Cecilies synsvinkelJeg stod på mit kollege værelse, det var lørdag, heldigvis. Jeg var ik helt kommet på plads endnu, men er godt på vej. Jeg ordnede min makeup og mit hår, en naturlig stil idag. Jeg tog en lyserød Hoodie og et par sorte jeans på, og satte mit hår op i en rodet knold. Da jeg var færdig gik jeg ned i frokost kantinen for at få morgenmad inden jeg tager ud til Parken. Jeg skulle mødes med Liam, Louis, Zayn og Harry ved parken, heldigvis var jeg ikk langt væk fra den, 10 minutters kørsel.
Jeg stod nede i kantinen og tænkte over om jeg skulle tage budding eller Havregryn. Efter 10 minutters forvirring, valgte jeg bare at købe noget mad på vejen.
Jeg tog mine nøgler og gik ud til bilen. Jeg skrev lige en hurtig besked til drengene inden jeg kørte.
*hey drenge! Jeg kører til parken nu xx*
Jeg startede bilen og kørte ud af parkeringspladsen. Jeg tændte radioen og selvfølgelig var der She looks so perfect. Den sang er så god. Selvom jeg ikke er venner med Calum mere, støtter jeg dem stadig. De har virkelig talent.
Jeg nåede Parken i tide, inden drengene ville gå ind. "Hey Boys!!" Råbte jeg og løb mod dem. De vendte sig om og den første til at registrere mig var Harry. Jeg løb i armene på Harry. Han greb mine hofter og svingede mig op i luften. "Vi har savnet dig" sagde Zayn og kom hen og gav mig et kram. "Jeg har også savnet jer fire" grinede jeg. "Skal du ik sige Hej til Niall? Han er inde i tourbussen ?" Smilede Liam. "Nej ellers tak" smilede jeg igen.
Vi indså at vi måske skulle komme ind bag hegnet, da en masse teenage piger kom løbene mod os. Så vi løb ind bag hegnet, og Paul tog sig af pigerne. "Jeg skal lige ind i caféen, jeg nåede ikk at få morgenmad, er tilbage om 10 minutter" sagde jeg og drengene nikkede. Jeg kender Parken så godt. Jeg var hurtigt op af trappenerne til cafeen.
"Kan jeg få en Kaffelatte og en frokost bolle?" Spurgte jeg damen. Hun nikkede og lavede tingene. Jeg satte mig hen ved et bord med det og skrev lige en hurtig Twitter opdate. *Coffee and food In Parken/Copenhagen. :)* jeg tog et billede af det til opslaget og låste min mobil bag efter. Mens jeg sad i mine egne tanker blev jeg prikket på skulderen, og som refleks fik jeg vendt mig om og slået personen. "Undskyld, undsky -... Nej glem det..." Sagde jeg. "Av..." Han tog sig til sin kind. "Hvad har jeg sagt, du skal ikk snakke til mig" sagde jeg og tog mine ting og rejste mig. "Hvis du hænger ud her hvor jeg skal øve med mit band, har jeg ret til det." Sagde han. "Gå nu med dig" sagde jeg og gik ned mod scenen hvor Harry stod og dansede for sjov. "Hey, hva så?" Sagde han og klatrede ned af scenen. "Niall vil ikk lade mig være" sagde jeg og gik hen mod Harry. "Kan du ikk bare ignorer ham?" Sagde han og tog mig om hoften. "Det er ikk så let når han alt-" "jeg kan godt høre jer.." Sagde Niall som åbenbart stod oppe på scenen og gjorde klar til en solo. "Okay, vi er tilbage om et øjeblik" sagde Harry til drengene og tog min hånd. Jeg fulgte bare efter Harry, hvorhen ved jeg ikk. Men vi gik ud af døren og over til busserne. "Sæt dig ned" sagde han og klappede på sofaen i hans bus. Jeg satte mig pænt ned med et undrende ansigtsudtryk. "Niall laver mange fejl, men sådan er han bare. Niall er kejtet. Men sådan er han bare.. Han træffer mange mærkelige beslutninger, men den bedste han nogensinde har truffet, var at fri til dig for to år siden. " jeg fik lidt ondt i maven. "Men teknisk set er vi ikk forlovede længere.." Svarede jeg og kiggede ned i gulvet. "Det er sandt, men hvis du har ringen stadig, er i" smilede han. "Jamen jeg har ikk ringen mere.. Jeg kastede den i hovedet på ham da han var mig utro" mumlede jeg. Lige da Harry skulle til at sige noget åbnede bus-døren. Vi begge så over på dem der kom ind. Det var selvfølgelig 5 Seconds of summer. Jeg fik hurtigt øjenkontakt med Calum, men vi begge så hurtigt væk igen. Fuck fuck fuck, tænkte jeg bare. "Tak for snakken Harry, men jeg skal altså snart hjem til kollegiet igen" smilede jeg. "Vent, Cecilie! Vi har en nyhed!" Sagde Luke. "Hvad?" Sagde jeg og vendte mig om mod ham. "Vi skal på Tour igen, og vi tænkte om du ikk ville med" smilede han. "Jeg ved ikk rigtigt.." Sagde jeg og kiggede ned i gulvet. "Kom nuuuuu.. Vi vil alle have dig med!" Smilede Ashton. "Ikk alle" mumlede Calum. "Hold din kæft Calum" sagde Harry og Michael i kor. Jeg kiggede lidt på dem alle sammen. "Jeg vil tænke over det, men min skole ..." Sagde jeg. "Du kan læse lektier mens vi optræder" smilede Michael. "Jeg tænker over det" sagde jeg, og skyndte mig ud af bussen. "Omg! Det er Cecilie Schultz!" Råbte to piger. Alle kom løbene mod mig og jeg sværger at jeg fik et så stort chok at jeg skreg. Jeg skulle lige vende mig til det her igen. Alle pigerne ville røre ved min taske og jakke, det var virkelig svært at komme ud til parkeringspladsen. "Kom her" sagde en og trak mig med. "Slip mig!" Råbte jeg til ham. Indtil personen slæbte mig ind i indhegningen igen, og jeg kiggede på ham. "Vil du være så venlig at sætte mig ned igen Michael" smilede jeg. "Undskyld, jeg ville bare ikk have at du skulle overfaldes. Vi hørte dit skrig. Det overdøvede ret mange af fansnes" grinede han da han havde sat mig ned. "Nå, men jeg kommer ikk ud herfra foreløbig" sukkede jeg.
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv