Cecilies synsvinkel.
Jeg var kommet hjem, det var alligevel dejligt efter styrtet. Jeg så lidt fjernsyn.
"Efter flystyrtet i mandags er 19 personer omkommet. 3 overlevede med nogle skader.." Sagde damen i fjernsynet. Ej hvor har jeg alligevel været heldig. Men jeg har virkelig ondt af de omkommede. Jeg slukkede fjernsynet og ringede til min mor. "Hej mor. Jeg er hjemme." - "godt skat. Jeg kommer om 10 minutter" - "okay mor". Jeg faldt i søvn på sofaen. Jeg drømte at Niall fandt en anden. Jeg vågnede ved at en dame ruskede i mig og sagde "skat. Tag det roligt!" Sagde hun. Jeg satte mig op og kiggede. Det var mor. "Ej hvor er jeg glad for at se dig" sagde jeg. Jeg krammede hende. Hun vidste godt alt det der med flystyrtet. Men på grund af at alle flyende til Danmark var stoppet, kunne hun ikk komme ud til mig. "Ser jeg af lort ud?" Spurgte jeg hende. "Nej skat. Du er stadig smuk selvom du har sår i hele ansigtet". Hun holdte mig tæt ind til sig. Jeg har savnet min mors kram.Nialls synsvinkel.
Jeg sad på en klub med nogle af mine venner. Vi drak en smule. Jeg var måske også lidt halvberuset, jeg valgte at tage et par shots mere. 1 blev til 2, 2 blev til 4. Også stoppede jeg. En af mine venner kom hen og sagde til mig. " hva så Niall. Du burde få noget på den dumme mens du er her. Derfor har jeg gjort et værelse klar til dig med en pige" - "ellers tak. Jeg har en kæreste." Der gik lidt tid. Og uden jeg vidste af det lå jeg hjemme i min vens lejlighed med en pige. Jeg kunne ikk styre mig. Jeg husker intet efter. Men da jeg vågnede næste dag, lugtede der af alkohol i hele lejligheden. Ad.. Jeg skyndte mig ud på badeværelset og kaste op. Jonas lå ude på badeværelset, i badekaret. Wtf?. Jeg sad bare med hovedet halvt nede i toilettet og brækkede mig. Jeg gik ind for at tage noget mad. Men han havde intet i køleskabet jeg gad at spise, så jeg valgte at bestille en taxi hjem. Heldigvis havde vi fri idag. Jeg fandt mine ting og en pose (til at kaste op i). Så var jeg ellers ude af døren. Jeg satte mig ind i taxaen. Jeg sad og lyttede til radioen.
"Niall Horan blev igår aftes set forlade en klub med en anden pige. Mon Cecilie har slået op? Eller er det på grænsen?. Det finder vi ud af efter pausen" sagde damen.
"Er du ikk Niall Horan fra one direction?" Spurgte chaufføren. "Jo det er mig" sagde jeg. "Jeg ville nødig være i dine sko når du skal fortælle det her til Cecilie.." Sagde han. "Jeg tror virkelig ikk hun tilgiver mig igen..." Sagde jeg og en tåre trillede ned af min kind. Men jeg tørrede den væk.Cecilies synsvinkel.
"NIALL HAR GJORT HVAD?!" Råbte jeg til mig selv. Jeg havde lige set udsendelsen. "DEN LILLE!!." Jeg tog min mobil frem.
"Niall? Hvad fanden er det?" Sagde jeg. "Undskyld. Jeg var fuld. Jeg ville virkelig ikk. Det var mine venner der fik mig til det..." Sagde han. ".Niall jeg gider virkelig ikk mere. Du har hjulpet mig, gjort mig lykkelig osv. Men du har knust mit hjerte.... Farvel Niall James Horan... Aldrig kontakt mig igen." Også lagde jeg på. Jeg sad i tåre. Jeg kunne ikk styre mig. Men havde givet et løfte om ikke at cutte. Så det gør jeg ikke. Jeg lavede noget mad. Og satte en film på. Dear John. En rigtig tudefilm. "Nu gider jeg ikk mere." Sagde jeg. Jeg tweetede "single." Skrev jeg i den. Der kom en masse kommentarer osv. Men jeg ignorerede dem. Jeg satte mig bare til rette i min sofa med slik og mad, og selvfølgelig en masse servietter. Min mor var jo på arbejde. Som sædvanlig. Der skete ikk ret meget. Og at slå op med Niall rørte mig ikk ret meget. For nu var det slut.
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv