London og party

1.4K 36 0
                                    

Jeg vågede næste morgen og så ned på min mobil. Der var en besked fra Sebastian.
- Hej smukke. Jeg synes ikk at jeg høre fra dig længere. Knus Seb
Jeg havde ikk tid til at svare ham. Vi skulle ligesom snart til London. Jeg skulle tage noget tøj på. Fandt en flot top med teksten 'you need to do it' og et par hvide shorts. Smukt. Tog lidt mascara på og redte mit hår. Pludselig ringede min mobil, det var Niall.
N: Hej skat!!
C: Hej Niallermus!!
N: hvad laver du?
C: pakker. Jeg skal med flyet om 4 timer.
N: forstyrre jeg?
C: en smule. Men det gør ikk noget.
N: okay, ville bare lige fortælle dig hvor højt jeg elsker dig.
C: Awwwh! Niall altså! Savner dig virkelig meget og elsker dig højere end noget andet.
N: nurh. Savner også dig. Men skat, Helene kalder. Vi skal træne stemmer. Ses skat.
C: ses min dreng.
*bib*

Nå men jeg gik ned for at spise morgenmad. "Mor, hvad med det her hus?". "Det er her stadig og det er stadig vores. Vi skal flytte i en lejlighed oppe ved Bigben" - "ej hvor Nice!" Vi snakkede lidt videre. Og vi tog vores kufferter ud i bilen og kørte. Mens vi kørte tænkte jeg på Niall.. Vi nåede ud til lufthavnen i tide. Vi fandt vores fly og fandt vores pladser. Dejligt. 3 timers flyvetur. Jeg havde heldigvis en vinduesplads. Jeg skulle på toilettet så jeg rejste mig. Da jeg gik forbi en bod, var der en pige som stoppede mig. "Er du ikk Niall Horans kæreste?" Spurgte hun. "Jo det er jeg." Svarede jeg. Hun smilte. "Hvordan er det at være så tæt på en berømt?" Spurgte hun mig. "Altså det er det samme som at være tæt på en person du elsker. En rar følelse. Men nu bliver jeg altså nød til at gå på toilettet. Det var rart at møde dig" - "vent, må jeg ikk lige få et billede med dig?" Spurgte hun. "Jo selvfølgelig" da hun havde taget billedet gik jeg ud på toilettet og gjorde det jeg skulle. *i bedes venligst indtage jeres pladser og spænde jeres sikkerhedsbælter. Vi gør klar til landing* jeg gik ned og gjorde det damen sagde. Vi landede endelig. Men hende pigen har da været hurtig til at dele det billede. For da vi kom ind på lufthavnen var der massevis af jounalister. " hvordan er det at kysse Niall?" Spurgte en. "En fantastisk følelse" svarede jeg. Jeg kæmpede mig vej gennem dem og vi fandt en taxi der kørte os ud til lejligheden. Vi betalte og gik op i lejligheden. Den var stor. Og ren luksus. Jeg tændte for fjernsynet og så koncerten Niall spillede nu. "Og jeg vil gerne dedikere denne her sang til min helt egen prinsesse hjemme i London. Cecilie! Jeg håber du ser med". Jeg smilte stort. Han begyndte at synge little things. Min yndlings sang. Jeg sang med på den. Da de var færdige med at optræde fik jeg en besked.
- Hej prinsesse. Så du showet? <3
- Hej min prins. Ja, det var helt fantastisk<3
- godt du kunne lide det. Jeg er snart ved din side igen. Savner dig<3
- Awh! Glæder mig. Og savner også dig <3

Jeg gik ind på mit nye værelse og satte mig til at se fjernsyn. Der gik ca 3 timer, før jeg skruede over på en anden kanal. Disney Channel var ret kedeligt. Men godt at MTV var til.
"Lige før blev Niall Horan set med denne her pige. Og hun er tydeligvis ikk Cecilie. De blev set holde i hånd og kysse. Hvad mund der blev af Cecilie?. Få mere af vide senere". Hvad?!! Jeg satte mig ned og tænkte det igennem. Han er til afterparty. Med en masse andre piger. Tanken gjorde mig rigtig ked af det! Jeg satte mig med og græd. Jeg kunne ikk tro at han virkelig gjorde det mod mig. "Skat, hvad fuck sker der for Niall?!" Kom min mor ind og sagde. "Jeg aner det ikke. Jeg aner det virkelig ikke" græd jeg. Hun satte sig ved siden af mig og trøstede mig.

Nialls synsvinkel.

Jeg hygger mig virkelig til det her party. Jeg har fået massere at drikke! Så jeg kan næsten ikk stå på benene. Der var en smuk pige som dansede op af mig. Hun tog mig i hånden og kyssede mig. Eller rettelse snavede mig. Det var sjovt. Jeg glemte alt for lidt tid og bare snavede mega hedt med hende her. "Hvad er dit navn?" Spurgte jeg. "Michelle" svarede hun. Vi kyssede videre. Jeg tænkte mig ikk om. "NIALL! HVAD HAR DU GANG I?!" Det var Harry. "Jeg kysser jo nok med Michelle!" Svarede jeg flabet tilbage. "NIALL! MICHELLE ER MIN KÆRESTE! OG DU HAR CECILIE! FJERN DIG FRA HENDE LIGE NU!" - "ej fy for.... Din kæreste?." Spurgte jeg. "Ja. Og Michelle hvad fuck har du gang i?" Skreg Harry. "Jeg snaver med ham her." Svarede hun. Harry løb ud af klubben. Han ville vidst ikk have at jeg kyssede med Michelle. Ej okay det var måske også lidt klamt. Det er åbenbart Harrys kæreste. Jeg skubbede hende væk og gik ud til Harry. "Undskyld Harry. Jeg aner ikk hva jeg gør. Jeg er ikke mig selv" sagde jeg til ham. "Det er fandme ikk iorden Niall. Du ved godt at der er jounalister her?" - "hvad? Er det her ikk en privat klub?". Shit. Tænk hvis de opdagede det. "Nej Niall. Og det her ryger over hele verdenen. Også ser Cecilie det" sagde Harry og gik ind. "Vi tager hjem råbte jeg til 1D drengene. Vi alle tog hjem og fik noget søvn.

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now