7 måneder henne

600 31 11
                                    

Ugerne gik som dage når man var gravid.

Døren til vores værelse gik op og der stod Michael. Jeg satte mig udmattet op i sengen og kiggede på ham, Niall sov stadig. "Michael? Hvad laver du her på denne tid?" Sagde jeg. Jeg kunne se på Michaels øjne at det var noget seriøst, så jeg tog min morgenkåbe og gik ind i stuen med ham. "Hvad sker der?" Spurgte jeg. "Det er mine forældre.." Han så ret trist ud. "Hvad er der med dem?" Spurgte jeg og lagde en hånd på hans skulder. "De forbød mig at komme hjem.. Jeg har ikke rigtig andre steder at være, når jeg kommer hjem fra England" tilstod han. "Hvis du kan holde den britiske accent ud må du godt bo her et stykke tid" svarede jeg. Michael kiggede op på mig og gav mig et kram. "Men du skal også huske at jeg er højgravid og der snart kommer en baby" smilede jeg. "Jeg elsker børn" svarede han. Hans øjne lyste op. "Men, hvorfor kom du her, du kunne være gået over til Harry, Louis eller måske Liam?" Spurgte jeg. "Niall er en af mine bedste venner, og det samme er du" jeg kunne ikk undgå at blive lidt smigret. "Du er også en af mine bedste venner" svarede jeg.

Michael og jeg sad og drak lidt te og fik snakket ud, men klokken blev 5 om morgnen og han blev altså nød til at gå tilbage til hotellet. Jeg lagde mig ind i sengen igen. Forhåbentlig kan jeg falde i søvn igen.

"Cecilie? Jeg har lavet morgenmad" to perfekte blå øjne mødte mine da jeg vågnede. Jeg smilte og gav Niall et kys på munden. "Wow du er ved at være godt rund" Jokede Niall. "Så har vi da noget tilfælles" grinede jeg. Niall hjalp mig ind til spisebordet. "Michael var her i nat" sagde jeg. "Hvad ville han?" Niall så forvirret på mig. "Hans forældre har forbudt ham at komme hjem. Så jeg tilbød ham at han kunne bo her et stykke tid, og det ville han rigtig gerne.." Niall smilede. "Du er altid så gavmild, han kan sove på gæsteværelset" sagde Niall. Jeg skrev en besked til Michael om at han kunne komme når hans hotelophold sluttede. Men hvordan de ville øve, det ved jeg ikk. Der gik ikke længe inden han svarede at han ville komme imorgen.

"Skal vi ikke tage i parken? Eller måske i biografen?" Spurgte Niall da jeg vaskede op. "Vi har ikke været på date i nogle måneder nu" sagde han. Jeg kiggede over på ham og smilede. "Tjooo, vi har ikke andet at lave" sagde jeg. Niall smilede over hele ansigtet. Han hjalp mig med mine sko også gik vi i Parken.

"Skal vi sætte os på den dér bænk?" Spurgte han og pegede mod søen. Jeg nikkede og vi gik derhen. Vi sad på bænken og så ud over søen, hvordan alle de små drenge fiskede med deres fædre, hvordan solen skinnede perfekt på vandet og hvordan Nialls øjne glimtrede når sollyset fik fat i dem, var virkelig fantastisk. "Du er virkelig den eneste pige jeg kunne se mig sammen med" udbryd Niall. Jeg kiggede over på ham og han havde rejst sig op. "Niall hvad laver du?" Spurgte jeg og han satte sig på knæ. Skulle han til at frie igen? "Cecilie, vil du være min for altid?" Spurgte han mig og satte sig på knæ og trak en ring op af lommen. Jeg kiggede ind i øjnene på ham og så hans øjne smile. Jeg kunne mærke en tåre trille. "Ja!" Sagde jeg og kyssede ham, mens alle klappede.

Jeg tog ham i hånden og vi valgte at gå hjem. "Jeg kan ikk forstå at vi skal giftes for Real" sagde han, og jeg kyssede ham. "Hvordan har babyen det?" Spurgte han og mærkede på min mave. "Tror du det bliver en dreng eller pige?" Spurgte jeg. "Ved ikke, skal vi få tjekket det?" Spurgte han. Jeg tænkte længe over det, men vi fandt frem til en løsning. "Ja, lad os tage til lægen senere" sagde jeg. Han smilede. "Hvad med noget frokost?" Spurgte han og tog fat i mobilen. "En salatpizza til mig" sagde jeg og gik ind på værelset for at finde min mavebeskyttelse frem. "Skal vi se Netflix?" Spurgte jeg. "Selvfølgelig"

Da vi havde spist pizzaen, skulle vi til lægen. "Er du spændt?" Spurgte jeg ham. Jeg kunne mærke at hans hånd rystedes smule. "Lidt" svarede han. Vi gik ud af bilen og ind til lægen, "Niall Horan" sagde lægeassistenten og vi rejste os op og fulgte efter hende. "Så, er i spændte?" Spurgte Dr. Samuel. "Ja, en smule" svarede vi begge.
Jeg lagde mig på en båre og han tog noget cream på min mave og derefter lagde han sine hænder på. "Babyen er sund og rask" svarede han og jeg nikkede. Han tog en maskine på min mave og førte den rundt.

_________________
Undskyld for sent kapitel. Men nu er det her. Tak til alle der læser og tusind tak for jeres kommentarer om hvilket køn osv det skulle være.

Glem nu ikk at følg mig for flere super opdageringer

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now