Rumors or just true facts?

592 30 7
                                    

5 måneder senere.

Min mave var vokset meget, altså virkelig meget. Vi undgik at få ultralydsscanning, det skulle nemlig være en overraskelse. Niall kom gående ind på værelset for at Pakke. Drengene skulle på tur, begge bands. On The Road Again turen var lige startet og samme med Rocks Out With Your Socks Out turen. Eleanor og Sophia skulle med, men da jeg er gravid må jeg ikke. Niall havde for længst fortalt alle Directionerne om min graviditet og det så ud som om de tog det pænt nok. Mens Niall tog verdenen rundt, blev jeg herhjemme i London - hvor jeg lige nu kun kan være.

"Skat, er du sikker på at du kan klare dig?" Spurgte Niall og satte sig på sengen ved siden af mig. "Jeg skal nok klare mig, ellers har vi Mrs. Shuester som bor inde ved siden af" jeg gav ham et genert kys og hjalp ham med at pakke. "Niall kom lige her, giv mig din hånd" sagde jeg og tog hans hånd i min - og lagde den på min mave. "Babyen sparker, kan du mærke det?" Niall var helt målløs. Han nikkede, "ligemeget hvilket køn det bliver, bliver det den perfekte baby" sagde jeg. Jeg kunne se at Niall fik tåre i øjnene. "Hvad sker der?" Sagde jeg og krammede ham. "Jeg er bare så glad. Tænk at min drøm allerede er gået i opfyldelse" hviskede han i mit øre. "Jeg elsker dig" sagde jeg.

På vej til lufthavnen var Niall ret oprevet. "Niall, vi kan Skype efter hvert show. Det lover jeg" sagde jeg. Niall tog min hånd og klemte den. "Men husk på, sker der noget så ring!" Svarede han. Jeg nikkede og kyssede ham.
Vi steg ud af bilen til en masse skrigene fans som altid. "Cecilie!" Jeg stod ved hegnet da en pige råbte. "Ja søde" "kan jeg mærke din mave?" Spurgte hun. Jeg nikkede og pigen lagde en hånd på min mave, samme gjorde et par andre piger. "Det bliver den smukkeste baby i verdenen" smilede hun. Jeg tog et selfie med hende og gik tilbage til Niall. "Hva så?" Spurgte han. "De tager det virkelig pænt syntes jeg" "ja de gør, men skal vi gå ind i lufthavnen?" Spurgte han. Jeg nikkede. Han tog min hånd og sammen gik vi ind i lufthavnen.

"Så er det nu" sagde jeg og krammede Niall. "Det er virkelig hårdt at efterlade jer to" sagde han og satte sig på hug ned til min mave. "Far kommer til at savne dig. Pas godt på mor" han lagde hovedet på min mave efterfulgt af en hånd. "Vi skal nok klare os" jeg kunne mærke af mine tåre pressede sig på. "I er væk i tre måneder, så i kommer nok hjem til fødselen" sagde jeg og tørrede en tåre væk.
Da flyet lettede stod jeg og kiggede ud på banen og vinkede. "Kom med Mrs" sagde en security. Vi gik ud til min bil. Han hjalp mig bare lige igennem et par fans. "Tusind tak" sagde jeg og satte mig ind Og kørte hjem - med et hurtigt stop forbi McDonald's.

Jeg sad og så lidt fjernsyn på værelset da en nyhedsoplæser kom på banen. "Niall Horan fra One Directions kæreste er gravid, drengene syntes ikke godt om det, men Niall må jo leve med det." "Rumors or true facts?" Tilføjede han. "Hvad fuck?" Udbrud jeg. Jounalister ødelægger alt virkelig. Til helvede med det. Jeg satte mig ind i stuen for at bestille noget takeaway, jeg følte ikke rigtigt for at stå i et køkken lige nu.

Live while we're young [1D & 5SOS]Where stories live. Discover now