"We need to move out"

353 20 19
                                    

To måneder senere.

Cecilies synsvinkel.
Jeg sad og så orange is the new Black, da Niall kom ind til mig. "Sover hun?" Spurgte jeg. "Ja, endelig" hviskede han. Han kom hen og lagde sig ved siden af mig. "Der er kommet mere plads haha" jokede Niall. Jeg kunne ikke andet end at grine med ham. "Hvordan har du det?" Spurgte han. "Udmattet, men ville du lave mad?" 
Niall gik i køkkenet og jeg gik ud på terrassen. Udsigten over de andre lejligheder var skønt. Men vi mangler forandring. Ikke bare Lulu, som var en forandring i sig selv, men en anden forandring.
"Niall.. Vi bliver nød til at flytte" sagde jeg til ham. "Vi er jo næsten lige flyttet hertil" konfronterede han. "Men jeg vil have et stort hus. Et hus hvor jeg kan være mig selv, uden at skulle være afhængig af naboernes kommentarer til Lulu.. Altså om hvor meget hun græder" sagde jeg. Niall nikkede forståeligt.. "Skat, vi har bare ikke råd lige nu.. Jeg skal snart på tur.." Svarede han og tog mig ind i sine arme. "Jeg ved det godt.." Sagde jeg.

Efter vi havde spist var det tid til at "made" Lulu. Jeg gik ind og tog hende op og gav hende flaske. Mens jeg stod med hende på armen gik jeg lidt rundt i huset. "Skat, hvor er du?" Kunne jeg høre Niall kalde inde fra stuen. "I børneværelset" svarede jeg.
Niall hvilede sine hænder på mine hofter, mens jeg vuggede Lulu i søvn. Klokken var blevet mange.
"Jeg får en ordentlig stak penge efter Turen. Så kan vi lede efter hus der" sagde Niall og kyssede min kind. "Mener du det??" Hviskede jeg, imens jeg lagde Lulu ned i sengen. "Ja selvfølgelig."

Vi havde lagt os i seng, Niall i den højre side og mig i den venstre. "Hvordan skal jeg dig klare mig uden dig i et halvt år igen?" Sagde jeg med ryggen til Ham. Niall kom hen og holdt om mig. "Hey, det skal nok gå. Sophia kan hjælpe dig med Lulu, du har jo penge hvis du mangler noget, du kan altid besøge familien i Danmark.. Du skal bare ringe, så sender jeg penge." Sagde han og kyssede mig i nakken. "Det får mig til at lyde som en golddigger" svarede jeg. "Det er du ikke."
Jeg kunne mærke han kyssede mig langsomt men hedt rundt omkring i nakken og på halsen. Hans hånd kravlede længere op af låret. Den fandt hurtigt sin vej til 'stedet'. Han masserede mig dernede. Er du gal jeg har savnet det her. Jeg greb hurtigt fat om 'ham' og begyndte at køre op og ned. Hans vejrtrækning blev dybere, det tændte mig ekstremt meget. Niall tog sine boksershorts af og derefter mine gstreng. "Denne her gang - husk kondomet" hviskede jeg med fnis. "True" grinede han. Han tog et kondom frem og tog det på. "Nu, hvis mig hvor meget du kommer til at savne mig" sagde jeg og kiggede frækt på ham.
Han startede stille, men efter 2-3 minutter begyndte han at pumpe løs inde i mig. Jeg kunne ikke andet end at stønne. Min krop var bedøvet af nydelse. "Shhh, du vækker Lulu" sagde Niall og grinte. Jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde født.
"Niall jeg kommer" stønnede jeg. Han pumpede hurtigere og hurtigere. Efter 30 sekunder kom jeg og man må sige at han gjorde det samme.
Han faldt ned ved siden af mig. "Det kommer jeg til at savne" sagde jeg og kyssede ham. "Så er vi to"

Live while we're young [1D & 5SOS]Место, где живут истории. Откройте их для себя