9. pořadí

462 60 11
                                    

Well... Tady máte teda ještě jednu kapitolu než mě sežerete... Což se stejně stane 🙂 ale to nevadí 😅 užívejte 😂
***

Konečně nastala chvíle na kterou jsme vsichni čekali. Nás devět stálo uprostřed obřího prostranství, obklopeni stovkami lidí toužící po zábavě. Byla tu nějaká ta skaliska, ohořelé stromy a dokonce i trochu vody.  ,,Dámy a pánové..." Ozval se můj otec z hlavního čela tribuny a všichni utichli. ,,Máme tady den, na který jsme se tak těšili. Opět tu máme devět ušlechtilých bojovníků, co se chystají vstoupit do světa drakobijců. Jsem na vás všechny velice hrdý, jelikož i přes vzniklé problémy, zde stojíte mezi námi." Ten se ještě bude divit... ,,Naši účastníci jsou... Katsuki Bakugo, Izuku Midoriya, Yo
Shindo, Sero  Hanta, Melissa Shiel, Denki Kaminari,Inasa Yoarashi,  Itsuka Kendo a Neito Monoma." Fajn, na to že jsem s nima trávil tolik času o nich moc nevím, nezajímají mě, alespoň ty z jiného města. Jenom ta zrka dělala alespoň práci za mě a tomu blonďákovi vždycky flákla, za což má u mě nepodstatné plus. 

S Todorokim jsme se oba vyvalovali na sluníčku, už v naší dračí podobě, jelikož jsme oba věděli že už toho všechno začalo. Todorokimu jsem nejdřív pomohl nasadit sedlo a já se do něj pak nasoukal bez problémů sám. Moje totiž funguje trochu jinak než jeho. Teď už jsme jen čekali až přijde řada na nás.

Otec ještě blábolil něco o bezpečnosti a říkal něco o každém z nás. Po deseti nejnudnějších minutách v mém životě se konečně dostalo na zařazení pořadí. ,,Chci jít první !" Zařval najednou ten Yo a já i s Dekuem jsme se na něj zaraženě podívali. Ten parchant nesmí jít první. ,,V žádným případě !" Zavrčel jsem na něj a on se egoisticky uchechtl. ,,A co uděláš princátko ? Možná jsi mi přebral toho draka, ale tentokrát už ti to nedaruji." ,,Ty pitomče..." ,,Chlapci, tak jako každý rok to budou diváci kdo určí pořadí. Nemusíte se tu rvát už teď." Pronesl celkem otráveně otec a já si nervózně skousl ret. ,,Myslel jsem že ještě nestihli zavést bodovací systém..." Řekl tiše Deku a já jen kývl. Tohle může být problém. Tady totiž vyhrává většinové pravidlo. Lidi hlasují jaký zápas chtějí vidět první, podle papírů, na kterých jsou nás i dračí schopnosti. Jako teoreticky by stačilo abych to byl já, Deku, nebo alespoň Denki, ale furt je tu několik dalších lidí, kterým se draci nezměnili.

Něco je špatně, cítím z Bakuguga z ničeho nic takový divný pocit. Podíval jsem se nejistě na Todorokiho, který na mě koukal stejným způsobem. Nervózně jsem si protáhl křídla a posadil se. Nesmí se nic podělat, ne po těch dlouhých přípravách.

,,Máte poslední minutu na hlasování lidičky..." Oznámil otec a já se mohl nervozitou zbláznit. Kdyby to vyhrál fakt někdo z nás tak dobrý, ale největší pravděpodobnost je že to vyhraje právě Yo, ten nejméně chtěný člověk. ,,Tak končíme. Právě tedy probíhá výpočet výsledků, které během minutky oznámíme." ,,To to vždycky trvala tak dlouho..." Prohodil Deku a já si povzdychl. Fakt mi přijde že je to tentokrát nějaké dlouhé. "Bakugo ? Co se děje ? Jsi nějaký moc ve stresu..." Ozval se mi z ničeho nic Kiri a já si prohrábl vlasy. Čekáme na určení pořadí, já i Deku jsme si mysleli že to bude jinak... Musíme se na řadu dostat prostě první, jinak máme smůlu...

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat