Nialls synsvinkel.
"Hvad skete der lige igår?" Spurgte jeg hende.
"Niall, Emily er sammen med min Eks!" Råbte hun i hovedet på mig. "Og hva så? Hvis de føler at det er kærlighed så er det kærlighed!" Svarede jeg tilbage.
"Du forstår det ikk!" . "Så fortæl mig det for helvede!" Svarede jeg. "Han har truet mig med knive, han har slået mig og mishandlet mig da vi var sammen. Politiet måtte anholde ham! Ellers havde han dræbt mig på stedet. Jacob er syg i hovedet! Og der må ik ske Emmy noget!" Råbte hun. Hun satte sig op af en væg og begyndte at græde.Jeg bukkede mig ned til hende. "Det er jeg ked af, men hvad skete der?" Spurgte jeg. "Jeg ville bare ikk have sex med ham, så gik han helt amok på mig.." Svarede hun mellem grådne. Jeg fik hevet hende op fra gulvet og båret hende over i sengen. "Selvom vi er på Tour så giver du mig adressen til Jacob og Emily lige nu" sagde jeg. "Nej Niall.. Det er længe siden.. Du kan intet gøre.." Svarede hun.
Cecilies synsvinkel.
"Nej Niall, der er intet du kan gøre..." Jeg blev ved med at sige det til ham.
"Ingen skal røre min pige!!" Råbte han. "Jeg var ikk din pige på det tidspunkt! Du kan intet gøre" svarede jeg. Jeg blev endnu mere bange for Niall. Han begyndte at stå og råbe højere. Alle fansne ude på gaden var blevet helt stille. Jeg fik en tweet.
"@niallshipper_123 : Im standing outside the hotel where 1D is. And Im pretty Scared, Niall is yeeling at @OfficialCecilie. I dont know whats going on...:("
Tweeten var allerede blevet retweetet 1000 gange. Og straks var der massere af beskeder og tweets.
"@onlyfor1d : i Think @OfficialCecilie and @Niallofficial is going to break up soon! Yay!"
"Niall fansne hater på os! Vil du ikk nok stoppe med at råbe?" Spurgte jeg Niall og viste ham tweeten. "Ved du hvad! Jeg vil da skide fansne en halv høstak! Enten så giver du mig adressen ellers er det slut!". "De er skyld i at I er kommet så langt! Du skal slet ikk tale sådan om jeres fans. Jeg gider ikk mere Niall James Horan! Hyg dig som single!" Sagde jeg og gik ud af hotel døren. Jeg gik ind til Liam og fortalte alt. "Nej vel?" Sagde Harry som stod i døren. "Jo vi har slået op og jeg tager hjem til London imorgen efter koncerten." Svarede jeg. Liam kom stille hen og krammede mig. "Hvor er Katrine henne?" Spurgte jeg. (Hvis i stadig kan huske hende, Liams kæreste). "Hun er hjemme hos sine bedsteforældre. Hun kommer først imorgen inden koncerten." Svarede Liam.
Louis kom Ind af døren til Liams værelse. "Niall er græde færdig hvad sker der?" Spurgte han. "Vi har slået op og jeg tager hjem imorgen efter Koncerten" svarede jeg.
_____________________________
Lille kapitel, og måske også lidt dødt. Men er i dårligt humør så det bliver til et sørgeligt kapitel idag. Næste kapitel udkommer på Tirsdag. :3❤️
Nu spørger jeg jer:
Hvilken slags kage er jeres yndlings?😍💕✨🙏
VOCÊ ESTÁ LENDO
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanficCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv