Fajn, jde to pokazit ! Sotva jsem se vyhnul letícím šípům. Asi po deseti minutách od startu se mi podařilo najít vlajku mé barvy, ale ta byla na konci chodby za lukostřelci. Bakugo doufám že tobě to jde lépe než mě... Fňuknul jsem a pohledem jsem zabruslil k zemi. ,,No, nečekal jsem že si dneska zaplavu... A jestli máš problém se šípy tak prostě využij svou schopnost debílku.." ...To je pravda. Dneska mi to moc nemyslí. Zpevnil jsem šupiny a konečně přistál. Šípy se o mě lámaly a když už jsem byl fakt skoro před vojáky, tak nakonec radši zdrhli. Mám tu vlajku Baku. "Pecka, já jsem tam za chvíli, už vidím ten plac." Fajn, letím k tobě. Momentálně jsem neskutečně rád za to, že spolu můžeme normálně mluvit, na Denkiho místě bych být nechtěl.
*Todoroki*
Hledání té vlajky mi dalo opravdu zabrat, ale nakonec jsem jí našel zabodlou v jedné z pochodní na střeše haly. Pomocí své ledové schopnosti jsem ten oheň uhasil a v klidu si vzal pochodeň. Mám sice ohnivzdornou kůži, ale tyč by pro Midoriyu byla až moc rozpálená, takhle je to v pohodě. Izuku jak na tom jsi ? "Teď jsem doběhl na místo, Kacchan s Kirim už tu byli a Shinso už tu taky čeká." Fajn, letím k tobě.
*Pohled Shinsa*
Najít vlajku mi nedělalo problém, narozdíl od Todorokiho a Kiriho, jelikož jsem si všiml vlajky sotva jsem vyletěl do vzduchu. Byla schovaná za jedním sloupem co to tu podpíral, takže jsem hned přišel na místo, kde jsme se měli setkat s Denkim. Narozdíl od ostatních spolu komunikovat nemůžeme, což je celkem nevýhoda. Objevil se ve chvíli, kdy přiletěl se svojí vlajkou i Todoroki a předal jí zelenovláskovi. Denki ke mě hned přiběhl a bezeslov se rozeběhl za Midoriyou. Jen jsem si znuděně zívl a stejně jako Todoroki jsem se nezáživně vydal na konec, kde už netrpělivě poskakoval Kirishima. Co jsem si tak všiml, někteří lidi v publiku i fandili a místo nějakého ceremoniálu mi to spíš připomínalo nějaké hry. Sensei by mě zabil kdyby viděl co tady dobrovolně dělám... Ještě k tomu to z vlastní vůle dělám kvůli člověku...
Konečně se mi podařilo vymotat z toho podělaného bludiště a já zahlédl Kiriho jak poskakuje na místě. Musel jsem se nad tím uchechtnout. Tohle má být drak co nahání hrůzu prosím pěkně. "No dovol, prostě mě to baví. A koukej si pohnout, chci vyhrát." Není to žádná hra Kirishimo... "Ale lidi nám fandí, taaaaakže to jako hru beru a chci být první, tak šupky zlato." Jak malé dítě... Doběhl jsem udýchaně až k němu. Hned mi nastavil křídlo a já si na něj vylezl. V tu chvíli vylezli i Denki s Dekuem a oba se na nás tak zvláštně podívali. Než jsem stačil cokoliv říct, Todoroki chytl Dekua do tlap a Shinso vzal Denkiho do zubů, načež začal pyskovat něco o tom ať si na to nezvyká. Než jsem se nadál, tak oba vzlétli. Kiri tak pohni když už chceš být první ! "J-Jo furt !"
***
Jestli tenhle díl působí trochu zmateně tak pardon, chtěla jsem to popsat rychle z více pohledů, doufám že to je v pohodě 😅
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasyPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...