Cecilies synsvinkel.
*et par dage efter*
Jeg havde fået tilbudt en lejlighed allerede, så selvfølgelig tog jeg imod den. Den lå i nord London, hvor rart. Stilhed.
Jeg fortalte Calum det hele, og nu tror i nok at Calum og jeg har noget? Nej nej, jeg boede kun hos ham i nogle dage.
Calum blev utrolig glad på mine vegne. Vi pakkede de ting jeg havde med over til ham og lagde dem ud i hans bil. Han ville kører mig over til lejligheden, så det fik han lov til.
"Hvor er det spændene!" Sagde jeg og rystede i hele kroppen.
"Ja, det er helt vildt!" Svarede han.Han troede jeg havde glemt Niall, men det havde jeg ikk. Jeg savner Niall og tanken giver mig lyst til at græde. Jeg skubbede tanken væk og tørrede den tåre væk der trillede ned af min ene kind.
"Er du okay?" Spurgte Calum.
"Ja, jeg har det fint." Svarede jeg og sendte et smil. Calum smilede et usikkert smil tilbage. Hvad mund det betød?.Nialls synsvinkel.
"Så bro, kan du passe Theo til i morgen?" Spurgte Greg. "Ja, selvfølgelig!" Svarede jeg.
Det eneste der kunne gøre mig glad lige nu var Theo. Theo kom kravlende i armene på mig. "Vi går nu, jeg kommer imorgen og henter ham" råbte Greg ude fra gangen. "Okay, vi ses" svarede jeg. Theo var så sød. Han mindede ret meget om mig selv. "Så kammerat, skal vi se en film?" Spurgte jeg ham, og løftede ham op. "Det gætter jeg på var et ja" grinede jeg.
Jeg satte find nemo på. Da vi nåede ind midt i filmen faldt Theo i søvn. Jeg slukkede fjernsynet og bar ham ind i min seng og ligge. Jeg gik ud i køkkenet og begyndte at lave mad, mens jeg gjorde det kom jeg i tanke om at vi skal øve med 5SOS imorgen. Hvis det var måtte Theo komme med.
"Fuck!" Jeg så ned på min hånd og så blodet løbe fra min finger, jeg havde skåret mig. Jeg skyndte mig at tage den ind under vandhanen og tog et viskestykke som lige kunne holde på blodet mens jeg fandt et plaster.
Cecilies synsvinkel.
Jeg var kommet på plads i lejligheden og det hele. Calum var lige smuttet og klokken var nok omkring de 19:30. Jeg sad i sofaen og var helt stille, da jeg fandt Nialls og mine beskeder på mobilen.. Jeg kunne ikk klare det mere.
"@officialcecilie i cant do this anymore, the silence and heartbreak is killin' me! Sry"
Jeg gik ned i kælderen og fandt et reb, jeg tog det i hånden og gik op i stuen. Jeg tog mine sko på og fortsatte ud i haven for at finde en træ. Jeg bandt rebet fast og gik ind i stuen for at tage en stol. "Nu er det sidste gang jeg gider det her". Jeg stilet mig op på stolen og tog fat i rebet.
"NEJ CECILIE STOP!" Jeg kiggede over ved døren og der stod Niall.
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv