78.Oslazení života

392 40 1
                                    

15+
1000+ slov
Se upřímně divím co za patlanici jsem to zase vymyslela 😂 tak užívejte počtení ^^ Jo a jinak zdravím do školy 😂😘
***

Kirishima zabruslil pohledem na tu sklenici medu, kterou vzal následně do rukou. ,,C-Co to děláš ?!" Zeptal jsem se nejistě a sledoval, jak se mlsně olizuje. ,,Jak říkám, jdu se vyléčit." Prohodil a následně olízl tu lžíci.

Sklonil jsem se k němu a začal jsem se věnovat jeho rtům. Mezitím jsem nenápadně rozepínal jeho košili, která po chvíli letěla na podlahu. Furt jsem na něm seděl a tak jsem cítil, že se pomaličku vzrušuje. ,,Bakugo... Chci být teďka nahoře." Zavrněl jsem mu do ouška, které jsem následně jemně skousl. Nepotřeboval jsem mu ty uši propíchnout. Blonďáček zalapal po dechu a tiše zavrčel. Já se sesunul k jeho kalhotům a stáhl je rovnou i se spodním prádlem. ,,Slibuju že se ti to bude líbit." Zavrněl jsem a na chvíli jsem se zase přisál na jeho sladké rty...I když by mohli být sladší...

,,Fajn, ale jestli to bude bolet, zabiju tě." Řekl jsem nakonec a odvrátil jsem hlavu, jelikož jsem cítil své rudé tváře. Kiri se celý rozzářil a z ničeho nic zase sáhl po medu. Bez rozmýšlení ho po mě začal patlat a ještě se culil jak sluníčko. ,,C-Co to děláš ?! Studí to !" Řekl jsem, což sice byla pravda, ale zároveň to bylo takové zvláštně lepkavé a když to teklo, dělala se mi husina. ,,Trochu to teče, nemyslíš ?" Řekl laškovně a slízl trochu medu, co mi stékala po břiše. Automaticky mi naběhla ještě větší hisina a já se prohl proti němu. Snažil jsem se zakrýt jakýkoliv pocit uspokojení, ale jaksi to nešlo.

Bakugo se jen marně snažil nedávat najevo že se mu to líbí a když jsem mu med s úsměvem roztíral po stehnech a tříslech, omylem jsem se dotkl jeho naběhlého kamaráda, což zapříčinilo další příjemné zvuky pro mé uši. Začal jsem se věnovat jeho bradavkám, ze kterých jsem dostal všechen med, stejně jako z jakékoliv jiné části jeho těla. Jelikož jsem se ho snažil nijak nezanedbávat, nakonec jsem se věnoval i jeho kamarádíčkovi.

Pod náporem slasti jsem se neustále vrtěl a prohýbal v zádech. Umíral jsem z jeho doteků a jeho šikovný jazýček mě dostával do ráje. Z ničeho nic jsem ucítil divný tlak na svém pozadí a mezi vzdechy jsem zakňučel. Nemyslel jsem si, že bych někdy byl ten dole já, ale když jsem viděl ten jeho hladový pohled a můj mozek byl zaslepený slastí, neprotestoval jsem.

S radostí jsem poslouchal jeho steny a když jsem usoudil, že je dostatečně připravený, sundal jsem ze sebe kalhoty, které mi již v rozkroku byly celkem dost těsné. V Bakugovo tváři se mihl strach, který se během dalšího polibku rozplynul. ,,Věříš mi ?" Zavrněl jsem a on kývl. S úsměvem jsem ho přetočil na břicho a za boky si ho vytáhl na čtyři. Vypadal celkem nejistě, ale tenhle strach mě u něj z části vzrušoval. Nevěděl jsem jestli se mi líbí být víc dole, nebo nahoře, když jsem byl zrovna s ním. Svou naběhlou chloubou jsem se otřel o jeho zadeček a pousmál se. ,,Čím víc se uvolníš, tím míň to bude bolet."

To jsem věděl taky... Kiri nechal své ruce na mých bocích a postupně do mě vjížděl. Nejedna slza mi vyrtryskla do očí a mě se podlomily ruce, čímž se ve mě ještě víc pohl. Ucítil jsem jeho teplý dech a krku. Slíbával mi každý kousíček a přitom říkal uklidňující slůvka, nebo mi tam zanechával drobné kousance. ,,J-Jáh...ti ty zuby f-fakt opiluju..." Zavrčel jsem, ale on se ve mě v tu chvíli pohl a já své nadávky umlčel heknutím. Připadal jsem si prostě trapně, ale jemu to vykouzlilo úsměv na tváři. ,,J-Je to divný..." Hlesl jsem s obličejem zabořeným v polštáři a pak se pohl proti němu, což mu dalo znamení.

,,Neboj, to se hned změní." Řekl jsem a následně jsem začal pomalu přirážet. Svíral jsem jeho boky, ale i když jsem chtěl přidat, krotil jsem se kvůli němu. Nechtěl jsem mu nijak ublížit. Dle jeho úžasné reakce se mi podařilo narazit na prostatu a on se prohl v zádech jako šíp. Chytil jsem si ho za krk a přidržel si ho u těla, čímž jsem zastavil přírazy. ,,K-Kiri...." Zakňučel, jelikož jsem moc dobře věděl, že se blížil k vrcholu. ,,Copak, nelíbí ?" Zeptal jsem se ho škádlivě a natočil jsem mu hlavu stranou tak, abych mu viděl do očí. ,,Už dělej... A přestaň se krotit..." Řekl a pohl bokama. ,,Jak chceš."

Opět mě pustil a tvrdě mě přirazil na postel. Než jsem se vzpamatoval, začal pokračovat ve své práci, ale tentokrát nasadil úplně jiné tempo. Nevěděl jsem jestli dřív vzdychat, dýchat, nebo vnímat to, že mi něco stéká po stehně. Jestli mě natrhl, tak ho zabiju... Cítil jsem, že se už blížím k vrcholu a on to asi také poznal, jelikož jednu svou ruku přesunul na mou chloubu a začal po ní jezdit v rychlosti přírazů.

I já se blížil k vrcholu, takže jsem uchopil jeho penis a začal mu dělat dobře ještě víc. ,,Eji-roooah.." ,,Jo, já vím." Vždychl jsem taky a při jednom z dalších přírazů se mi udělal na ruku a zároveň se kolem mě stáhl. To zapříčinilo, že jsem se udělal i já do jeho nitra s úsměvem na rtech. ,,Byl jsi úžasný." Řekl jsem v klidu a vlepil blonďáčkovi drobný polibek na zadýchanou tvář. Opatrně jsem z něj vyjel a pak jsem ho přenesl do koupelny, kde jsem ho umyl a opláchl rovnou si sebe. Když jsem nás oba zbavit potu a zbylého medu, odebral jsem se zpátky do ložnice. Bakugo během koupele usnul, takže jsem ho položil do postele a pořádně ho přikryl. Samozřejmě jsem ho položil do té čisté části, ale jelikož jsem nevěděl kde jsou nové peřiny a prostěradla, nechal jsem to na později. Pohledem jsem zavadil o své ruce, na kterých jsem měl dost viditelných šupin. Venku už se pomalu šeřilo a to jen dokazovalo, že se blíží úplněk. Ještě jednou jsem mu dal rychlý polibek a po rozloučení jsem vyskočil z okna. Měl jsem namířeno přesně tam, kde jsme minule byli s Todorokim...

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat