Mens maskinen blev ført rundt på min mave, blev jeg endnu mere nervøs. Efter lidt tid kiggede lægen på os. "Tja, i skal begynde at finde kjoler og elastikker frem, for i skal have en pige" smilede lægen. Jeg fik et lys i øjnene. "Oh my god, vi skal have en prinsesse" sagde Niall. Jeg smilede, for de ord har jeg altid gerne ville have skulle komme ud fra hans mund. "Tillykke til jer" sagde lægen. Jeg kiggede op på Niall og kunne se hans øjne glimtrede, hvilket betød at han var meget rørt og var på vej til at fælde en tåre.
"Det skal drengene vide" sagde jeg. Niall kørte ud til Louis, hvor de alle var og ventede spændt på at vi skal komme som aftalt. "Heej" sagde Eleanor, da vi trådte ind af døren. "Er de her?" Kom det fra stuen. Eleanor hjalp mig og min tykke mave ind i stuen. Alle sammen sad spændte og ventede. "Vi var jo til ultralydsscanning idag, og vi fik at vide hvilket køn barnet bliver" smilede Niall. "Dreng eller pige?" Spurgte Louis. De sad spændt og ventede. "Skal vi sige det?" Spurgte jeg Niall. Han nikkede. "Det bliver en prinsesse" sagde han. Louis og Harry rejste sig op og krammede os. Mens Liam sad lidt og trillede tommelfingre i hjørnet. Jeg rejste mig op og gik hen i hjørnet til ham. "Må jeg sidde ned?" Spurgte jeg og han kiggede op på mig opgivende. "Selvfølgelig, tag plads" sagde han og rykkede sig lidt. Jeg lænede mig op ad væggen og stille sank ned til gulvet. Jeg kiggede over på ham, han sad med benene op til brystet og kiggede ned i jorden. "Hvad er der galt?" Spurgte jeg stille og lagde en hånd på hans skulder. Han kiggede over på mig, helt nervøs af en slags. "Har Niall ikke fortalt dig det?" Spurgte han. Jeg tænkte lidt over hvad Niall skulle have fortalt mig.. Men kom ikke frem til noget. "Hvad er det da?" Spurgte jeg forsigtigt. "Zayn er gået solo, eller rettere; skiftet os ud med Naughty boy" sagde han og tog sig til hovedet. Hvad? What? "Hvornår forlod han jer?" "I Onsdags.." Sagde han. Min mund faldt på hvid gab. "Vi har så travlt med at få sat skemaet på plads, vi skal også have fundet ud af hvem der skal synge hans vers og vores plakater.." Forsatte han. Wow de drenge har travlt. "Og 1 ud af 4 venter barn, vi er virkelige stressede" sagde han. "Jeg forstår det hundrede procent. I har jeres opbakning fra mig. Sig til hvis i mangler noget eller skal have hjælp. Jeg er muligvis højgravid, men jeg er stadig til hjælp" sagde jeg og Liam gav et smil fra sig.
Niall og jeg kom ind af døren, vi var helt smadret. "Vi skal finde et navn til hende" sagde vi. Niall satte sig ned i sofaen og tændte fjernsynet. "Kan vi ikke vente med det til hun er født?" Sagde han. "Jo men vi kan jo komme med et par forslag?"
Vi fandt noget papir og et par blyanter. Vi skulle skrive nogen af de navne vi bedst kunne lide, ned og putte dem i et glas, så når vi fandt et nyt navn så skrev vi det ned og proppede det ned i.
Liva, Josephine, Viola, Lulu, Liv og Julia.__________
Undskyld jeg ikke har opdateret. Min kæreste slog op med mig og jeg skulle lige komme over det. Men nu jeg fri og kan opdatere ca 1-2 gange ugentligt (:
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv