Jeg vågnede op i Calums arme på sofaen, han sov. Jeg fjernede hans arme og nussede ham i hans rodede hår. Jeg havde ikk glemt hvad der skete igår, og jo mere jeg tænkte over det, jo mere skyldfølelse får jeg på begge sider. Nialls side fordi jeg ved at han elsker mig, eller det tror jeg. Og på Calums side fordi jeg kyssede Niall igår..
_
Jeg sad og spiste cocopops da jeg blev kildet bagfra. "Hahah! Du spyttede din mad ud over hele bordet" grinte Calum. "Det er ikk sjovt!" Små grinede jeg. Han gav mig et lille kys på munden. Han er skøn. "Pus, du ser trist ud?" Sagde han. Jeg kiggede op på ham og havde tåre ned af kinderne. "Det er bare alt det med Niall" græd jeg. Calum kom over til mig og holdte mig ind i sine arme. "Ham skal du ikk tænke på skat!" Hviskede han til mig. Jeg kan jo ikk lade være! Altså!
_
Vi skulle over og se 1D øve sammen med 5SOS. Jeg tog bare noget afslappet tøj på. Vi satte os ud i Calums bil og kørte til studiet. Calum fortalte at hans mor havde fødselsdag på lørdag. Altså om 3 dage. "Selvfølgelig skal vi med" sagde jeg. Jeg elsker Calums mor, hun er en sød dame.
Vi ankom til studiet og alle hilste på mig undtagen Niall, selvfølgelig. Han havde "travlt" med sin guitar. "Niall, Calum og Cecilie er her" sagde Louis til Niall. "Jeg er ligeglad" hørte jeg ham svare. Louis rystede på hovedet og vendte sig om og gik med mig og Calum ud i haven hvor vi skulle øve. Det var virkelig smukt. Der var lys over det hele. Sophia, Eleanor, Perrie og jeg sad og snakkede overe ved bålet, mens drengene øvede. "Hvordan er det egentlig at være Calums kæreste?" Spurgte Sophia. "Det er da skønt! Han er en dejlig dreng" svarede jeg. Jeg tror at de havde forventet et andet og mere romantisk svar, men var ikk i humør til en kærlighedserklæring. "Det lyder da skønt! Skal i have børn?" Spurgte Perrie. Jeg smuttede min cola ud og hostede. Alle stoppede med at spille musik og snakke og rettede blikket mod mig. "Undskyld, det har ikk for at kvæle dig!" Sagde Perrie. Jeg grinte bare og svarede "nej, vi skal ikk have børn".
Vi alle sad rundt om bålet og hyggede os. Vi snakkede om alt muligt. "Hvordan er det at føle sig som en skøge?". Alle kiggede over på Niall og jeg rettede blikket over på ham også. "Undskyld hvad sagde du?" Spurgte jeg. "Altså du er jo lidt af en skøge, så hvordan føles det?". Av den gjorde ondt. Calum rejste sig op og gik hen til Niall, "det der siger du aldrig til hende igen!" Råbte han i hovedet på Niall. "Hvad hvis jeg gør?" Niall rejste sig op på en flabet måde. Alle rettede blikket op på dem. "Calum, slap af, sæt dig ned skat" sagde jeg til ham. Jeg ved at det her ender galt.. Calum gav Niall en knytnæve lige i hovedet og så gik de i gang. Jeg fløj op fra stolen og greb fat i Calum. "Calum stop nu!" De andre prøvede at få fat i Niall men han tæskede løs på Calum. "Niall! Calum! Stop for helvede!" Græd jeg. De tæskede løs på hinanden, og lige meget hvor meget jeg rev Calum til mig, gav de ikk slip på hinanden. "Calum!!" Skreg jeg. Uden jeg var forberedt skubbede Calum mig så jeg faldt ned på jorden. De fik Niall væk og Calum stoppede hurtigt op og kiggede ned på mig, som sad med tåre i øjnene nede på jorden. "Calum.." Græd jeg.
ESTÁS LEYENDO
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanficCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv