Ruh-u Revanım-2🌬️🔥

1K 73 81
                                    

HalvetFc gururla sunar efenim..

Oylar ve yorumlar lütfen ..

*

*

*

*

*

Sözlerimin ardından ayrı kalmaya dayanamadığım o dudaklarının üzerini dudaklarımla öptüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sözlerimin ardından ayrı kalmaya dayanamadığım o dudaklarının üzerini dudaklarımla öptüm . Bana karşılık vermesi çok sürmezken bu seferki birbirimizi öpüşümüz çok farklıydı .

Teşekkür edercesine değil de içimizdeki tutkuyla öpüyorduk birbirimizi .

İçimizdeki ateş , sadece yüreğimizi değil bedenlerimizi de yakıyordu . Onu öpmeye devam ederken hızla kucağıma aldım . Bacaklarını belime sararken biraz daha yapıştı bana .

Hızlı adımlarımla mutfaktan çıkıp merdivenlere yönelirken onu öpmeye devam ediyordum . Odaya girip kapıyı ayağımla kapattım hızlıca .

Eş zamanlı onu kapattığım kapıya yaslarken öpüşümü derinleştirdim . Nefes almak için birbirimizden ayrıldığımızda onu kucağımdan indirip belinden tuttum . Alnı alnıma yaslıyken aldığımız nefesler birbirimizinkine karışıyordu .

'' Sana doyamadığımı söylemiş miydim ? '' dedim burnunun ucunu öperken .

Güldü ..
'' Bir çok kez .. '' dedi .

'' Olsun .. '' dedim onu duvara yaslarken . Yüzümdeki ellerini başının üstünde tek elimle tutup dudaklarının üzerine fısıldadım ..
'' Sana doyamıyorum .. ''

Gülümserken onu öpmeye başladım . Elimin altındaki ellerini bir elimle tutarken diğeriyle giydiği tişörtün altından karnını okşuyordum .

Ellerini bırakıp tişörtünü çıkartım . Üzerimdeki kazağın eteklerini tutup benim çıkartmama yardım etti . Onlar yeri boylarken Karacayı kendime çekip yatağa yönlendirdim .

Dudaklarımız tekrar buluşurken aynı tutkuyla öptük birbirimizi . Kollarımın arasındaki sıcak bedeni parmak uçlarımla keşfederken onu öpmeye devam ediyordum .

Sadece biz vardık ..

Zaman kavramı yoktu .. Bu kavramı yitireli çok olmuştu .

Tutkuyla kavrulduğumuz anlarımız vardı sadece , geçen dakikalar veya saatler yoktu ..

Kıyafetler sırayla odanın farklı köşelerine saçılırken , dudaklarımızı ayırıp Karacaya baktım . Kızarmış ve şişmiş dudakları , terden alnına yapışan bir kaç saç teliyle çok güzel görünüyordu ..

Benim görünüyordu .. Benim olduğu görünüyordu .

Dudaklarının kenarına ufak öpücükler bırakırken parmak uçları ensemi okşuyor bazen de tırnaklarını batırıyordu ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin