63.Souboj

340 41 4
                                    

Todoroki okamžitě vytuhl, takže jsem ho pevně přidržoval aby nespadl. Aizawa prolezl jeskyní a na útesu skály se zastavil. Ledový vítr mi pročechral vlasy a stejně jako náš "zachránce", jsem se začal rozhlížet po okolí. Moc draků jsme neviděli, sem tam někdo proletěl v dálce a u vchodu stáli jen tři draci, kteří ho hlídali. ,,Můžu je odlákat jestli-" Chtěl jsem něco navrhnout, ale v tu chvíli se od vchodu ozvala rána a vstupem doslova proletěl Endeavor. Ti tři co tu hlídali byli okamžitě na nohou a letěli k němu, on je ale řevem odehnal a vyškrábal se na nohy. Ze slůje vylezl ten obří drak a majestátně roztáhl křídla. Teď, když jsem měl chvíli na prohlédnutí, jsem si uvědomil, že mi někoho připomíná. Pokud je to ten, který si myslím, tak je to legendární bojovník. Aizawa mi o něm vyprávěl, když jsem byl ještě malé dráče. Měl jsem za to že zmizel, ale Aizawa věděl asi něco víc, než sám Endeavor.

Ten celý vzplanul a se řevem se pustil na All Mighta, který se mu jednoduše vyhnul a zaútočil. Tohle byl ovšem jiný útok než doposud. Celé jeho tělo se najednou rozzářilo a jeho šílený vzrůst energie jsem cítil úplně neskutečně. Bylo to jako kdyby vás někdo nakopnul. Dokonce i Todorokiho to vzbudilo, a to toho moc nenaspal. Zmateně se rozhlédl a pohled mu spočinul na těch dvou. Endeavor byl viditelně ten slabší, ale Todo kupodivu nic neříkal, jen sledoval tento jednoznačný souboj. Řev Endeavora ovšem přilákal pozornost více draků, ovšem všichni si drželi odstup. Když All Might schytal přímou ránu plamenem do tváře, očividně ho to naštvalo, ne že by mu to nějak moc ublížilo. Doslova zadupl Endeavora do země a zůstal na něm stát. Todoroki s sebou trhl, ale v jeho tváři jsem neviděl nic víc než prázdný, bezcílný pohled. Bylo mu to naprosto ukradený.

Žádný z přihlížejících draků si nedovolil ani pípnout. Endeavor byl považován za jednoho z nejsilnějších draků vůbec, takže to, že ho někdo porazil s minimálním poraněním, jim asi moc statečnosti nedodávalo. All Might vítězně zařval, čímž oznámil, že soupeř stále žije, ale není schopný boje. Tohle patří mezi dračí pravidla. Kdyby jen tak odešel a nechal tělo být, znamenalo by to že je mrtvý. Ovšem...Je tady jedna věc. V Dračím kodexu je, že kdo porazí Dračího pána, tak přebírá jeho funkci. Nevím ale jestli chtěl zrovna tohodle docílit, ovšem ostatní přihlížející se postupně začali uklánět.

Aizawa roztáhl křídla a doletěl k zemi, kde ladně přistál vedle něj. Todoroki nenápadně pokukoval po těle jeho otce, které leželo rozpláclé v zemi. Aizawa hlavou kývl směrem k Mightovi, který jen kývl, složil křídla a následně se změnil do lidské podoby. I jako člověk byl takový mohutný a měl snad dva metry. ,,Přestaňte se klanit, já nejsem žádný Dračí pán." Řekl vážně a většina draků se mezi sebou začala nechápavě rozhlížet. ,,Ale jelikož jsem porazil Endeavora, mohu někomu jeho místo přenechat..." I já se na něj překvapeně podíval, ale když přesměroval svůj pohled na mě, tak jsem se nejdřív zděsil. Pak mi ale tak nějak došlo, kdo sedí za mnou. ,,Myslím že dalším Pánem této země, by měl být tady mladý Todoroki. Ovšem rozhodnutí je jen na něm..." Zmíněný s sebou celý trhl, opět, a když se na něj přesunuly zraky všech, rozpačitě se pousmál. ,,N-Nemyslím že by to byl nejlepší nápad..."

***
Hej lidi tak teď mě strašně štve že jsem do tohodle příběhu nezapojila dřív Minu 😫 hele co jsem našla za rozkošné fanarty 😖 Máte Ashido rádi ? Nemám jí tam ještě nějak nenápadně nacpat ? Sice už moc kapitol nezbývá, ale tuším kam bych jí dala 😶







No prostě mi dejte vědět... Chcete jí tam ? 😅😂

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat