Hjem igen

1.4K 38 0
                                    

Der var nu gået et par uger, og drengene skulle hjem igen. Jeg glædede mig til at komme hjem til min mor. Og ikke mindst at tage på ferie i Danmark overe hos Emmy. Jeg var i fuld gang med at pakke alt mit tøj. Da jeg stod på hotelværelset og skulle til at lægge makeup i spejlet kom der en dejlig dreng og krammede mig bagfra. "Hej Nialler" sagde jeg og vendte mig om og kyssede ham. "Hej prinsesse." Sagde han og blinkede. Jeg vendte mig om og gjorde min makeup færdig. Jeg var så heldig at det var min fødselsdag om 3 dage. Og vi skulle alle hjem til London idag. "Skat, skal vi tage flyet hjem istedet for bussen?" Sagde han og smilede. "Hvad med de andre?" Spurgte jeg. "De tager tourbussen hjem" svarede han. Jeg nikkede bare som svar. Han krammede mig og gik hen og pakkede sit tøj.

Nialls synsvinkel.

Jeg vil gerne nå og tilbringe nogle timer med hende, inden jeg skal rejse. Jeg turde ikke fortælle hende det endnu. Jeg ved at hun bliver ked af det.. Og det sidste jeg vil have er hendes tåre på grund af mig. "Skat, det er varmt! Hvorfor tager du altid de der lange trøjer på?" Spurgte jeg hende. "Fordi jeg ikk vil vise mig.." Sagde hun og vendte sig om. Jeg gik hen til hende og tog hendes arm. Jeg tog hendes ærme op. "Hvad er det der?" Spurgte jeg hende og så på nogle ar. Jeg har længe vidst de var der. Men nu fik jeg chancen for at spørge. Hun rev ærmet ned igen og satte sig hen på sengen. Jeg gik hen til hende. "Skat, hvad er det? Fortæl mig det nu" sagde jeg til hende. Hun begravede sit ansigt i hendes hænder og begyndte at græde. "Prinsesse, er det cuts?" Spurgte jeg hende for en sidste gang. "Ja.. Det var fra dengang du gjorde det der ved mig. Jeg kunne ikk klare mere smerte i mit liv. Jeg gjorde skade på mig selv og nu hvor du elsker mig igen, fortryder jeg det" sagde hun og kiggede op på mig. "Det er jeg virkelig ked af.." Sagde jeg. Jeg vidste ikk rigtigt hvad jeg skulle sige. Jeg krammede hende i et fast greb, bare for at få hende til at stoppe med at græde. "Lov mig du aldrig gør det igen" sagde jeg. "Kun hvis du lover aldrig at såre mig så meget igen" svarede hun. "Det lover jeg Dig" jeg gav hende mine ord. Og det gjorde hun også mig. Jeg kyssede hende og vi tog vores ting. Vi gik ud til drengene og sagde farvel. Da alle havde fået et kram gik vi ud og fandt en taxi der ville kører os til lufthavnen.

Cecilies synsvinkel.

Ej det var virkelig forfærdeligt da Niall så mine ar. Men heldigvis er han ik sur. Vi kom ind på lufthavnen og der var mega mange piger og paparazzier som overfaldt os. Vi nåede heldigvis igennem til flyet inden det fløj. Vi sad og puttede i flyet. Ret sødt alligevel. Da der kommer en lille pige hen til os. "Er du ikk Cecilie ? Nialls kæreste?" Spurgte hun. Hun var ikk ældre end 9 år. "Jo" svarede jeg hende. "Når jeg bliver stor vil jeg være ligesom dig." Sagde hun og gik hen og krammede mig. "Nurh, hvad er dit navn søde?" Spurgte jeg hende om. "Malina" svarede hun. "Søde Malina, du skal bare følge din drøm. Så skal du nok blive som mig" sagde jeg til hende. "Okay det vil jeg så gøre." Sagde hun og gik. "Du har vidst også fans" sagde Niall og fniste. "Ja, hvor var hun dog dejlig" sagde jeg. Vi landede. Og ja.. Det begyndte skam igen. Paparazzier og piger der overfaldt os. Min mor stod klar med bilen udenfor og vi satte os selvfølgelig ind. "Jeg har savnet dig Cille" sagde min mor og krammede mig. "Jeg har også savnet dig" sagde jeg og gengældte krammet. "Nå Niall, hvor skal du sættes af henne?" Spurgte min mor Niall. "Bare hjemme ved jer" svarede han og smilede til mig. "Så du tager med hjem?" Spurgte jeg. "Ja det gør jeg da" svarede han. Mor Trykkede speederen på speederen og på vej hjem var vi. Niall vidste ik at jeg rejser til Danmark i 2 uger.. Jeg havde tænkt mig at fortælle ham det når vi er hjemme. Vi gik ind på mit værelse og lagde os i sengen. Vi var mega trætte. Min mor kom ind med noget middags mad til os.

Nialls synsvinkel.

"Hvor er det sødt af dig Rita" sagde jeg. "Du skal skam ikk takke mig. Det er jo min måde at sige farvel til dig på" svarede hun og smilede. Hun vendte om og gik ud. " farvel?!" Spurte jeg Cecilie. "Ja ehm.. Jeg ville helst fortælle dig det når vi lige havde slappet af lidt. Men jeg rejser til Danmark i 2 uger. Imorgen.." Svarede hun. "Nårh, jeg rejser også til Irland imorgen i 3 uger." Svarede jeg hende og lagde mig ned i sengen til hende. "Tre uger?" Sagde hun. "Ja Cecilie. Jeg skal jo hjem til min familie og være sammen med dem." - "nå okay. Skal vi ikk nyde den her dag, inden vi siger farvel" sagde hun. Og puttede sig ind i mine arme. Jeg holdte om hende og tændte for noget musik. Jeg sad og sang lidt med på det. Hendes mor kom ind og sagde at hun tager ud til en veninde idag, jeg nikkede og sagde at jeg nok skulle sige det videre til Cecilie. Cecilie var nemlig faldet i søvn. Kl var 15. Da hun vågnede. "Hvor længe har jeg sovet?" Spurgte hun. "3 timer smukke" sagde jeg og fniste af hendes hår.

Cecilies synsvinkel.

Jeg glædede mig til at tilbringe min fødselsdag i Danmark. Men det knuste mig at Niall ikke skulle med. Men sådan er det vel. Jeg smilede til Niall og puttede mig ind til ham på sofaen. "Hvad spiller du?" Spurgte jeg ham om og så på fjernsynet. "Fifa" sagde han. "Godt du ved hvordan man tænder en PlayStation" sagde jeg og grinte. "Er det din?" Spurgte han mig om. "Nej. Det er min mors kærestes." Svarede jeg. "Nå okay." Sagde han og spillede videre. Jeg gik lige i et hurtigt bad. Da jeg kom ud igen spillede han stadig. Jeg lagde mig hen ved siden af ham og tog et selfie hvor jeg havde en dobbelthage. Jeg snappede med Liam. "Vi hygger" skrev jeg på billedet og sendte det til ham. Klokken blev 18. Og vi havde lige spist pizza. "Skat jeg bliver nød til at gå nu." Sagde Nialler. "Hvorfor nu?" Spurgte jeg. "Fordi jeg skal nå et fly tideligt imorgen". Jeg gik i armene på ham og holdte om ham. Jeg kunne mærke en tåre trille ned af min kind. "Græder du prinsesse?" Spurgte han. "Ikk så meget" svarede jeg. Han kyssede mig i håret og hviskede til mig "vi ses jo igen snart. Det er ikk et farvel. Men bare et ses" svarede han. Jeg trak mig og kyssede ham. "Jeg elsker dig" sagde jeg. "Jeg elsker også dig" svarede han. Han gik ud af døren og jeg stod i vinduet og vinkede til ham. Jeg satte mig hen og satte min mobil i opladeren. Jeg slappede af inden jeg skulle rejse igen. Jeg twittede "bedste Tour med de dejligste drenge! 1D drengene". Jeg lagde mobilen fra mig og gik i gang med oprydningen. Jeg var færdig med oprydningen og så blev klokken 23.30. Tid til at gå i seng

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now