LANGT KAPITEL!
Cecilies synsvinkel.
Klokken var 01.22 da jeg valgte at snige mig ud. Mit hjerte bankede vildt hurtigt, det her er ikk noget jeg har gjort før. Jeg ville bare ikk med til Thailand, jeg bor i England, og det vil jeg gøre resten af mit liv. Jeg åbnede døren stille, og gik ud. Der var næsten helt tomt på gaderne. Måske et par biler en gang imellem, men næsten helt tomt. Jeg vidste ikk lige hvor jeg skulle gå hen. Jeg gik hen til en park 3 kilometer derfra og satte mig på en bænk. Jeg følte mig alene, men glad. Jeg skal bare ikk med til Thailand. Jeg rejste mig og gik lidt videre, videre mod Liams hus. Kun 8 kilometer væk, det skal jeg nok nå. Jeg så op på Bigben, klokken var blevet 02.00. Jeg kiggede på min mobil, ingen beskeder. Niall han var højst sandsynlig taget til Irland, og jeg ville ikk ødelægge nogens forhold, Harry magter jeg ikk lige nu. Jeg ringede lige til Liam for at høre om han havde Sophia sovene..
"Det er Liam?"
"Hej Liam, det Cecilie"
"Cecilie, hvad ringer du for på denne her tid?"
"Jeg ville bare høre om jeg kunne sove hos dig, hvis Sophia ikk er der"
"Sophia er her ikk, men hvorfor?"
"Fordi min mor og jeg har haft et skænderi, skal nok forklare dig det senere"
"Jamen okay, jeg redder lige op til dig"
"Tak, jeg elsker dig!"
"Jeg elsker også dig"
**
Liam er som en far for mig.. Efter min far gik bort af Kræft sidste år, så har Liam bare altid været der for mig. Jeg tog mit headset på og hørte noget musik. Jeg stod foran Liams dør og heldigt for mig stod han og ventede på mig. "Hva så?" Spurgte han. "Min mor vil have os til at flytte til Thailand" svarede jeg. "Nej vel?, du må ikk flytte!". "Det vil jeg heller ikke!" Svarede jeg. Vi gik ind og lavede noget Te, og satte os i stuen og drak det. Hans hus er virkelig stort, og pænt møbleret.Liams synsvinkel.
Jeg vidste at Cecilie var stukket af, men hendes mor er også alt for bestemmende. Cecilie er 15. Og må ingenting næsten. Cecilie er som en slags datter eller bedste veninde for mig. Jeg passer på hende, elsker hende og giver hende den respekt hun fortjener. "Jeg har redt op til dig inde i gæsteværelset til højere." Sagde jeg og pegede henne på det. Hun krammede mig godnat og jeg gengældte det. Vi gik hvert til sit ind til værelserne. Jeg havde det ikk så godt med at hun skal flytte til Thailand, sådan en som Niall ville græde i flere dage. Jeg lå og tænkte på en masse ting. Jeg skulle også fortælle de andre den store nyhed..
** Næste dag **
Cecilies synsvinkel.
Jeg stod op til en Liam i underbukser ude i køkkenet, Ikke at det gjorde mig noget. "Godmorgen Solstråle" sagde han. "Godmorgen" svarede jeg. Han havde Lavet noget mad og dækket på bordet. "Liam der er dækket op til tre?" Sagde jeg. "Ja, Harry kom sent igår nat. Lidt efter at du var faldet i søvn" svarede han. Great, Harry er her. "Kan du ikk gå ind og vække ham Cille?" Spurgte Liam. Jeg nikkede og gik hen mod hans værelses dør. "Harry, der er morgenmad" sagde jeg. "Ja.. To minutter mere" svarede han søvnigt. "Nej nu" sagde jeg og lukkede døren bag mig. "Var han oppe?" Spurgte Liam. "Nej, men det burde han være nu" svarede jeg. Harry kom ud i stuen og satte sig. Han kiggede på mig, som om han ville spørge mig om noget. Harry og jeg hader ikk hinanden, det er bare vildt akavet at være sammen igen, efter at vi datede og stoppede pga. Jeg er vild med Niall. Jeg kiggede over på Liam, han snakkede med Harry om et eller andet med den næste tur. Jeg sad bare i mine egne tanker og spiste. Jeg savner Niall.
Liams synsvinkel.
Den næste tur er snart, eller ikk snart men om nogle måneder. Jeg kunne se Cecilie var trist, hvad skulle jeg gøre?. "Cecilie er der noget galt?" Spurgte jeg hende. "Nej jeg har det fint" svarede hun. Vi tog af bordet og gjorde rent. "Ses I to!" Råbte Harry ude fra hoveddøren, "ses" mumlede hun. "Okay nu fortæller du mig hvad der er galt?" Sagde jeg til hende. "Liam, det er ikk let at forklare det.." Sagde hun. "Prinsesse, fortæl mig det." Sagde jeg. "Jeg er bange for at min mor tager mig med til Thailand, så kommer jeg aldrig til at se jer igen. Og måske bliver hun så sur at hun forbyder mig at være sammen med jer nogensinde!" Svarede hun. "Jeg tror at hvis du forklare hvor meget det betyder for dig at bo i London, vil hun nok ikk flytte. Og angående det med at forbyde os at ses, det tror jeg ikk hun gør.." Sagde jeg. "Liam, min mor er ligeglad med alle andre. Hun tænker kun på sig selv." . "Jeg ved det. Men prøv idetmindste" . Jeg gav hende min mobil så hun kunne ringe hjem og fortælle hvor hun var og at hun snart kommer hjem.
**
Hun kom tilbage efter nogle minutter. "Min mor er ikk glad for at jeg stak af. Men hun sagde at jeg bare kan flytte over til min mormor, hun bor her i London. Og ja.. Afslutte mine studier efter sommerferien." Sagde hun. Jeg blev så glad at jeg gav hende et kæmpe kram! "Du er den bedste veninde!" Sagde jeg til hende. "Og du er den bedste ven" svarede jeg ham.
Cecilies synsvinkel.
Mine ting var allerede blevet rykket over til min mormor, Gudskelov. Jeg tog bussen hen til min mormor, og selvfølgelig kom der massere af fans over til mig. "Er det sandt at Niall og dig er sammen igen?" Spurgte en pige. "Ja, vi elsker hinanden" svarede jeg. Der var også nogle piger der ville have et billede sammen med mig. Lidt efter fik jeg en besked fra Twitter.
"Har lige mødt Nialls kæreste @Niallsgirl0401, hun er en fantastisk pige" jeg retweetede og svarede "tak, og ilm<3". Jeg fulgte hende og lagde min mobil ned i lommen igen. Jeg stod af bussen og stod ude foran min mormors hus. Det var ret stort. "Kan jeg hjælpe dem frøken?" Spurgte en af vagterne. "Jeg skal besøge min mormor, Jette Schultz?" Svarede jeg. "Er du hendes barnebarn, Cecilie Schultz?". "Ja, jeg skal flytte ind". Han åbnede porten for mig så jeg kunne komme ind. Jeg blev omfavnet af Valder. Verdens dejligste Grande danois. "Hej Valder!" Jeg kløede ham på hovedet og blev vist ind til min mormor. "Hej mormor" hvinede jeg. "Heeeej skat!" Svarede hun. "Hvad sker der her?" Sagde min morfar. "MORFAR!" Hvinede jeg endnu højere og løb hen til ham. Jeg havde savnet dem! Jeg fandt mit værelse og klædte om til noget mere afslappet tøj. "Maden er serveret" kom en dame ind og sagde. Jeg gik ned i spisestuen og begyndte at spise. "Hvem er ham Niall?" Spurgte min mormor. Jeg så bare over på hende totalt forskrækket. "Haha, tror du ikk jeg følger med i reality tv?" Grinede hun. "Jeg havde ikk lige regnet med du gjorde, men han er min kæreste" svarede jeg. Min mormor smilede bare. "Hvornår skal vi møde ham?" Spurgte min morfar. "Snart" svarede jeg. Da vi var færdige med maden gik jeg ovenpå, på mit værelse og begyndte at glæde om til nattøj. Min mormor kom ind. "Godnat søde, det har været en hård dag. Og en anden gang, så ikk stik af, men fortæl hvorfor du ikk vil med" sagde hun og lukkede døren. Jeg slukkede min lampe og faldt i søvn.** Næste dag **
Jeg vågnede ved at Valder lå ved siden af mig og åndede mig i hovedet. "Godmorgen Valder" grinede jeg. Jeg tog et bad og lagde lidt mascara. Jeg fandt også en flot blomstret sommerkjole frem. Så var det ellers ind i spisestuen og spise. Da jeg sad ved bordet sammen med mine bedsteforældre fortalte min mormor at de får en familie på besøg senere og at jeg skulle gøre mig pæn. Jeg tænkte bare sådan lidt, "omg, er jeg ikk pæn?".. Men nej okay, der var ikk tid til at diskutere. Jeg gik ind på værelset for at finde en pæn kjole. "Det er bare løgn!" Sagde jeg til mig selv. Jeg gik ind til min mormor, "mormor jeg har intet at tage på". "Så tag ud og køb dig noget pænt tøj, her er nogle penge. Du skal bare være tilbage inden klokken 13." Jeg tog imod pengene og takkede. Jeg havde 3 timer til at shoppe i. Jeg har kun fået 1.000 kr.
___________________________Håber i kan lide det lange kapitel, jeg synes bare at jeg skyldede jer det. Og gæt engang! Jeg har fået 600+ læsere!❤️😍 tak alle sammen!
JE LEEST
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictieCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv