Ten večer jsme už tu brokolici s půlencem nepotkali, což bylo jen dobře. Já s Kirim moc nemluvil, jelikož moje nálada byla na bodu mrazu. I jeho nálada se zdála poněkud zvláštní, takže když bylo něco potřeba říct, řekli jsme si to v hlavě. Hned jak jsme se ocitli v pokoji, jsem si zalezl do horké vany, zatímco on roztopil v krbu a lehl si do postele.
Nějakou tu dobu jsem se jen tak válel a přemýšlel nad zítřkem. Do hlavy se mi vloudil takový drobný nápad, který mi postupně vykouzlil úsměv na tváři. Jelikož byl teď poslední dobou dost ve stresu, mohl by ho menší výlet trochu uvolnit. Vylezl jsem z postele a bez ostychu jsem se vkradl do koupelny, vlastně tak jako vždycky. Nebavilo mě být samotný v ložnici.
,,Dneska sis dal na čas." Uchechtl jsem se, už trochu víc uvolněně, když se jeho rudá hlava objevila ve dveřích koupelny. Jen se usmál a tak jako vždy si dotáhl malou dřevěnou židličku k vaně. Ruce si hodil na její okraj, křídla složil k sobě a hlavu si opřel právě o své ruce, které si dávaly zatraceně pour, aby se nedotkly vody. ,,Takže ? Co po mě chceš ?" Zeptal jsem se rovnou, jelikož tenhle pohled moc dobře znám. ,,No, tak mě napadlo... Co si zítra udělat úžasný celodenní výlet, hm ?" Zaculil se a já si povzdechl. ,,Když já nevím. Měl bych trénovat..." ,,Katsuki no taaaak." Fňuknul a udělal na mě psí oči. Ts... ,,Pěkně prosím. Vždyť trénuješ každý den a to ani bojovat nebudeš..." Možná by to nemuselo vadit, alespoň bych se zbavil toho stresu a chutě zbavit se dvou idiotů na tomhle poschodí. ,,Hm... Tak jo."
Sice nevypadal až tak moc nadšeně, ale mě to radost udělalo. A to že se ustálil na jeho tváři mírný úsměv ten pocit ještě víc prohloubil. ,,Fajn, bude to paráda." Zaculil jsem se a on mě s úšklebkem podrbal ve vlasech. Takhle jsme byli ještě dobrou hodinu, než začala být Bakugovi zima. Vylezl z vany a já ignorovala jeho dementí keci o tom, abych ho přestal sledovat, ale to mi bylo tak nějak jedno a dál jsem bez starostí slintal nad jeho tělem. ,,Jsi otravnej." ,,Jo, mám to v povaze." Uculil jsem se a přitáhl jsem si ho do objetí.
Jen jsem si povzdechl. ,,Necháš mě alespoň pořádně obléknout ?" Zabručel jsem a snažil se dosáhnout na spací košili. ,,Ne, už takhle toho máš na sobě moc..." ,,Mám jenom kalhoty !" ,,No právě ! ... Dneska spím nahý." Oznámil z ničeho nic a rozešel se do ložnice. ,,C-Cože ?! Ne ! Budeš spát jako normální člověk !" ,,Ale já nejsem člověk." Uchechtl se z pokoje a já se rozeběhl za ním. ,,Ne, ty jsi nadržený kocour ... Přestaň si sundavat to tričko !" ,,Proč ? Je to otravný." ,,Kirishimo..."
Má cenu zmiňovat že se to všechno trochu zvrtlo a nakonec jsme spali nazí oba dva ? Asi ne...
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasyPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...