Shoppetur og lidt mere til

1.2K 37 4
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede op med et kæmpe smil på læben, i dag var jo dagen hvor jeg skulle se min veninde, min Emmy. Jeg havde ikk set hende siden ulykken for cirka et år siden. Jeg gik i bad og fandt noget pænt tøj, [en sort top med teksten "Friends? More Like sisters" og et par babyblå shorts]. Jeg kiggede mig i spejlet og lagde en let makeup. Jeg kiggede ned af mit tøj. "Denne her trøje havde Emmy givet mig for 2 år siden. Lige inden jeg fortalte hende at jeg skulle flytte. Jeg var virkelig spændt på at se hende og Katty. Vi var en tre kløver i skolen, hjemme i Danmark. Katty er flyttet hertil, jeg aner ikk hvorfor eller hvor. Men det er da skyndt at have en af sine tætte veninder her i London.

Nialls synsvinkel.

Jeg skulle over til Liam igen idag. Bare ikk Katrine var der, okay sandheden er at Katrine og jeg havde noget for 3 år siden. Men hun valgte at være mig utro med en eller anden dansk dreng, Og vi har ikk snakket sammen siden. Jeg har stadig ikk tilgivet hende.
Jeg trådte ind af Liams dør, og jeps. Der sad hun. "Hej Niall" sagde Liam og gav mig et kram! Jeg gengældte det. "Hej Niall" sagde Katrine.. "Hej.." Svarede jeg helt koldt. "Hvad sker der her?" Spurgte Liam. "Ikk noget" svarede vi i kor. Jeg sad og planlagde Cecilies overraskelse da vi blev forstyrret. "Liam skat, jeg skal gå nu. Er tilbage senere". De kyssede og krammede. Jeg sad der bare.

Cecilies synsvinkel.

Jeg blev kørt til lufthavnen med en masse penge i hånden, jeg fik 600$. Jeg skulle mødes med pigerne, jeg stod inde i lufthavnen og ventede på Emmy, da en mørkhåret pige kom over til mig. "Hej Cille!" Sagde hun og krammede mig. Hun var en anelse højere end mig, jeg stod helt lost.. Jeg anede ikk hvem hun var. "Det er mig Katty" "OMG! KATTY!" Råbte jeg og krammede hende. "Jeg kunne næsten ikk kende dig!" Sagde jeg. "Nej jeg er også vokset og har fået farvet hår" sagde hun. "Jeg så dig forresten i et interview for ikk så længe siden" sagde hun. "Ja jeg har åbenbart en fandom fordi jeg er kærester med Niall" grinede jeg. "Det er pudsigt for jeg er.." Hun nåede ikk at sige mere før Emmy løb i armene på os! Vi stod bare og grinede og skreg! Så glade var vi. Vi fandt min chaufførs bil og satte os ind. "Jeg bor jo hos min mormor" sagde jeg og løftede skulderne. Vi blev sat af i Londons gader, klokken var nok 14.30. Vi gik løs i gaderne. Jeg fandt den smukkeste top, der stod "ay, hes mine" jeg købte den og tænkte "skulle helt sikkert have den på når jeg skal se Niall igen". Fandt også en masse andre ting, og da vi var færdige satte vi os ind på et pizzaria. Der kom en pige hen til os, "er du ikk Cecilie, Nialls kæreste?" Spurgte hun og kiggede på mig. "Jo søde, det er jeg. Hvad hedder du?" Spurgte jeg hende. "Amalie, jeg er 12 år gammel. Og din største fan". Svarede hun. "Awh! Amalie, tusind tak." Jeg tog et billede sammen med hende og gav hende min autograf. "Du har vidst rigtigt fået piger til at forgude dig" svarede Katty. "Jeg kan jo ikk gøre for det" svarede jeg. "Vi alle har vel været sådan engang" afbryd Emmy. Vi skulle alle sove hjemme ved Katty. Katty var lige flyttet sammen med hendes kæreste, hun gad ikk bo sammen med sine forældre mere. Vi blev kørt hjem til hende. Sjovt hun boede på samme vej som Liam. Vi stoppede ved Liams hus. "Bor du her?" Spurgte Jeg. "Ja.. Jeg bor jo sammen med min kæreste" svarede hun. Vi fulgte efter hende ind. "Skat så er vi hjemme" råbte hun ude fra gangen. Liam kom og omfavnede hende. "Hej Liam!" Sagde jeg. Han kiggede på mig med store øjne og var hurtigt væk igen. Jeg kiggede over på Emmy. Hun stod som et kæmpe spørgsmåls tegn. Han kom tilbage igen, "hejsa" sagde han. Han krammede mig og jeg gengældte det. Vi fortsatte ind i stuen, og der var helt tomt. Men rent. Jeg Trak Liam til side. "Undskyld mig, men hvad laver du med en af mine bedste veninder?" Hviskede jeg. "Jeg vidste ikk at det var din veninde, men Sophia og jeg passede bare ikk sammen. Så jeg mødte Katrine og vi forelskede os" sagde han. Vi sad lidt inde i stuen, da toiletdøren åbnede sig. Vi alle kiggede totalt skræmt, og det var så Niall. Jeg løb op til ham! "Niall!" Hvinede jeg. "... Cecilie!" Hvinede han tilbage. "Jeg har savnet dig!" Sagde jeg. "Ilm!" Svarede han. Vi faldt alle sammen til ro da det bankede på. Jeg gik ud og lukkede op.

Nialls synsvinkel.

Da Cecilie kom imod mig blev jeg glad. Men skræmt, fordi jeg havde ikk lige set det komme at Cecilie var veninder med Katrine. Jeg lavede tegn til at Emmy Lige skulle komme med. Vi gik ud i køkkenet. "Undskyld hvad laver Cecilie her?" Spurgte jeg. "Hun er på Shoppetur sammen med os andre" svarede hun. "Hvad med surprisepartiet?" Spurgte jeg. "Det holder du da stadig, bare ændre lidt i det" svarede Emmy tilbage. Jeg trak på skuldrene og gik ind igen. Nu sad Louis der pludselig. "Hej bro" sagde jeg til Louis. Han svarede og så gjorde Cecilie tegn til at jeg skulle sætte mig ved siden af hende. Vi sad og puttede lidt, da vi havde sat en gyser på.

___________________________
Okay måske ik så godt kapitel, men har ret travlt. Nu lidt facts om mig.
1. Jeg hedder Cecilie.
2. Jeg er 14.
3. Jeg elsker katte og heste.
4. Jeg er bange for fremmede hunde.
5. Jeg har lyst hår og multifarvede øjne
6. Jeg er ret lav.
7. Jeg rider hver dag og har selv 2 heste
8. Jeg har også tre hunde.
9. Jeg har mange veninder og venner.
10. Jeg hader kage, (jeg er 100% seriøs) . 💕

Live while we're young [1D & 5SOS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang