Overraskelsen

1.9K 46 4
                                    

Jeg var lige vågnet. Jeg havde fået en Besked, fra Sebastian... Jeg læste den.
- Hej Cecilie, tak for en hyggelig dag igår, du er en fantastisk pige:) håber vi kan hænge mere ud? Hilsen Sebastian -

Beskeden varmede ret meget, jeg svarede hurtigt tilbage at vi Skulle finde en ny dag. Jeg lagde mobilen fra mig og gik nedenunder. Min mor stod og snakkede med nogle, jeg kunne ikk rigtigt høre hvem det var.. Jeg ik ud i køkkenet og åbnede køleskabet. Jeg tog en mælk og fandt nogle cornflakes i skabet. Jeg satte mig ved vores bord ude i køkkenet. Jeg begyndte at spise, pludselig kom min mor ud i køkkenet. "Skat, jeg har lige snakket med din mormor og morfar" sagde hun.. "Mhmm?" Svarede jeg med munden fuld af cornflakes.. "De kommer kl 14." Jeg sprang op af stolen og gik i bad. Jeg savnede min mormor og morfar! Jeg havde præcis 3 timer til at gøre mig klar. Min mormor kunne godt lide at man klædte sig pænt. Ikk for at lyde mega snobbet eller irriterende, men jeg kommer fra en rig familie. Min mormor bor i et luksus hus i London, sammen med min morfar. Mens mor og jeg flyttede tilbage til Danmark. Min mormor er Forretnings kvinde, og min morfar arbejder inde fra politiet. Min mor er også Forretnings kvinde! Så det er jo bare helt super. Min mor er næsten aldrig hjemme. Men hun havde taget fri i 4 uger, for at være sammen med mig. Jeg fandt et par fede sorte shorts og en top hvor der stod 'Mrs. Horan'. Det bankede på døren, men min mor fik lov at åbne da jeg ikk at færdig med min mascara og mit hår endnu. Jeg havde sat det i en flot knold, og mascaraen var perfekt. Jeg gik stille ned af trappen, som en sofistikerede pige.. Men det var ikk lige hvad jeg var. For på sidste trin faldt jeg.. "Ej min skat, er du okay?" Det var min mormor, jeg rejste mig op og var flad af grin.. Det samme var min morfar. "Ja jeg har det fint, tak fordi du spørg mormor" jeg løb over til hende og gav hende et kæmpe kram, og ligeså med min morfar. "Vi har en overraskelse til dig min pige" sagde min mormor. Hun rakte en kuvert frem, og jeg åbnede den. Der var en koncert billet i! TIL ONE DIRECTIONS WWA TOUR! Jeg skreg! Jeg havde prøvet i flere måneder at få en billet, men der var udsolgt. "Tusind tusind tak! Mormor og morfar!" Sagde jeg med et slags hvin i stemmen! Jeg blev bare så glad at jeg gav dem alle sammen et kæmpe knus! (Alle sammen - min mor og bedste forældre) jeg løb op på værelset og kiggede nærmere på billetten. Første række tættest på scenen! Den 17 juni! Fucking happy! Jeg ringede straks Emilie op! Emilie er min bedste veninde. Lige siden børnehaven, "ja Hej det er Emilie!" Sagde stemmen i mobilen! "Hej Emilie det er mig! Gæt engang!" Sagde jeg. "Hvad?" Spurgte hun! "Jeg har lige fået en koncert billet til 1D's Where we are Tour i Danmark!". Hun skreg! Ligeså meget som jeg gjorde! Men vi lagde på, da vi begge skulle ned og spise. Jeg gik nedenunder til familien og satte mig ved bordet og tog noget mad. "Så Cecilie, glæder du dig til at se ham der Nikolai Hansen?" Spurgte min morfar. "Han hedder altså Niall Horan.. Og ja! Mega meget!" Sagde jeg med et suk men også rigtigt glad! "Hahah! Det ved jeg godt! Jeg elsker bare at drille dig". Min morfar og mig var næsten som bedste venner. Han var ikk sofistikeret, men var helt ligeglad med alt. Engang til en Royal middag med kongehuset hjemme hos min mormor og morfar, kastede ham og jeg med kartofler.. Så ja.. Min mormor blev pis*e sur. Og whatever.. Vi hade det sjovt! Vi sagde farvel til mine bedste forældre. Og jeg gik op og børstede tænder og gik i seng. Kl var 23. Jeg var så spændt! Det er om 3 dage!.

Nyt kapitel, skriver ret meget på denne her bog. Elsker at skrive bøger❤️

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now