Pus dog!

827 30 0
                                    

Cecilies synsvinkel.

"Jeg har Calum!"

"What?!"

"Calum og jeg har været sammen i lidt tid nu... Efter din affære. Du ved.." Tøvede jeg.

Niall sagde intet, han rejste sig bare op.

"Niall..."

Han svarede ikk. Jeg rejste mig og tog fat i hans hånd. Han trak den til sig.

"Niall.. Jeg ville ikk - "

"Du ville ikk hvad.. Gøre mig ked af det! Forsent!" Han gik ud og smækkede døren efter sig.

Nialls synsvinkel.

Jeg kan ikk mere. Den pige jeg elsker a hele mit hjerte er.. Sammen med en af mine bedste venner. Men hvis det er det hun vil, er det det hun skal få.

Jeg smækkede døren efter mig.

"Hej Niall." Sagde Calum som stod udenfor døren.

Jeg sagde intet men gik bare videre over til min bil.

"Niall!!" Cecilie kom løbene over til bilen. Hvis hun havde Calum hvorfor så blive ved med at løbe efter mig?.

Cecilie holdte sine hænder på bilruden. Jeg rullede ned og kiggede på hende med et flabet blik.

"Hvad vil du?" Spurgte jeg.

Cecilies synsvinkel.

"Hvad jeg vil?!" Jeg stod lidt og tænkte over hvad jeg ville..

"Ja Cecilie! Hvad vil du?"

"Jeg.... Jeg ved det ikk.." Sukkede jeg.

"Fint!" Han rullede op igen og kørte sin vej. Det begyndte at regne meget. Jeg kiggede på bilen som kørte om hjørnet.
"Hvorfor er han så ond?!" Skreg jeg og satte mig på knæ på jorden! Mine øjne var fyldt med tåre og jeg indrømmer gerne at jeg nød det intime kys. Men jeg har Calum!

Calum kom hen til mig med en jakke og lagde den om mig. "Pus. Du er driv våd, kom med indenfor" sagde han og trak mig ind til sig. Jeg var grædefærdig da jeg kom ind.

"Skat jeg finder lige noget tørt tøj til dig. Tag et bad så du ikk bliver syg" sagde han og kyssede mig på panden.
Jeg gjorde som han sagde, han var jo min kæreste, og han havde ret.

Jeg stod inde under det varme vand og mine øjne fandt pludselig kontakt ned til mit håndled. Jeg så de gamle Cut for flere år siden som ikk var forsvundet. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det igen. Hvorfor overhovedet gøre det igen?.

Da jeg kom ud fra badeværelset havde Calum lagt nogle jogging bukser og en hættetrøje med teksten '5SOSFam' jeg tog også det undertøj han havde fundet, på. Han er virkelig betænksom. Jeg elsker ham simpelthen så højt. Men ikk ligeså højt sagde min samvittighed. Jeg skubbede den væk.

Jeg tog tøjet på og gik ind i stuen. Jeg så at på bordet stod der to kopper kakao, og en masse popcorn. Jeg fik øjenkontakt med Calum som sad og gjorde sig til, under alle de dejlige tæpper og puder han havde slæbt ind. "Hvad skal alt det her til?" Smilte jeg. "Vi skal have en film aften" svarede han og blinkede. Jeg satte mig hen til ham under alle dynerne og puttede mig godt ind til ham. "Hvad ser vi?" Spurgte jeg og kiggede op på ham. "The notebook" svarede han og kyssede mig blidt på munden. Burde jeg fortælle ham det med Niall? Altså at jeg kyssede ham? Vi venter lidt med det, vil ikk ødelægge det vi har nu. "Min yndlings!" Sagde jeg og puttede mig endnu mere end til ham.

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now