk hvis de bliver sure?" Sagde jeg. "Det håber jeg ikke de gør" svarede han. "Niall kan vi ikke køre ind på McDonald's? Jeg er sulten" tiggede jeg. Niall kiggede kort på mig og løftede øjenbrynet. "Vi kan købe noget med til dem!" Tilføjede jeg. "Okay så" svarede han. Mens vi sidder i drivinden kommer der en fan hen til bilen og banker på ruden. Jeg får et stort chok og kigger på Niall. Jeg åbner vinduet, "ja?" Spørg jeg. "Må jeg ikke få et selfie, det er bare hurtigt. I to er mine største idoler! Specielt dig Cecilie" svarede hun. Jeg nikkede og kiggede på hendes kamera. "Smil" sagde hun. Og vi smilte.
Vi kørte ind i Louis' indkørsel og Niall hjalp mig med maden. "Kan man se det?" Spurgte jeg Niall om og kiggede ned mod min mave. "Nej slet ikke. Jeg tror først barnet vokser om nogle uger" sagde han og tog mig i hånden. "Heyyyy! Nialler og Cille!" Sagde Eleanor da vi kom ind. "Hej" sagde jeg og krammede hende.
Vi alle havde sat os i stuen, både 5 Seconds of summer og One Direction. "Niall og jeg har noget at fortælle jer" sagde jeg og rejste mig op og Niall kom med. "Hvad?" Sagde de og så forskrækket ud. "Først vil jeg lige sige at vi elsker jer og har købt mad til jer, så ikke bliv sure" grinede jeg. "Cecilie er Gravid" sagde Niall og alles kæbe faldt. "Ja, jeg er gravid i 5 uge" svarede jeg. Niall tog mig ind til ham. Harry rejste sig op og gik hen imod mig. Jeg forventede virkelig en skideballe fra ham, men han krammede mig bare. "Tillykke!" Sagde han og krammede Niall også. Alle kom op og krammede mig og Niall. Eleanor og jeg flippede totalt ud fordi vi skal ud og købe babytøj om en måneds tid. "Cecilie!" Sagde Ashton, jeg vendte mig om mod ham, ret nervøs. Han var den eneste der ikke havde krammet mig. "Jaaah?" Sagde jeg. "Hvis det bliver en dreng skal han hedde Ashton" grinede han og krammede mig. Vi alle begyndte at grine. "Ej men helt seriøst" sagde han. "Vi ved intet om hvad han eller hun skal hedde endnu" grinede jeg.Vi bestemte os for at lave en overnatning her hos Louis og Eleanor. Eleanor og jeg gik ud i køkkenet for at lave noget mad til os alle sammen. "Tænk at vi skal ud og shoppe babytøj og ting snart" smilede Eleanor til mig. "Ja det bliver så hyggeligt. Men El?" "Jaa?" Sagde hun og vendte sig om mod mig. "Hvornår er det din og Louis' tur?" Grinede jeg og Eleanor sluttede sig til mig. "Haha vi venter lidt"
"Skal jeg hjælpe med noget?" Det var Calum, han er altid så hjælpsom. "Ja, det må du gerne Cal, kan du ikke tage nogle tallerkner og så videre og sætte det på bordet?" Smilede jeg til ham. "Jo selvfølgelig".
"Drenge vi spiser" kaldte Calum. "Vi kommer" råbte de inde fra det andet værelse.
Mens vi sad og spiste fik jeg en underlig følelse i maven. Åh nej, ikk kvalme igen. Jeg løb ud på toilettet og brækkede mig. "Er du okay Cecilie?" Kaldte Calum udenfor toilet døren. "Jeg har det fint" sagde jeg. "Kan jeg komme ind?" Spurgte han. "Ja". Calum satte mit hår op i en elastik og satte sig ved siden af mig. "Er du sikker på det her er hvad du vil?" Spurgte han. Jeg kiggede på ham og smilte. "Ja, jeg vil gene stifte familie med Niall." Svarede jeg. "Forresten, hunden jeg købte til dig har det fint.. Undskyld jeg ikke vidste at du var bange for dem" smilede han. "Godt at høre. Men jeg kan bare ikke lide hunde" sagde jeg. "Det er også helt fint. Det var også en af grundene til st vi ikke kunne være sammen" grinede han.Calum og jeg sad og snakkede lidt ude på toilettet indtil Niall kom ud. "Er du okay?" Spurgte han. "Ja, Calum sidder og underholder mig lidt, er det ikke sødt af ham?" Sagde jeg med et smil på læben. "Eh.. Jo ... Selvfølgelig er det det." Niall gav Calum et mærkeligt look også gik Calum. "Jeg vil ikke have at du er i nærheden af ham" Niall så helt seriøs ud. "Hvad? Hvorfor ikk?" Sagde jeg og rejste mig op. "Han er stadig vild med dig" svarede han. "Til helvede med om han er vild med mig. Han er stadig min ven og din for den sags skyld." Sagde jeg. "Men Cecilie -" "nej Niall, jeg bære dit barn, og jeg elsker dig. Men jeg må altså gerne have venner" sagde jeg. "Jeg tror på dig. Men sig til hvis han prøver på noget" sagde Niall og hjalp mig med ud af toilettet.
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv