Nialls synsvinkel.
Jeg vågnede op til de smukkeste grønne øjne der kiggede på mig. "Hej smukke" sagde jeg og satte mig op. "Hej Nialler" sagde hun. Vi lå lidt i sengen og snakkede om hvad vi skulle lave idag. "Altså jeg tænkte på at tage dig med til Irland?" Sagde jeg. "Det ville jeg elske. Jeg skal bare lige spørge mormor, hun kommer hjem om to timer" svarede hun. Jeg smilede og kyssede hende blidt på munden. "Niall, du synes ikk at det er sært at vi har haft... Du ved..?" "Sex?" Afbryd jeg. "Ja" svarede hun. "Nej overhovedet ikk. Du er jo myndig, så kan ikk se et problem i at to forelskede personer har haft det sjovt" fniste jeg. Jeg rejste mig og tog noget tøj på, selvfølgelig havde jeg glemt min taske med mit tøj i, så blev nød til at tage det samme på som jeg havde på igår. "Skat, jeg finder lige kokken og ber ham lave noget morgenmad til os" sagde hun. "Tak babe" sagde jeg.
Cecilies synsvinkel.
Jeg gik ned i køkkenet og fandt kokken. "Godmorgen chef, kan du ikk lave to omeletter" sagde jeg. "Jo selvfølgelig Ma'am" sagde han. Jeg takkede og gik ud i spisestuen, hvor der allerede var dækket op. "Niall!" Råbte jeg. "Kommer Babe" sagde han. Vi satte os til bords og maden kom. Vi takkede og begyndte at spise. "Niall, hvornår skal du på tur igen?" Spurgte jeg. "Drengene og jeg skal på tur igen om en måned" svarede han. "Vi har fundet det her mega fede band, Som skal opvarme til koncerterne" tilføjede han. "Fedt, hvad hedder de?" Spurgte jeg. "5 Seconds of summer, det er et punkband". "Det lyder fedt!" Svarede jeg.
________________________
Undskyld for et lille kapitel, der kommer en forsættelse senere måske. Ellers kommer den imorgen✨💕🙊
ESTÁS LEYENDO
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanficCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv