"Er du seriøs?"

641 26 10
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede ved at min mobil den ringede. "Hallo?" Sagde jeg søvnigt, da jeg tog mobilen op til øret. "Hej Cecilie, det er Emily" grinede hun. "Åh, Hej" "jeg har hørt at du er flyttet til Danmark. Kunne du tænke dig at mødes?" Spurgte hun. "Klart, skal vi sige klokken 13" gabede jeg. "Ja, glæder mig" svarede hun og lagde på. Jeg klaskede mit hoved ned i puden, og sukkede. "Godmorgen folkens! Det er den 9. Januar!" Sagde mit vækkeur da det ringede. Det er en slags radio min mor gav mig. Jeg slukkede for det og tog tøj på og gik ned på rektors kontor, eller rettelse; bestyrelses formanden for kollegiet. Jeg havde fundet mig et hus at bo i. Min mor og Toby ville flytte mine Ting senere, så efter jeg har været sammen med Emily skulle jeg bare tage hjem i det nye hus.

Det var koldt udenfor, så jeg ville ikk tage noget kort på. Jeg havde mine sorte jeans og en hoodie indenunder min frakke. Og selvfølgelig havde jeg lige lagt lidt eyeliner og mascara.

Jeg kørte ud mod Emilys hus for at hente hende. "Hey Emmy" grinede jeg og løb imod hende fra indkørslen af. "Heeejjj!!" Skreg hun. Jeg kiggede lidt på hendes krop, den havde forandret sig. "Kom, sæt dig ind" sagde jeg og gik mod bilen.

"Jeg tænkte at vi skulle tage på cafe?" Smilede jeg. "Ja, det lyder dejligt" grinede hun. Jeg ville helst ikk sige noget om hendes mave, hun havde vidst taget lidt på. "Hvordan går det med din modelling?" Smilede jeg. "Ja, af hensyn til det; jeg er blevet fyret." Svarede hun. "Hvorfor dog det?" Sagde jeg og kørte ind på caféens parkeringsplads. "Kom lad os gå ind, inden der ikk er flere pladser tilbage" jagede hun.

Da vi sad ved vores bord og ventede på maden, kunne jeg ikk lade være med at spørge ind til hendes model karriere. "Okay, sandheden er at jeg er gravid, jeg blev fyret fordi jeg er gravid" sagde hun. Jeg tabte min mobil. "Er du seriøs?, hvem er faren?" Hvinede jeg. "... Luke" smilede hun. "Tager du gas på mig!" Skreg jeg, jeg var så glad. "Tillykke!" Forsatte jeg. "Tak tak, men du har vidst også noget at fortælle mig" fnisede hun. "Hvad?" Jeg rynkede på øjenbryne. "Dig og Niall er sammen igen" sagde hun. Jeg rødmede. "Selvfølgelig er vi det" smilede jeg.

Jeg sendte en hurtig besked til Luke, hvor der stod 'tillykke med det'. Han svarede hurtigt tilbage 'tusind tak, bare ikk fortæl de andre drenge det endnu :)' .

___________________
Ikke et godt kapitel, men er syg.
Undskyld for ikk at have opdateret længe, jeg har haft meget at tænke på. Nytårsaften og min fødselsdag(4januar) jeg fyldte 15!🙊

Men guys! I morgen så kommer der et meget mystisk kapitel✨

Og desuden, når bogen rammer 60 kapitler, laver jeg en 2'er. Hvis nogle ville læse den🙊 skriv i kommentaren hvis i ville læse den❤️ elsker jer alle sammen!

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now