Koma..

1K 29 0
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg vågnede op på et hospital. "Hun bevæger sig!" Råbte en stemme. Den var lidt utydelig at genkende. Jeg prøvede ekstremt meget at åbne min mund for at tale.. Men det var som om jeg ikk kunne. Jeg bevægede mig en smule mere, men det gjorde helt ondt i min krop.

"Søde, er du vågen?" Spurgte en stemme som var tydelig at kende. Zayn. Jeg kunne mærke en hånd der lagde sig på min mave, jeg greb fat i hånden og holdte den. "Hun er helt kold" var der en der råbte. Stemmen var ikk Britisk.. Men mere irsk, selvfølgelig! "Niall?" Hviskede jeg. "Ja jeg er lige her." Svarede han. "Jeg er virkelig ked af at jeg slog op..." Fik jeg stammet mellem vejrtrækningerne. "Nejnej, smukke. Jeg slog op og er virkelig ked af det.." En tåre ramte min hånd, og med et blev alt sort igen. Jeg kunne intet mærke mere..

Nialls synsvinkel.

Hun gik ud som et lys, jeg fik flere tåre i øjnene, hvorfor er jeg også så dum?. "Cecilie?" Sagde jeg og ruskede i hende. "Hun er gået i koma igen!" Var der en sygeplejerske der råbte.

Jeg blev bedt om at gå ud af rummet sammen med alle de andre. Op af gangen kom Rita løbene. "NIALL! Hvor er Cecilie?!" Kom hun hen og sagde! "Lige derinde" svarede jeg og pegede på døren.

"CECILIE! JEG VIL SE MIN DATTER!" Råbte Rita af en læge. "Du kan ikk se hende lige nu, hun er igang med at få taget nogen prøver.. Men om små 60 minutter kan du se hende." Svarede lægen. De stod og diskuterede videre mens drengene og jeg gik ned i cafeen for at spise.

"Jeg savner hende så fucking meget!" Sagde jeg, jeg kunne ikk få flere ord frem før jeg begyndte at græde.

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now