Psykolog

520 21 0
                                    

Jeg vågnede hurtigt, Jeg har haft mareridt igen. Jeg gik ud i køkkenet for at lave noget mad, da jeg så en pige sidde i sofaen. "Fuck! Du gav mig et chok!" Sagde jeg og tog mig til panden. "Hvem er du?" Spurgte jeg, men pigen sad bare helt stille. Jeg viftede med min hånd foran hendes øjne for at se om hun blinkede eller registrerede mig. Intet skete. "Undskyld mig lige to sekunder" sagde jeg og gik ind til Niall på værelset. "Niall.. Der sidder en pige i vores sofa!" Hviskede jeg. Jeg var lidt nervøs, tænk hvis hun ville overflade os. "Niall!" Sagde jeg og ruskede i ham så han vågnede. "Hvad sker der?" Sagde han. "Der sidder en pige i vores sofa" sagde jeg og tog ham i hånden for at vise ham det. Men da vi kom ind i stuen var hun væk. Niall sendte mig et mærkeligt blik. "Er du seriøs? Du vækkede mig for ingenting" sukkede han. "Jeg sværger at der sad en pige i sofaen for to sekunder siden. Hun kiggede på mig med et tomt blik" sagde jeg og viftede med armene. "Kan vi tage den imorgen, istedet?" "Det mener du bare ikke Niall James Horan. Du tror jeg lyver" sagde jeg og gik ind i soveværelset.

Næste morgen bestemte Niall sig for at bestille en tid hos en psykolog til mig, han mener åbenbart at jeg er syg i hovedet. "Hvad kan jeg gøre for dem, Miss Schultz?". "Kald mig Cecilie. Og du kan ikke gøre noget, men min tåbelige kæreste ville have at jeg skulle gå til psykolog fordi jeg så en pige i vores sofa igår" svarede jeg. "Hvilken pige?" Spurgte han. "Beskriv hende". "Jo, hun var mørkhåret, ikke ret høj. Nok omkring 16 år gammel. Iført en hvid kjole lignende ting. Mere kan jeg ikke huske" svarede jeg. Psykologen nikkede lidt, Gud hvor jeg hader psykologer.. "Vores tid er udløbet, men jeg ser frem til at du kommer her igen i næste uge?" Spurgte han. "Ja, selvfølgelig Hr." Løj jeg og gik ud til min bil. Jeg satte mig ind og ringede til Niall. "Hvordan kan du overhovedet tro at jeg er sindsyg?" Sagde jeg. "Jeg tror ikke du er sindsyg, men skat, du ser lidt syner.." Svarede jeg. "Skal jeg købe noget hjem til dig? Jeg kører direkte i Target" spurgte jeg. "Lidt Chips og sodavand til drengene" svarede han. "Niall.. Helt seriøst, det er idag vi skulle være sammen og lave en sjov video til min youtube kanal" sukkede jeg. "Undskyld skat, men vi øver på vores nye sang." Svarede han og lagde på.

Jeg kørte i Target for at købe aftensmad, og selvfølgelig skulle de nok spise med så jeg købte lidt ekstra ind.
Da jeg kom ind af døren kaldte jeg på Niall. "Niall skat, kan i ikke lige hjælpe med at bære ind?". Alle fem drenge kom løbene og hjalp. "Sikke søde i er i dag" smilede jeg. "Alt for dig Cille" svarede Harry. Sjov fact; jeg har altid haft et lille crush på Harry da jeg var directioner. Jeg tog min jakke og sko af og gik ind i stuen for at læse en bog.

__________________________
Undskyld for ikke at have opdateret, men jeg har simpelthen haft travlt med alt. Men skal nok opdatere mere, det lover jeg. Og tusind tak til alle der vil have en 2'er. Det betyder alt for mig. Vi er en slags lille fandom; lad os finde på et navn. Kommenter et navn til vores lille fandom :) Elsker jer

Live while we're young [1D & 5SOS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora