Turen til Irland

1.1K 29 0
                                    



Cecilies synsvinkel.

Vi sad i flyet på vej til Irland, så skal man møde ens kærestes forældre igen, det lyder skønt. Jeg elsker Nialls forældre, også Greg. Han er sød. Der var en masse paparazzier. "Er du gal man, de er helt vilde med vores forhold" sagde Niall og kiggede på mig.

Nialls synsvinkel.

Jeg kiggede lidt på Cecilie, hun så nervøs ud. "Er du okay?" Spurgte jeg hende. "Ja, jeg er bare en smule nervøs over at skal hilse på dine forældre igen, efter brudet" sagde hun. "Smukke, mine forældre forguder dig næsten mere end jeg gør. De har altid synes at du har din egen charme. Så det bliver intet problem!" Sagde jeg og kyssede hende på kinden. "Husk jeg elsker dig" tilføjede jeg.

** IRLAND**

Cecilies synsvinkel.

Jeg kom ud af flyet og der stod de, resten af Familien Horan. Bobby og Maura ville gerne have at man kalder dem Mrs. Horan og Mr. Horan. Greg er bare Greg, eller brother Horan. Jeg tog Niall i hånden og glemte hans hånd. Vi forsatte ud til hans familie.

"Heej!" Råbte de alle i munden på hinanden. Vi hilste og krammede hinanden. "Det er så godt at se jer sammen efter alle de dårlige ting der er sket" sagde Mr. Horan.

Nialls synsvinkel.

"Tak far, og vi er også rigtig glade for hinanden" svarede jeg. "Hej brormand" sagde jeg til Greg og gav ham endnu et kæmpe knus. Vi gik hen til bilen og satte os ind. En masse paparazzier var efter os, så vi løb nærmest. Da vi satte os ind i bilen kørte vi, selvfølgelig havde vi en masse bagage som blev lagt bag i bilen. "Jeg elsker dig" sagde jeg til hende. "Jeg elsker også dig" svarede hun. "I så søde" sagde Greg som sad ved siden af os. Der var jo kun plads til fem i bilen, så vi sad lidt glemt. "Tak bro" sagde jeg.

________________________
Kort kapitel, men tror jeg vil begynde at lave små kapitler istedet for kæmpe kapitler. Hvordan lyder det?💕 det er jeres mening der tæller!🙏💕

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now