"Jeg holder af dig Niall"

1.7K 51 8
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede, Niall vækkede mig. "Vi er her nu smukke" hviskede Niall til mig. 'Smukke'? Han kaldte mig smukke. Han er bare så dejlig. Jeg rejste mig op, og gik hen til busdøren. Harry rakte mig min taske, og jeg fik et kram af alle drengene. Men da jeg nåede til Niall fik jeg en tåre i øjnene. Han trak mig ind i et kram! Jeg elskede det. Men desværre har alt en ende. Jeg gik ud af bussen. Men selvfølgelig fik jeg Liams nr, Hvis der nu skete noget. Jeg vinkede til dem mens de kørte ud af min indkørsel. Jeg gik ind og tog et bad, og gik i seng. Tænk at jeg lige har været så tæt på One Direction. Men var ik rigtigt op og køre over det, jeg tog det normalt.

Nialls synsvinkel.

Jeg blev lidt ked af det, da vi skulle sige farvel. Måske ses vi aldrig igen. Jeg gik ind i min køje og prøvede at sove. Men jeg kunne ik. Jeg gik ud på badeværelset, og så mig i spejlet. Jeg fik tåre i øjnene. Jeg har fundet hende jeg vil være sammen med.

Liams synsvinkel.

Jeg så over på Nialls køje. Han var der ikk. Jeg rejste mig og gik ud i køkkenet for at se om han var der, men det var han ik. Men pludselig hørte jeg en lav gråd ude fra toilettet. "Niall er du derude?" Spurgte jeg. Der gik lidt tid før jeg fik et svar. "Ja?" Det var ret svært at forstå hvad han sagde. Han græd, jeg kunne høre det. "Niall, åben døren" plagede jeg. Døren blev låst op, og det der mødte mig var en Niall, med blodsprængte øjne og uglet hår. "Hvad er der dog sket?" Jeg gik faktisk lidt i panik. Han trak mig ind i sofaen og sagde "Jeg har fundet hende jeg vil være sammen med". "Men hvorfor græder du?". "Fordi jeg ikk kommer til at se hende igen!". Et eller andet sted knuste det mig meget. Niall har ikk været forelsket i 3 år. Og nu har han fundet en, men de kommer aldrig til at mødes igen. "Hvem er hun?" Spurgte jeg.. "Hun er den smukkeste pige i verdenen, hendes brune hår er helt perfekt, hendes grøn/blå øjne er så fantastiske og bedst af alt, hendes personlighed, den er helt perfekt, perfekt som den skal være.". Det svar fik mig til at indse noget. Niall puttede med Cecilie hele vejen fra Parken til hendes hjem. "Er det Cecilie?"

Nialls synsvinkel.

"Er det Cecilie?"
Selv navnet gav mig en dejlig følelse i hjertet. "Ja, Liam. Cecilie er hende jeg vil være sammen med forevigt!"
"Men jeg fik hendes nummer, du behøver ikk græde over det!" Sagde Liam. "Har du hende nummer? Det er helt vildt, ring til hende!" Plagede jeg.
"Nej Niall, klokken er 02 om natten. Hun sover. Men måske imorgen."
Jeg blev glad, men også lidt ked. Men det er okay. Jeg gik ind i min køje og faldt i søvn.

• NÆSTE DAG •

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede op, solen trængte ind gennem mit vindue. Jeg var ekstrem sulten. Jeg gik ud i køkkenet og lavede nogle pandekager, skar noget frugt og satte mig ind til bordet. Jeg blandede en masse forskellige frugte ind i pandekagen. Det smagte faktisk ret godt. Men det var lidt ensomt. Jeg tændte derfor for fjernsynet. Den var overe på MTV. Jeg satte mig op til bordet og tog min mobil frem. 3 ulæste beskeder på messenger, to ubesvarede opkald fra min mor. Ups! Jeg ringede til hende med det samme.
Mor - M. & Cecilie - C.

C: du har ringet?
M: ja, hvorfor har du ikk taget mobilen?
C: jeg har sovet.
M: okay skat. Er du kommet sikkert hjem?
C: ja mor.
M: okay skat, jeg skal løbe nu. Ses mus.
C: ses mor.
*bib*
Nå jaer okay. Fed samtale. Ikk engang noget 'jeg elsker dig' men whatever. Jeg gik ud i køkkenet. Og pludselig sagde en dame i fjernsynet
"Igår blev 1D drengene set kører en pige hjem fra koncerten. Hun faldt om til koncerten og kom deforme backstage. Drengene er da bare for dejlige!" Jeg fik et smil på læberne. Jeg havde lyst til at ringe til dem. Men måske sov de stadig. Jeg så på mit ur, kl var 10.31. Jeg tog min mobil og tastede Liams nr ind.
Liam - L. & Cecilie - C.

L: ja det er Liam?
C: Hej Liam. Det er Cecilie.
L: Hej Cecilie. Hvordan har du det?
C: fint søde, tak fordi du spørg. Hvad laver du?
L: så lidt, altså lige nu sidder jeg og ser toystory. Hvad med dig?
C: hyggeligt, keder mig. Og tusind tak for igår! Det var virkelig bare ubeskriveligt at i gad hjælpe mig.
L: altid, men der er lige en der vil snakke med dig. Hvis det er okay?
C: jo selvfølgelig.
N - Niall.
N: Hej Cecilie! Det er Niall.
C: Hej sødeste Niall.
N: hva laver du?
C: ikk rigtigt noget. Hvad med dig?
N: keder mig. Har du brug for selvskab?
C: jo når nu du siger det, er jeg lidt alene..
N: jeg kommer om lidt så.
C: okay Nialler, ses snart.
*bib*

Nu kom Niall, jeg må hellere gå i bad. Jeg gjorde mig klar. Lige i tide. *ding dong* jeg åbnede og der stod Niall. Han trak mig ind i et kram, jeg gengældte det selvfølgelig. Vi gik ind og satte os i sofaen. "Skal i ikk afsted?" Spurgte jeg. "Nej, vi har fået 2 ugers fri her i Danmark". Det var som Gud at høre hans stemme. Vi satte en film på. Den var ret kedelig. Det synes både Niall og jeg. Men midt inde i filmen tog han min hånd. Vi flettede fingere. Vi kiggede på hinanden, mega intimt. Vi gik tættere og tættere på hinanden. En centimeter var det mellem vores læber. Vi var lige ved at kysse. *baby you light up my World Like nobody Else...* det var Nialls mobil. Han blev nød til at tage den. Så intet kys til mig.
"Jeg er der med det samme!" Sagde Niall. "Hvad er det Niall?" Spurgte jeg.
"Der er møde for bandet.."
"Ej, øv. Men okay. Vi ses en anden dag" sagde jeg med en trist stemme.
Ham trak mig ind i et kram og gav mig et kys på kinden. "Jeg holder af dig Nialler!" Sagde jeg. "Awh! Jeg holder også af dig" sagde han. Han lavede det der skæve smil til mig, og så var han væk.

Kunne i lide det ? Nogle ideer til hvad der skal se? Har snart 20 læsere. Hilsen forfatteren❤️

Live while we're young [1D & 5SOS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora