59.

303 44 11
                                    

Ani už jsem nepočítal kolik ran jsem dostal. Vykašlal jsem další várku krve a radši tentokrát zůstal ležet. ,,Že by jsi konečně pochopil ?" Uchechtl se Endeavor a došlápl mi na tvář. Tiše jsem zavrčel, ale neodvážil jsem se ze sebe vydat jakýkoliv příliš hlasitý zvuk. ,,Shigaraki !" Zařval a během pár vteřin vedle nás přistál právě zmíněný drak. Z ničeho nic mi strhl z krku zakrvácený šátek od Bakuga a hodil ho po něm. ,,Ty a Kurogiri, zařiďte ať se k to k němu dostane." Řekl a drak se poslušně poklonil. Vzal do tlamy můj šátek a odletěl s ním pryč. ,,O-Otci to bude stejně jedno." Zavrčel jsem a Endeavor se na mě podíval jak na kus odpadu. ,,To mě taky. Tady jde o princip. Navíc... Kolikrát ti mám říkat že dokud neřeknu, nesmíš promluvit ?!"

Eri vykoukla a šla trochu blíž k nám. Aizawa musel být fakt extrémně vytočený, když nazval Eri potvorou. ,,No nazdar prcku." Uchechtl jsem se když si mě prohlédla a pak se pousmála. ,,Ahoj." Deku si jí taky nedůvěřivě prohlížel, ale furt vypadal klidněji, než v přítomnosti černovláska. ,,Eri, máš je na starost. Já letím na pomoct jemu." ,,Je tam i Todoroki, takový půlený drak, vemte ho s sebou." Řekl jsem a on jen kývl. ,,Vím o tom, uděláme co bude v našich silách." Řekl a následně se změnil v draka. Zmizel nám třem z dohledu a já se otočil na Eri. ,,Uděláme ? On tu není sám ?" Malá jen zavrtěla hlavou. ,,Letěl s ním jeden jeho kamarád. Určitě je zachrání. Kiri je silný, nemusíš se o něj bát." Řekla s úsměvem, ale to mi moc dobré nálady nepřineslo. ,,Todoroki je taky silný a sotva žije." Hlesl přiškrceně Deku a setřel si slzy. ,,Hele, uklidni se. Icyhot bude v pohodě. Ty se teď pojď obléknout, jsi celý promrzlý. Vzal jsem ti nějaké teplé oblečení a máme s sebou nějaké jídlo." ,,Díky Kacchan." Usmál se a já se na něj vražedně podíval. ,,Necul se ! Nejsem na tebe hodnější než je potřeba ty pitomče. Na našem vztahu to vůbec nic nemění ! Furt tě nesnáším." ,,I tak to beru jako kompliment." Podíval jsem se na něj jak na debila. Čemu na tom co jsem teď řekl nerozuměl ?

*Aizawa

Když jsem se před pár dny dozvěděl, co se stalo na tom stadioně, malém mě kleplo. To že byl Shinso tak nezodpovědný a ukázal se mezi lidmi byla jedna věc, ale že později napadl syna jednoho z největších dračích pánů už bylo moc. Nemluvil jsem s ním, jelikož se od té doby neukázal, ale měl jsem zlé tušení. Den po tom všem jsem se šel podívat do města a viděl jsem Ejira, Todorokiho a Bakuga jak odlétají pryč. Došlo mi kam letí a když jsem mezi nima neviděl Shinsa, chtěl jsem to nechat být. Jenže moje dementní povaha mě donutila něco udělat a místo milovaného spánku, jsem se vydal za svým starým přítelem. Já proti Endeaworovi nemám šanci, ale on byl dostatečně silný, i když říkal opak. Povedlo se mi ho přemluvit a po několikahodinovém plánování a příprav, jsme byli připraveni vyrazit. Někdy v půlce cesty nás zastihla bouře, která je pro toto území typická. 17 hodin v kuse tu nesnesitelně prší, takže jsme přesně věděli, kdy vyrazit. Jenže u jednoho menšího ostrova poblíž hranic Ledových planin jsme zjistili, že máme černého pasažéra. Eri se k nám přicpala a po pořádném seřvání, jsme museli lehce pozměnit plán. U hranic jsme našli Kirishimovo dračí sedlo, poslal jsem svého přítele prohledat terén a sám jsem v okolí pátral po známkách nebezpečí, které by Eri mohlo případně hrozit. Během mé obhlídky jsem zachytil dvě padající těla, které jsem snědl k zemi. Bakugo mi řekl kde je Ejiro a dračí princ. Já se jen vypravil za mým společníkem, očekáváníc plno nepříjemných komplikací.

***
Můžete jen hádat kdo je tato "tajemná postava", i když si myslím že je to všem jasný :D Každopádně zítra taky očekávejte pohled našeho oblíbeného učitele, jelikož chci, aby byla situace smysluplně popsaná xd

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat