Alt er muligt, hvis du bare tror på det. - vise ord fra Walt Disney

631 23 3
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg kørte ud til Nialls hus. Hvor skulle jeg ellers køre hen?. Jeg vidste hvor han lagde sin ekstra nøgle, så det var ikk noget problem. Jeg løb grædende ind af døren og ind på hans badeværelse. Jeg skulle have taget det her makeup af. Jeg kiggede ned af mit tøj, og min mascara er dryppet på min trøje. Fuck. Jeg gik ind på værelset for at finde en trøje at tage på, da jeg så noget lyserødt ligge på puden. Jeg gik hen og tog det op og opdagede at det var min t-shirt med en enhjørning på. Jeg plejede altid at have den på når vi puttede.

-
Jeg havde taget den på og lagt mig på højre side af sengen, Niall kan nemlig bedst lide venstre. Jeg sendte ham en Hurtig besked.

*Hey Nialler, jeg er hjemme hos dig, hvis det er iorden*

Der gik ikke længe før han svarede.

*okay Cille. Jeg er hjemme om 20 minutter*

Jeg læste den og faldt i søvn med det samme. Jeg var virkelig træt.

-
"Cecilie, vil du have noget morgenmad?". Jeg åbnede øjnene og der stod Niall med en tallerken i hånden. "Jeg er ik rigtig sulten.." Sagde jeg og lagde mig under dynen. Faktisk så følte jeg mig lidt sulten, men kunne bare ikk få noget ned. "Er du sikker?, jeg sætter ihvertfald noget i køleskabet hvis det er" sagde han og gik ud. Jeg lå lidt og tænkte på at det faktisk var min egen skyld Calum slog op. Jeg fortalte ham jo ikk at Niall kyssede mig.. Hvorfor var jeg så dum? Jeg begyndte at græde igen. "Cecilie? Græder du?" Okay Niall var så ikk gået ud af værelset. "N..nej" stammede jeg. "Hold op Cecilie, jeg ved du græder" han kom hen og satte sig på sengen. Jeg satte mig op og kiggede på Niall. "Er der noget du har brug for?" Sagde han og tørrede tåren af min kind med sin tommelfinger. "Et kram" sagde jeg. Niall kiggede på mig med store øjne, og slog armene om mig. "Han er ikk det værd Cille" hviskede han i mit øre. Han havde ret..

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now