"Mere end venner"

1.6K 47 2
                                    

Nialls synsvinkel.

Jeg sad og spiste morgenmad, da jeg fik en besked fra Cille.
- Hej Nialler. Hvad skal du lave i overmorgen?<3 .

Cille vidste det ikke, hun vidste ikk at jeg skulle videre på turne med drengene imorgen. Jeg svarede hende ikke, men tog noget tøj på og kørte ud til hende.

Cecilies synsvinkel.

Niall havde ikk svaret mig. Det er 1 time siden jeg skrev til ham. Emilie er taget hjem og jeg er igang med at rydde op. Jeg kiggede på klokken, 12.20. Niall svar mig nu, tænkte jeg. Men i det samme jeg kiggede på min mobil bankede det på døren. Jeg gik over og åbnede. Niall stod der! "Nialler!!" Hvinede jeg, og løb i hans arme. Han var helt tavs. Ikke engang et Hej?. Nå men han gik forbi mig og satte sig i sofaen. Jeg gik hen til ham og spurgte "er der noget galt?". Han kiggede på mig med et trist blik. "Altså... Cecilie.. Jeg skal videre på turne imorgen.. Så idag er den sidste dag..".. "Hvad?!" Jeg gik helt i selvsving. Jeg kiggede ned på mit skød og begyndte at græde. "Ikk græd babe.." Sagde han. Men han var også ved at græde.. Jeg kunne høre det. Jeg faldt sammen i hans skød. Han nussede mig i håret og tog min hånd.

"Niall?" "Ja Cille?"... Der gik lidt tid inden jeg fik et ord ud.. "Hvorfor kyssede vi igår?" Spurgte jeg. "Fordi jeg kan lide dig." Selv det svar havde jeg ventet på i flere år. Jeg græd endnu mere.. "Mener du det?" Spurgte jeg. "Selvfølgelig! Jeg holder meget af dig!". Jeg krammede ham, og kyssede ham på kinden. Det var helt vanvittigt. Jeg elsker den dreng mere end noget andet. Da vi havde ligget lidt og puttet på sofaen i en times tid, sagde Niall. "Kom, rejs dig op og kom med mig.". Jeg gik med ham. Han var på vej ud i sin bil. "Her, sæt dig ind" han åbnede døren for mig. "Hvor skal vi hen?" Spurgte jeg. "Det finder du ud af." Da vi havde kørt i en times tid så jeg på klokken. 21.40. "Niall, klokken er næsten 22." "Ja, men da det her er vores sidste dag i hele turnéen bliver vi nød til at tilbringe noget tid sammen". Vi stoppede på stranden. Vi gik ud af bilen. "Stil dig her. Og ikke kig tilbage". Det lød meget overbevisende. Så det gjorde jeg. Jeg kiggede med solen ud over havet, det var solnedgang. Pludselig hørte jeg musik i baggrunden. Det var smukt. Niall kom frem ved siden af mig. Han havde en Guitar med. Han spillede musik.
"Cause you were mine for the summer, now we know its nearly over. Feels Like snow In september, But i Will Always remember. You were my summer love. You Always be my summer love". Jeg holdte mine tåre tilbage.. Men det kunne jeg ikk. Jeg begyndte at græde. Han satte sig ved siden af mig med sin guitar. Og sang videre. Jeg lagde mit hovedet på hans skulder. Da han var færdig med at synge lagde han sin guitar og smilte til mig. Vi rejste os op og stod og så hinanden dybt i øjnene. Jeg så at han fik tåre i øjnene.

Nialls synsvinkel.

Hun betød alt for mig. Jeg fik tåre i øjnene. Vi stod bare og kiggede hinanden i øjnene med solnedgangen i baggrunden. Der var ingen ud over os. Jeg lænede mig over mod hende og kyssede hende. Jeg tog mig sammen. "Cecilie, jeg elsker dig. Og det dræber mig at vi kun er venner.. Jeg vil gerne være mere end venner".. Hun smilede til mig.

Cecilie synsvinkel.

Jeg var helt mundlam. Jeg krammede ham. "Så lad os være mere end venner" sagde jeg. Og kyssede ham. Vi stod der lidt endnu. Klokken blev 00.05 . "Niall vi bliver nok nød til at køre hjem. Du skal tideligt op imorgen" sagde jeg. Han tog min hånd og flettede fingere med mig. Og vi satte os ind i bilen. Da vi kørte ind i min indkørsel sad vi lidt stille. "Godnat smukke" sagde han. "Godnat" sagde jeg og kyssede ham blidt. Jeg gik ud af bilen og ind i huset. Jeg lagde mig på sengen. "Bedste dag i mit liv" sagde jeg til mig selv. Jeg faldt i søvn.

• NÆSTE DAG •

Cecilie synsvinkel.

Jeg vågnede med alt mit tøj på. Jeg fik en besked fra min mor.
- Hej skat. Jeg havde travlt igår derfor ringede jeg ikk. Men er på vej hjem. Glæder mig til at vi skal pakke og flytte over til mormor og morfar. Knus mor.

Jeg svarede ik på den. Jeg gik bare ned og tog noget mad. Jeg lagde min mobil på bordet og begyndte at spise. Min mobil den ringede så. Jeg kiggede på displayet og der stod "Nialler <3" jeg tog den.
Niall - N. Cecilie - C.
N: Hej babe.
C: Hej Nialler,
N: sovet godt?
C: ja, helt fantastisk.
N: godt at høre. Jeg ville bare lige fortælle at vi kører ud af Danmark nu.. Så farvel babe.
C: ja skat, kommer til at savne dig. Lov at du skriver til mig.
N: det lover jeg.
C: jeg elsker dig.
N: jeg elsker også dig.
*bib*

Nu kom mor snart hjem. Og hjemmet var helt rent. Så ja.. Lad mig bare ligge og se fjernsyn. Jeg tændte for fjernsynet og der var et indslag om Niall.
"Niall Horan blev igår set ved en strand med denne her pige. Det siges at de blev set kysse. Mon Niall har en kæreste?". De viste et billede hvor Niall og jeg holder i hånd. Min mobil begyndte at ringe.
"Hallo?" Sagde jeg.
"Hej det er Emilie"
C: Nårh Hej Emilie.
E: sååå, hvad sker der mellem Niall og dig?
C: altså han spurgte mig om at komme sammen igår. Så sagde jeg ja.
E: OMD! Tillykke!
C: tak Emmy. Men blive nød til at gå nu. Skal pakke.
E: pakke?
C: Nårh ja. Ej undskyld. Jeg troede at jeg havde sagt det til dig!.. Jeg skal flytte til London.
E: ej, kommer til at savne dig, kommer du og besøger mig?
C: ja selvfølgelig!
E: godt. Ses Cille.
*bib*
Jeg gik op for at pakke. Der var nogle der kom hjem. Jeg kunne nemlig høre døren smække. Jeg løb nedenunder og overfladt min mor med kram. "Skat jeg har savnet dig" sagde hun! "Har også savnet sig". Vi gik i gang med at pakke..

Nialls synsvinkel.

Vi havde krydset kransen fra Danmark. Jeg savnede hende. Alle drengene så indslaget, så de vidste det også nu. De tog det helt perfekt. Og jeg glædede mig til om 2 måneder. Så var vi hjemme igen. Hjemme til London. Og ikke mindst Irland. Jeg lagde mig til at sove. Da jeg blev vækket af en pude i hovedet. "Niall din sove tryne. Vi er her nu".. "Jaja, Louis" Louis elsker bare at vække mig med en pude i hovedet. Jeg rejste mig og gik ud af bussen og ind på hotellet. Jeg gik direkte i seng. Men inden så skrev jeg lige til min prinsesse!
- godnat min smukke prinsesse. Savner dig. Er lige kommet ind på mit hotel værelse. Har udsigt til eiffeltårnet, det er vildt smukt. Men du er smukkere. Knus din Niall.

Jeg gik i seng med min trøje. Den duftede af hende. Jeg faldt hurtigt i søvn.

Cecilies synsvinkel.

Dejligste Niall havde sendt mig den sødeste godnatbesked. Jeg svarede selvfølgelig tilbage
- Awwh Nialler min prins. Jeg elsker dig. Og det vil jeg altid gøre. Knus din og kun din prinsesse.
Jeg lagde mig til at sove inde ved min mor. Da hun pludselig spurgte mig "hvem er Niall?". Jeg måtte selvfølgelig forklar hende hvem han var. Og hun synes det var sødt. Jeg faldt i søvn. Og i det gode gamle drømmeland.

_________________________

Hej peepz. Håber i kan lide mit nye kapitel. 40 læsere. Wow. Tusind tak. Fortæl jeres venner og veninder om bogen! Det ville betyde meget. ❤️💕😱

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now