Cecilies synsvinkel.
"Nej det gør du ikk.." Grinede Michael. "Så Lad os idetmindste få noget godt ud af dagen" sagde han og gik med bussen, hvor de andre stod. "Jeg tror at jeg går ind og får noget at spise" sagde jeg og gik modsatte vej. Jeg gik op ad trapperne til cafeen igen. Stilheden gjorde mig vanvittig, det havde den altid gjort. Jeg satte mig ved cafebordet og gik på Vine. Der var ikk rigtigt noget sjovt, så jeg gik ind i musik/dans tagget. Jeg lagde min mobil på bordet mens min mad blev serveret. Da jeg havde fået spist halvdelen af min frokost bolle tog jeg lige og kiggede på den første vine. Den var besynderlig, for teksten hed "miss this af". Da jeg afspillerede videoen var det et Edit med Niall og jeg. Videoer fra keek, vine, instagram osv. Jeg kiggede ned i kommentarerne, alle havde skrevet at de også savnede det, og at Niall var glad med mig, og nu så han trist ud. Jeg så videoen om og om igen. Tilsidst så likede jeg den. Den gjorde så ondt i mit hjerte at jeg ikk kunne rejse mig. Jeg skubbede tallerkenen lidt væk fra mig og kiggede ud af vinduet.
Da jeg kom ind af scene døren og op på scenen gik jeg direkte hen til Niall. Han så forvirret på de andre drenge, de var nok ligeså forvirret som ham. Jeg gik direkte hen og krammede ham. Hans kram var varme som de plejer at være. "Elsker du mig stadig?" Sagde jeg og kiggede op på ham. Han kiggede ned på mig med et undrende blik, Men han nikkede. "Så lad være at dumme dig igen" sagde jeg og smilede. Han smilede stort og krammede mig virkelig stramt. "Vent vent!" Sagde Louis og kom hen til os. Vi kiggede begge på ham, "betyder det at i er kærester igen?" Spurgte han. Vi kiggede begge på hinanden, til sidst så nikkede vi. Alle drengene hoppede og dansede mere end vi selv gjorde, man kan vidst nok sige at vi holdte en lille fest. "Hvorfor er i her egentlig?" Spurgte jeg Liam. "Altså i skal jo ikk holde koncert" grinede jeg. "Nej, men vi skal tjekke scenen og lave et program, og vi fik valgmuligheden om det skulle være i London, eller i Danmark. Og Niall bestemte det så" sagde han og kiggede på Niall.
Niall stod bare der og smilede sit 'du vidste hvorfor' smil. Og jeg kunne ikk gøre andet end at gå hen og kysse ham. Jeg hviskede i hans øre - "skal vi vente med at fortælle det til fandommen?". "Det er Forsent, du kyssede mig udenfor.. Hvor 300 fans kan se det.." Vi begge kiggede mod mængden og smilede. Vi gik hen for at snakke med dem, som de søde mennesker vi jo er.
"Niall! Er i sammen igen?" Råbte en pige. "Ja!" Sagde han og kyssede mig. Jeg indrømmer gerne at jeg nyder hvert evigt eneste minut med ham. Hvem ville ikk det?.
Da vi alle sad og spiste aftensmad bryd jeg samtalen. "Jeg kan ikk tro at der er 7 dage til jul" smilede jeg. "Og 8 dage til gaverrrr" grinede Louis. "7 for mig" små grinede jeg. "Vent hvad?" Alle kiggede på mig. "I Danmark åbner vi gaver samme dag som vi fejre jul" sagde jeg. "Snyd" grinede alle sammen. Det var som om at sidde med en masse små børn. Af en eller anden grund endte Calum og jeg med at snakke igen, og aftale kun at være venner. Og Niall endte med at skære sig selv i fingeren. Ja hvad kan jeg sige? Jeg elsker de her drenge!
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv