Co to ten debil dělá ? ,,Katsuki..." Ozvalo se za mnou a já se otočil na vyklepané rodiče. "Kryju vás, řekni jim ať na mě nalezou, vezmu je do bezpečí." Fajn... Slezl jsem z Kiriho hřbetu a podíval se na Dekua. Musím si pohnout, nebo se ten pitomec fakt nechá unést. ,,Hele, ten velký drak jde po mě, nalezte na Kirishimu, vezme vás do bezpečí." ,,Chceš aby jsme na něm letěli ?!" ,,Máš lepší nápad ?" Řekl jsem otráveně fotříkovi, který se nejistě koukal na Kiriho. ,,Katsuki..." Hlesla matka a kupodivu mě obejmula. ,,Dávejte na sebe pozor prosím." ,,Jo..."
Vůbec se mi ta situace kolem Todorokiho a jeho otce nelíbila. Co má Todoroki ještě udělat když už prince, i když falešného, má... Ucítil jsem jak mi někdo nalezl na hřbet. Jeho rodiče se nejistě posadili. ,,Vem je do bezpečí, postarám se o Dekua." Řekl a já jen kývl. Věřím jsem mu. Má za sebou tvrdý trénink, nic se mu nestane. Za chvíli jsem tady. Oznámil jsem, ale to už jsem se rychle vznesl do vzduchu.
Seskočil jsem na tvrdou zem a neúprosně jsem se rozešel k Endeavorovi. Předemnou přistál jeden z těch menších draků. Vytasil jsem svůj meč přímo proti němu. Tenhle drak je nižší úrovně, obyčejný voják zaměřený na boj z blízka. S tím si poradím. Jakmile zaútočil, jednoduše jsem se tomu vyhnul a zasáhl jsem ho do křídla, které jsem jednoduše protrhl. Drak bolestně zařval a zdrhl. Endeavor se na mě znechuceně podíval. Jen jsem si neúprosně setřel krev co se mi dostala na tvář a meč jsem sklopil k zemi. ,,Chceš prince ? Pojď si pro něj." Byl jsem v ráži. Sice jsme si řekli že dneska tu žádné krveprolití neproběhne, ale za ty léta příprav mě nějaký déčkový drak fakt nepřekvapí. ,,Ale... Takže si chcete hrát ? Nevadí, já zjistím kdo je pravý princ." Řekl s nechutným úšklebkem a přiložil Dekuovi na krk nůž.
*Todoroki*
Tak a kašlu na pravidla. Změnil jsem se v člověka a chytil Endeavorovo ruku. ,,S-Shouto." Zajíkl se přidušeně Izuku a já propálil otce pohledem. ,, Jestli mu ublížíš, tak si mě ani nepřej !" zavrčel jsem a jemu se na tváři usadil úšklebek. ,,Tak mi řekni... Kdo z nich je pravý princ." ,,Já jsem
princ !" Řekli oba dva a já si všiml jak se Endeavor nožem dotkl Midoriyova krku, po kterém stekla kapička krve. Pohledem jsem střelil po Bakugovi. "Ať tě to ani nenapadne !" Zase jsem se na něj podíval. Izuku nenechám tě ohrozit jenom kvůli tvé milosti ! ,,Tak dost ty přerostlý hlupáku, pusť ho a vem si mě !" Zařval Bakugo a rozutekl se s taseným mečem. Nemá proti němu šanci. Otec se útoku vyhnul a chytil pod krkem i Bakuga, kterého zvedl do vzduchu, takže jen zalapal po dechu. ,,Baku- ts... Pusť je oba !" ,,Nejdřív mi řekni kdo je kdo. Buď tohodle udusím, nebo tohodle podříznu,vyber si." Chtěl jsem jít blíž, ale jeho stisk se zvýšil. ,,Princ je K-" ,,N-Ne !" Hlesl Izuku a po tváři mu stekla slza. "Jestli to řekneš...Tak spolu končíme." Vytřeštil jsem na něj oči. C-Cože ?! Nevěděl jsem co dělat. Bakugo už opravdu viditelně ztrácel dech a Izuku se snažil vymanit z jeho sevření. "Shouto prosím ! Věřím ti." Zaznělo mi v hlavě a když se i přes slzy trochu pousmál, skácel jsem se k zemi. ,,P-Princ je Izuku..." Hlesl jsem a snažil se zadržet slzy. Otec se vítězně zasmál, Bakuga pohodil na zem a odtáhl od Midoriyi nůž. ,,Hodný kluk." Řekl s úšklebkem když procházel kolem mě a za sebou táhl mého milovaného jako kus hadru. Změnil se zpět do dračí podoby a zelenovláska chytil do drápů. Následně zařváním svolal všechny k sobě a odletěli.
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasíaPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...