"Niall!!" Råbte jeg. "START BILEN! JEG HAR VEER". Niall kom ind og hjalp mig ud i bilen, han spændte også min sele. På under ti minutter var vi på hospitalet. "Hjælp! Min kæreste skal føde!" Sagde han og der kom straks to sygeplejesker ud og hjalp mig ned i en rullestol. Jeg holde mig til maven og min nervøsitet voksede. Mange tanker gik gennem mit hovede. Hvad hvis hun er syg? Hvad hvis hun er død? Hvad hvis vi ikke kan finde ud af at passe hende. Alle de forfærdelige tanker gik gennem mit hoved. "Niall" sagde jeg og kiggede på ham inden de åbnede dørene til fødestuen. Han tog min hånd og løb ved siden af rullestolen. Jeg holdet stramt indtil de bar mig op på fødesengen. Jeg blev pludselig svimmel og alt begyndte at snurrer rundt. Uden jeg vidste af det; blev alt sort.
"Cecilie? Er du vågen?" Det var Nialls stemme. Jeg kunne også høre en masse andre stemmer. Jeg prøvede at åbne øjnene og da mine kræfter var helt i bund, tog det lidt tid. "Niall, er hun okay!?" Var det første jeg sagde da jeg kiggede på ham. Han kløede sig i nakken og så ned på gulvet. "Jeg troede ikke du klarede den.." Sagde han og kom hen og kyssede mig. "Frøken Horan? Der er en der gerne vil hilse på hendes mor" sagde en sygeplejerske og kom ind med hende i et lyserødt tæppe. Hun lagde hende pænt i armene på mig. "Hvad skal hun så hedde?" Kom det over fra hjørnet. Der stod Liam, Harry, Louis og Michael. "Lulu" svarede jeg og kiggede på Niall som nikkede. Jeg ammende hende. Der blev taget massere billeder. "Undskyld jeg kommer så sent." Svarede en der kom ind af døren. "Mormor?" Spurgte jeg. "Ja Hej putte" sagde hun og kom hen og krammede Niall og jeg.
"Hvordan føles det så Niall ?" Spurgte Calum. "Som at blive forelsket på ny" svarede han. "Awwwh.." Sagde jeg og tog Nialls hoved ned til mit. "Jeg elsker dig" sagde jeg og kyssede ham."Hvordan har du det Cecilie?" Spurgte overlægen. "Har hverken smerte eller noget" svarede jeg. "Super vi tager lige de sidste teste på dig også sender vi dig ellers hjem" svarede han.
"Hav det godt og tillykke med det i to" sagde han og åbnede døren så Niall kunne køre mig ud til bilen. Jeg sad i kørestol, da mine ben stadig var lidt svingene. Niall hjalp mig med at spænde Lulu fast på bagsædet i sin kurv (den der man går med på armen når babyen ikke er gammel nok til at sidde selv)."Velkommen hjem Lulu" kunne jeg høre Niall sige. "Skal du vises rundt?" Spurte han hende og fnisede. Det var så sødt at se Niall tage hånd om en baby. Jeg kørte hen til sofaen og kravlede op i den mens Niall viste Lulu rundt. "Skat? Skal jeg ikke lave mad i dag?" Spurgte Niall inde fra børneværelset af. "Jo det må du da godt" svarede jeg.
Mens Lulu sov så lå jeg og så orange is the new Black inde i stuen.
_____
KAMU SEDANG MEMBACA
Live while we're young [1D & 5SOS]
Fiksi PenggemarCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv