Lille resumé af bogen. Jeg har valgt at få bogen 3 år frem, da der kan ske en masse så. Cecilie er 18 og Niall er 24. Niall arbejder stadig i bandet, og Cecilie har et kæmpe liv foran sig. De er stadig sammen og her vil jeg skrive videre fra.✨🙊 håber det er okay, ellers så send mig en besked eller kommenter.
_______________________________________
Cecilies synsvinkel.Niall og jeg skulle flytte sammen idag. Jeg er lige blevet 18 og glæder mig til at starte mit liv.
"Cecilie kommer du og henter den sidste kasse?" Spurgte Niall ude fra gangen til vores nye hus. "Jeg kommer" svarede jeg. Jeg tog den sidste kasse med ind på det der skulle være vores sove værelse. Jeg pakkede småt en masse billeder ud, blandt andet af min mor, far og lille bror. Har selvfølgelig også en masse af Niall og jeg, dem tænkte jeg på at hænge inde i stuen ved pejsen.
"Skat, jeg er virkelig glad for at vi valgte det her hus" sagde han og tog sin arm om min hofte og vendte mig, lidt efter mødtes vores læber i et dejligt kys.Nialls synsvinkel.
"Jeg er ligeså glad som min prins er" svarede hun. "Men Niall, det er snart valentinsdag" tilføjede hun. "Tror du ikk godt at jeg ved det" sagde jeg og smilte. Hun kyssede mig bare igen. Alle vores ting var efterhånden blevet sat på plads.
••under aftensmaden••
"Det er dejligt at være flyttet hjem til Irland igen" sagde jeg. "Ja, jeg har faktisk næsten altid drømt om at bo her" svarede hun. "Seriøst?" "Ja". Vi spiste videre. Lidt efter gik vi hen til sofaen og satte os. Vi fandt en romantisk film på netflix, den hed noget hen af 'Remember Sunday'. "Den er mega god" sagde Cecilie. Jeg smilte bare som svar.
Cecilies synsvinkel.
Niall og jeg var næsten faldet i søvn, men så ringede min mobil.
"Hallo?" Sagde jeg.
"Hej Cille! Er i kommet på plads?"
"Hej Liam, ja vi er efterhånden på plads"
"Det lyder godt. Drenge hils lige!" Sagde han og råbte til drengene i baggrunden, man kunne nu hører en masse one direction drenge og 5 SOS drenge der råbte "heeeej" i baggrunden. Jeg sagde bare Hej og forklarede at vi skulle i seng efter en hård dag. "Det er okay, det er helt utroligt at i snart har 4 års dag" sagde Liam. "Ja det er helt utroligt" svarede jeg. Vi sagde farvel og lagde på. [ 4 års dag, Niall og Cecilie har næsten været sammen i 4 år. De var jo sammen i et år, tidligere i bogen ].Vi lagde os i seng, "godnat prinsesse" sagde Niall og kyssede mig på kinden. "Godnat min prins" sagde jeg. Vi faldt i søvn lidt efter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live while we're young [1D & 5SOS]
Hayran KurguCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv