I když to žádný závod nebyl, dorazili jsme všichni nastejno. K mému překvapení dost lidí v publiku začalo pobaveně skandovat a mě se to začalo líbit. ,,Ha ha ! Vyhráli jsme !" Řekl jsem pyšně a poplácal Kiriho po hřbetě. ,,To teda ne ! Todoroki dopadl na zem dřív než vy." Začal si vymýšlet ten zelenovlasý pitomec a Pikatchu se taky přidal. ,,Tak to v žádném případě, Shinso byl nejrychlejší !" ,,Co to melete ?!" Štěkl jsem po nic, ale to nás přerušila naše matka tleskáním. ,,Tak se všichni uklidníme. Tohle nejsou žádné hry ! Ale... Já osobně musím říct že jste mě překvapili... Momentálně můžete odvést vaše draky do kotců. Než dojde k otestování vašich schopností, potřebujeme to tady trochu poupravit a vás tři si pořádně vyzpovídáme."
Já si, stejně jako ostatní, zalezl do kotce a spokojeně se tam vyvalil. Přišlo mi tu něco trochu jinak, ale moc jsem to neřešil. Vrata se zavřela a já si plánoval jak si na tu chvíli schrupnu, ale to by mě nesměl někdo vyrušit. ,,Takže je to pravda..." Malém jsem vyletěl z kůže. S vražedným pohledem jsem se podíval na místo, odkud vycházel něčí hlas. Toho kdo vylezl bych ale v životě nečekal. Tetsu ? (Jako jmenuje se Tetsutetsu Tetsutetsu, tak snad omluvíte že mu budu říkat zkráceně, protože fakt dementnější jméno mít nemohl :) A ano, udělala jsem ho tu jako Kiriho bráchu, pojďme to ignorovat xd ) ,,Nazdar bráško, co takhle se změnit a pokecat ?" Řekl s úšklebkem a já se zaraženě podíval na vrata. Bude to průser jestli na mě někdo přijde...
Poslouchal jsem mámy nezáživné keci a moje myšlenky se vznášely někde v oblacích, dokud mě nevyrušil Kiriho hlas. "Baku, musím se změnit v člověka, řekni mi prosím než se bude brána otevírat, dík." Fajn, nemám problém.
Změnil jsem se ve člověka a Tetsu mi hned skočil kolem ramen. ,,Rád tě zase vidím bráško." ,,Jo... Rád bych řekl to samé..." Řekl jsem s úšklebkem a Tetsu se zašklebil a pak mi začal cuchat vlasy. ,,H-Hele ! To stačí !" Zasmál jsem se a následně ho od sebe trochu odstrčil. Vyrostl od chvíle co jsem ho viděl naposledy. Jak je to dlouho...šedesát let ? ,,Nemůžu uvěřit že jsi fakt udělal pouto s člověkem. Otec celkem vyváděl." Uchechtl se a složil si ruce na prsou. ,,Jo, to si dokážu představit." Pousmál jsem se nad tou představou a pak trochu zvážněl. ,,Teď k věci Tetsu, tady by jsi neměl být. Je to nebezpečné." ,,Ale to pro tebe taky. Přišel jsem tě odvést domů." Jen jsem si povzdechl. ,,Tady je pro mě doma. Mám tu své místo, přátele a hlavně Bakuga, nikam nejdu. Hlavně teď když jsem se spojil s člověkem." ,,Ejiro, podle našich informací chce Dračí pán z Ledových pustin sehnat armádu, což už se mu v podstatě povedlo, a zaútočit. Nevíme na jakou slůj, jelikož se většiny v okolí ptal na pomoc, ale ten útok proběhne. A podle nás dost brzo. Musíš domů Kiri." ,,Z Ledových... Endeavor ? To je blbost. Ten je přece-" V tu chvíli se mi vkradla do hlavy věc kterou jednou řekl Todoroki. Chtěl prince, takže Bakuga. Za posledních několik dní jsme ho neviděli a objevil se až dneska... ,,Nechce útočit na slůje..." Zamumal jsem pro sebe a chtěl ještě něco říct, ale v tu chvíli jsem skrz pouto ucítil šok a bolest. Navíc se z venku ozvalo hlasité ječení. ,,Bakugooo !"
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasíaPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...