Ship them?

1K 31 0
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg tog med Niall hen på hotellet efter koncerten, vi havde en masse og snakke ud om.

"Niall hvorfor er du bare den bedste i verdenen?" Spurgte jeg ham om da vi kom ind på værelset. "Fordi jeg har den bedste pige i verdenen!" Sagde han og krammede mig. Vi stod bare lidt og krammede, da han så kyssede mig på munden og det udviklede sig så til et Snav, som udviklede sig til... Ja det kan i vel godt selv gætte.

** næste morgen **

Nialls synsvinkel.

Jeg vågnede tideligt, meget tideligt åbenbart, da klokken kun var 06.39.. Jeg gik ned i restauranten for at få morgenmad, det var det rene helvede. Mange paparazzier og fans som havde tjekket ind på hotellet for at komme i snak med bandet. "Niall, hvorfor friede du til Cecilie?" Var der en mand der sagde da han fik øje på mig. Og selvfølgelig kunne han ikk spørge stille, nej nej, det skulle råbes op i hele lokalet. Alle fik øje på mig og kom hen imod mig. Security osv, prøvede at stoppe dem, og jeg skyndte mig op på værelset.

"Niall? Hvad sker der?" Spurgte Zayn.. Okay alle var åbenbart inde på mit værelse. Jeg kiggede på dem og svarede "vi skal ikk forlade det her rum lige nu. Masse fans over alt..". "Jamen vi får det nok også hyggeligt herinde" grinte Louis.

Cecilies synsvinkel.

Jeg så over på Niall, han smilede til mig. Han var vidst ret forpustet, haha. "Jeg elsker dig" sagde jeg til ham og gik hen imod ham. "Jeg elsker også dig" svarede han. Vi kyssede og alle i rummet sagde bare "nurh". Vi smilede. Twitter var stadig helt oppe og kører.

@OfficialCecilie: yes Niall proposed to me yestersday, and i Said yes! Damn i love this guy"

Skrev jeg på min Twitter mens alle sad og stenede mobiler.

Der kom en speciel tweet som jeg simpelhen blev nød til at retweete

@Niallhasaprincess: @OfficialCecilie & @Niallofficial is such a cute couple! We all should Ship Them"

________________________________________

Undskyld kedeligt kapitel, men er i skole og skyldte jer et, da det er tirsdag. Tror jeg kommer ud med et kapitel hver tirsdag. Nogen ideer til et nyt kapitel?😍😍

Live while we're young [1D & 5SOS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang