67. Přílet

341 47 5
                                    

Já, Bakugo i Midoriya jsme nalezli na Aizawu, já byl uprostřed nich, jelikož by se ti dva asi zakousli. Aizawa slabým zavrčením oznámil, že se vyráží a Midoriya ještě jednou ublíženě zamával Todorokimu, který stál kousek od nás. Bylo mi jich opravdu líto. Velká černá křídla nám zastínila výhled a náš odvoz se během pár vteřin dostal do vzduchu, následovaný All Mightem s Eri. Cítil jsem, jak se mi Midoriya opřel o záda a tiše brečel. Chápal jsem ho, takže jsem ho nechal. Nejradši bych ho teď obejmul, ale nehodlal jsem spadnout, takže jsem mu jen takhle dělal oporu.
"Nějak se to vyřeší. Alespoň je Icyhotův fotřík mimo hru a nic nám teď nehrozí."  Snad máš pravdu Baku...

Po bůh ví jaké době, jsme se konečně dostali až k hranicím našeho království. ,,Díky bohu za teplo..." Hlesl jsem spokojeně když jsem si ze sebe strhal přebytečné hadry, ale to už se o mě opřel Kiri. ,,Nech si to svlékání až na později..." Zavrněl mi do ucha a já ho jen s úšklebkem odstrčil. ,,Úchylnost nadevše..." ,,Jak jinak." Zasmál se a pak se zase kousek odtáhl. Já se rozhlížel po okolí. Všechno vypadalo stejně, jako před pár dny. Aizawa s tím blonďákem začali klesat u stadionu. U vchodu stál Denki, Shinso, Kirishimův bratr a ještě nějaká divná holka.

Ve vzduchu jsem ucítil hned několik divných pachů a tak jsem vykoukl. Zaprvé... Denki a Shinso budou mít co vysvětlovat... Zadruhé... Co tady dělá Mína ? "Ty tu holku znáš ?" Jo, je to jedna moje stará kamarádka. Zajímalo by mě co tu dělá. Hned jak Aizawa přistál, jsme všichni seskočili. Mína se ke mě bez váhání rozeběhla a skočila mi kolem krku. ,,Ty teda vypadáš." Zasmála se po chvíli kdy se odtáhla a já se uchechtl. ,,Mi povídej, nepřibrala jsi ?"

Seskočili jsme z draka a na Kiriho hned skočila ta růžovovlasá věc s rohy. Podle toho že má divně růžovou kůži, pečeť na ruce a hlavně černé oči mi došlo, že to asi normální člověk nebude. Pohled mi spadl na Denkiho krk, na kterém se stále rýsoval kousanec. Jen jsem se poťouchle ušklíbl a chtěl něco říct, ale to už mezi nás strčil hlavu Aizawa a nasupěně zavrčel na Shinsa, kterého následně chytil do zubů. Ten se radši ani nesnažil nijak protestovat. Vedle nás se ozvalo plesknutí a já se podíval na tu holku a Kiriho, s červeným obtiskem na tváři. ,,Jen mu dej, já si to jako jeho přítel nemůžu dovolit." Uchechtl jsem se směrem na tu holku, která se jen uchechtla.

Ublíženě jsem se na něj podíval, ale dál jsem se držel za tvář. ,,Byla to jen sranda..." ,,O tomhle se nevtipkuje." Řekla na oko uraženě, ale i tak měla úšklebek na tváři. Všiml jsem si Shinsa, jak bezmocně visí ve spárech svého učitele a Denkiho s omluvným výrazem. ,,Hele, kam šel ten zelenovlasý kluk ? A neměl tu být ještě ten druhý ?" Zeptal se z ničeho nic Tetsu a já si až pak všiml, že Midoriya někam zmizel. ,,No, stalo se toho víc než mělo.." Hlesl jsem a on se na mě zděšeně podíval. ,,Umřel snad ?" ,,Ne, to ne. Ale Endeavor byl poražený a Todoroki musel přebrat jeho místo." ,,Ou...Chápu." Řekl tiše a podíval se do dálky. Tohle bude ještě něco...

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat