"Det er jeg ked af..." Sagde Calum og rakte mig sin hånd. Jeg tog ikk imod den, men rejste mig bare op selv. Niall var blevet slæbt ind i stuen, for at køle ned. Alle stod og stirrede på os, men jeg var bare helt tom for ord. "Jeg kan ikk tro du skubbede mig..." Hulkede jeg. Eleanor kom over for at trøste mig, men Louis trak hende væk. Alle sammen forsatte ind i huset, for at lade os være alene. Calum trak mig ind til sig, men jeg holdte igen. "Jeg er virkelig ked af det, det var ikk meningen" sagde han. Jeg kunne ikk lade være med at give mig, han var jo min elskling. "Det er okay, men jeg troede aldrig du kunne finde på det" sagde jeg og kiggede op på ham. Han havde tåre i øjenene. Jeg fik ondt i hjertet. "Jeg var ik mig selv, jeg ville aldrig gøre dig ked af det med vilje. Du er mit et og alt, og det forbliver du forhåbentlig længe" jeg smilede ved tanken om at jeg er hans et og alt. "Du er også mit et og alt!"han kyssede mig meget intimt, jeg kunne mærke at hans tunge var på vej. Hans hænder fandt vej med mod min bagdel. Han gav den et klem, og et støn fandt vej ud gennem mine læber. "Haha, er det rart?" Sagde Calum og smilede frækt til mig. "Hmm" sagde jeg. Han kyssede mig på halsen. "Guys.." Vi stoppede op og kiggede mod døren, der stod Niall. "Ja.." Svarede vi begge i kor. "Jeg vil bare sige undskyld for at gå over gevind.." Jeg gik over til ham og kiggede ham i øjnene. "Det er okay Niall, der skete ikk noget alvorligt" sagde jeg. Han kiggede over på Calum, og Calum nikkede. Niall krammede mig og jeg krammede igen. Sødt at han spurgte Calum om lov. Nialls kram var virkelig varmt og trygt, en hel anden varme end Calums. Stop Cecilie! Jeg er sammen med Calum!. Min samvittighed får mig helt på vildspor.
-
Da alle var gået undtagen Calum, han bor her jo. Jeg stod ude i køkkenet og vaskede op, da jeg mærkede en hånd på min ende. "Caluuuuum!" Hvinede jeg og vendte mig om. Han kyssede mig meget intimt og jeg lagde mime arme om hans nakke. "Hop op" sagde han mellem kyssende. Jeg hoppede op og lagde mine ben om hans hofter, han gik hen mod vores soveværelse og lagde mig i sengen. Han tog min trøje af og jeg kæmpede mine bukser af. Hans tunge legede med min, og jeg trak hans trøje af.
__________________
Såååå! Undskyld for ik at have opdateret i noget tid, jeg havde bare ikk nogle ideér til et kapitel. Men det her blev da lidt vellykket.
Spørgsmål: hvor mange læser egentlig med? Kan i ikk kommentere er eller andet, det giver mig lidt mere lyst til at opdatere. Og tusind tak for næsten 16.000❤️
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv