Uvnitř té rokle jsme se hned rozvalili a dohadovali se co a jak. To že se k nám přidal Denki a Shinso je super, ale nemají spolu jak komunikovat a navíc nejsou sehraní. Podle toho co jsem pochopil spolu už párkrát létali, ale tím to končilo. ,,No, já s Todorokim jsme chodili trénovat skoro každý den. Kacchan s Kirim jsou na tom stejně a já pochybuju že jim tam uvaříte." Povzdechl si Deku a já s ním musel pro změnu souhlasit. Opravdu to bude jistá komplikace. ,,Shinso ? Tak měj sundaný náhubek. Co jsi se se mnou tak už se umíš krotit, ale takhle to bude silnější." ,,Krotím se protože bych tě už asi zabil, ale na to jsem si tě až moc oblíbil..." Pronesl otráveně a Denkimu se zajiskřilo v očích. Nevím jestli bych byl takhle nadšený kdyby mi někdo řekl to co on ...
Tak jestli tohle měla být lichotka tak jsem na tom ještě dobře... ,,Hele děcka. Shinso je dost inteligentní aby věděl co dělat a má schopnosti k tomu, ovládat toho magora, takže prostě budete dělat to co máte a vyhýbat se problémovým úkolům. Kdyby něco, budete létat jako poslední a sledovat nás čtyři. Platí ?" ,,Jo." Řekli všichni jednohlasně a i když zněl Denki trochu podrážděně, všichni jsme se začali už připravovat, jelikož čtvrthodina utekla rychleji než jsem předpokládal. Nasedlali jsme své draky a vylezli jsme si na ně. ,,Tak letíme." Zavelel jsem a Kiri se vznesl do vzduchu jako první. Všichni tři jsme se z rokle přesunuli nad rozbouřený stadion, kde to fajt vypadalo na těžké dohadování. Jakmile jsme přistáli, všichni přestali mluvit a upnul se na nás každý pohled.
Stadion utichl hned jak jsme přistáli a tíživý pocit se dostavil. Ostatní mládí drakobijci stáli naproti nám ve dvou skupinách. Na jedné straně stál ten Bakugův černovlasý "kamarádíček" a na druhé straně ostatní. Bakugo se na mě postavil a zaujmul důležitou pozici. ,,Takže ?" Nahodil a tím si získal pozornost, ne zrovna moc nadšeného královského páru. ,,Budeme chtít vidět jak létáte, bojujete, dokážete se dostat ze složité situace a hlavně, vidět naprosté loalájní chování. Pokud nám dokážete že máte ty draky vycvičené, zkouška se zruší. Pokud se ale něco pokazí, draci budou automaticky zabiti a vy všichni půjdete za mříže za zrazení a ohrožení království. Je vám to jasné ?" Cítil jsem jak v Bakugovi hrklo, ale nebyl sám. Všichni jsme se na sebe tak divně podívali. ,,Souhlasíme. Jen bych chtěl podotknout že Denki za sebou nemá potřebný trénink takže-" ,,Stojí tady, má svého draka ... To znamená že se také musí účastnit." Prohlásila jeho matka a on si naštvaně prokřupl prsty.
,,Fajn ! Zvládneme to. Ale mám podmínku." ,,A tou je ?" Nahodila matka a já si složil ruce na hrudi, aby nešlo poznat jak jsem ve stresu. ,,Pokud dokážeme to co tvrdíme, draci budou propuštění a my si ty své budeme moct nechat a dál s nima trénovat." Ani jeden z rodičů nevypadal nadšeně, ale to se z publika ozval Sero. ,,Já souhlasím. Přijde mi to jako férová dohoda pokud je pravda to co říkají." ,,Taky souhlasím." Oznámila Melissa a zbytek, s nima taky souhlasil. Jediný kdo se k tomu nijak nevyjádřil byl Yo, ale ten mi byl ukradený. ,,Dobrá tedy..."
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasiaPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...