Hjem til Danmark Part 2

470 28 0
                                    

Vi kørte ind i indkørslen. Mor sad og kiggede lidt på mig. "Kom bare ind når du er parat skat" sagde hun og tørrede en tåre væk fra mind kind. Jeg nikkede. Hun smækkede døren efter sig og gik ind i huset. Jeg sad lidt og stirrede ud gennem forruden, tænk at jeg faktisk er i Danmark igen og aldrig forlader det her. Jeg tog min mobil frem og tweetede "In Denmark again!:)" jeg rullede lidt med gennem mit feed. Der var intet vigtigt så jeg låste mobilen og gik ud af bilen. Jeg tog en stor indånding. "Fuck.." Sagde jeg.

Jeg gik ind i huset, der kom en unge løbene mod mig. Jeg satte mig på hug til ham. "Hvem er du søde?" Spurgte jeg ham. "Jonas, jeg er 5 år gammel" sagde han. Åh nej... Jeg gik forbi Jonas og ind i stuen. "Hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig i havde fået et barn?" Sagde jeg til Toby og min mor. "Vi har ikk rigtigt kunne komme i kontakt til dig skat.." Sagde Mor. "Undskyld mig, vi snakkede hver evig eneste dag.." Sagde jeg. "Hvor er mit værelse" forsatte jeg. Toby pegede på en dør til højere. Jeg åbnede døren til mit værelse og gik derind. "Hej Cecilie" jeg skreg! "What the fuck!!" Jeg vendte mig om og der sad en dreng. "Hvad laver du på mit værelse. Og hvem er du?" Sagde jeg. "Det er vores værelse, vi skal dele. Og jeg er Sebastian." Sagde han. Sebastian, Sebastian.. Hvor har jeg hørt det navn før?... GUD STRANDEN!. "Ham der Sebastian der prøvede at ligge an på mig?" Sagde jeg og rynkede brynene. "Ja ham, og nu bor jeg hos dig" sagde han og smilede flabet. "Undskyld mig" sagde jeg og gav ham fingeren.

"MOOOOOR!!" Råbte jeg og smækkede døren. "Undskyld skat, men vi havde ikk et større hus.. Der er ikk flere værelser.." Sagde hun. "Jeg flytter" sagde jeg med en bestemt tone. "Flytter? Du er jo lige kommet?" "Jeg skal ikk dele værelse med en dreng jeg ikk engang kender så godt" min tone var bestemt. Men jeg havde ret. "Vent nu lidt, vi kan Rykke Jonas ind på deres værelse, så kan Cille få hans værelse" sagde Toby og bryd ind mellem os. "Det lyder som en fin idé" sagde jeg og krusede armene.

2 måneder senere

"Jeg tager i skole nu" sagde jeg og kyssede min mor på kinden. "Kan du ikk købe nogle kartofler med hjem efter skole?" Spurgte hun. "A potato flew around my room" grinede jeg. "Hvad? Var det et ja?" Hun lignede et kæmpe spørgsmålstegn. "Ja mor, jeg skal kører nu, ellers kommer jeg forsent" sagde jeg. Jeg tog bil nøglerne og gik ud til bilen. Lige da jeg skulle til at starte bilen, ringede min mobil.
"Hallo?" Sagde jeg. "Hej Cillemus" han næsten råbte. "Hey Liam!" Sagde jeg. "Hvad laver du?" Spurgte han. "Jeg er på vej til skole" der blev stille i et øje blik. "Skole?" Sagde han. "Ja jeg er blevet optaget på et College. Jeg har første dag idag" hvinede jeg. "Nårh, men vi kommer til Danmark i næste uge, måske vil du mødes?" "Ja det vil jeg gerne, så længe Niall ikk kommer" sagde jeg. "Ehm?... Okayy" sagde Liam. Vi lagde på. Jeg så på min skærm. 9.40 fuck!! Jeg skal være der klokken 9.45. Jeg startede bilen og trykkede speederen i bund. Skolen ligger nok 20 minutter væk.

Da jeg nåede skolen var den 9.50 så jeg lod mine ting blive i bilen og skynde mig op til indgangen. Det var som et kaos. Alle var i nogle grimme uniformer, fuck skal jeg gå i sådan én? No way!. Jeg gik op til et Bord hvor man skulle skrive sig ind.
"Navn?" Spurgte damen bag skrænten. "Cecilie Schultz" hun kiggede på mig, og jeg kunne føle at det gjorde dem bag mig også. Hun gav mig min nøgle til mit værelse og fortalte mig hvor det var. Til højere i en lille gang. Jeg gik hen mod den gang, da der var en der stoppede mig. "Er du Hende der dater Niall Horan?" Spurgte hun. Jeg vendte mig om og de mest blideste øjne mødte mig. En virkelig flot pige, Højst sandsynlig en directioner. "Ja, eller vi dater ikk. Vi kan ikk rigtig holde hinanden ud" sagde jeg og smilede det mest falske smil ever. "Oh, du har da også datet Calum Hood ikk?" Åh Gud, flere spørgsmål der kan knuse mit hjerte. "Jo" sagde jeg og vendte mig om og gik mod mit værelse. "Jeg er virkelig en stor fan af de to, og jeg vil ikk have de bliver triste." Jeg vendte mig om og kiggede på hende. "Hvad er dit navn?" Spurgte jeg. "Sara" svarede hun. "Okay Sarah, hør her, jeg kan ikk lide dem. Den ene er ligeså dum som den anden. Tag dem bare, jeg er en helt normal skolepige som jer andre. Okay?" Sagde jeg. Hun nikkede bare. Jeg gik mod mit værelse og åbnede. "Du må være min bofælle?" Sagde jeg og rakte hånden frem. "Ja.." Svarede hun og gav min hånd et klem. Jeg kiggede virkelig meget på hendes røde hår, læbe pircing, stort eyeliner og street tøj. "Er du emo?" Spurgte jeg og så på hende. "Nej bare en Michael Clifford fan." Grinte hun. Åh Gud.. Er det her bare fyldt med sådan nogle. "Er du ikk Cecilie Schultz?" Spurgte hun. "Jo svarede jeg lige inden jeg gik ud af døren og ud til min bil for at hente mine ting.

Senere på dagen var jeg kommet rimlig godt på plads, jeg havde møbleret og pyntet min side af værelset. "Må jeg spørge om noget?" Spurgte Amy. "Ja, selvfølgelig" sagde jeg og kiggede på hende. Hun rykkede sig hen i min seng og kiggede på mig. "Hvordan er Michael i virkeligheden?". Hendes øjne lyste op som små diamanter. "Han er mega sød, sjov og dejlig." Grinede jeg.

____
Hvis nogle af jer er interesseret i at ville lærer mig bedre at kende, så opret en younow profil og fan mig derinde. Jeg broadcaster næsten hver dag. Så Jaa! Jeg hedder Cecilielovesyou derinde :) ville elske at dele nogle dage med jer🙈😍 love you!

Live while we're young [1D & 5SOS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang