Koruyamadım -6🔗

1.4K 97 79
                                    

HELLOOO . BU KURGUNUN BİTMESİNE SON İKİ PART VAR .
BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ ALALIM LÜTFEN ?
ÇUKURUN 100.BÖLÜMÜ İLE İLGİLİ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ? BEN SELİMİN ALNINDAN ÖPECEM CDJNDKNDKJNDKN
İYİ OKUMALAR ..
▪▪▪▪▪▪▪▪▪

"Benim acıya verecek bir şeyim kalmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Benim acıya verecek bir şeyim kalmadı. Mutluluktan alacaklıyım."
"Yılmaz Güney "
..
Karaca Kurtuluş

Duyduklarımla başıma ağrılar girerken ailemin benden daha ne kadar nefret edebileceğini sorguluyordum . Ne yani benim amcam bebeğimin öldürülmesine göz mü yummuştu ?

Amca baba yarısıydı ama ! Bir baba kızına yapmazdı ki bunu !

Yapar mıydı ?

Artık daha ne başıma gelebilir demiyordum . Azer'in endişeli bakışlarıyla karşı karşıya kaldığımda kendime gelip ağlamamak için sıktım kendimi . Böyle zamanlarda ağrıyan boğazım konuşmama engel oluyordu ve bu duruma sinir oluyordum .

'' Güzelim iyi misin ? ''

Değilim . Ama iyi olmak zorundayım sevgilim . Kızımızın , Seyhan'ımızın intikamı için iyi olmak zorundayım . Zoraki gülümseyip konuşmaya başladım .

'' İyiyim merak etme . '' dedim ona bakarken . Beni hemen kollarının arasına alıp saçlarımı sevmeye başlamıştı . O ne zaman beni böyle sevse içim huzur doluyordu . O benim saçlarımı severken biraz daha rahatladığımı hissetmiştim.

'' Yapmamı istediğin bir şey var mı güzelim ? ''

Onun bu dediğine burukça gülümserken kollarından ayrılıp gözlerine baktım . Beklentiyle bana bakarken konuşmaya başladım .

'' Gözlerimin içine bakıp bir gün her şey çok güzel olacak der misin ? ''

Bu dediklerim onun biraz afallamasını sebep olurken kendini toparlayıp yüzümü avuçlarının arasına aldı . '' Bir gün her şey çok güzel olacak bir tanem .. Bu yaşadığımız her şey bir gün bitecek ve biz mutluluğun fotoğrafını çekeceğiz . ''

Sıcak dudaklarını alnıma bastırırken tek isteğim bir gün her şeyin çok güzel olmasıydı . Azer beni kolları arasına alırken duyduklarıyla bedeni sinirden kaskatı kesilmişti . '' Abi romantik anınızı bölüyürüm ama öğlen yemeği yiyeceğiz hadi sofraya . '' dedi Yılmaz mutfak kapısından .

Azer sinirle Yılmaz'a bakarken ben çoktan gülmeye başlamıştım . '' Yok bu çocuk benden dayak yemeden öğrenemiyor . Alıştı dayak yemeye güzellikle söyleyince beyni almıyor . ''

Azer sinirle söylenip Yılmaz'ı kovalarken ben onların bu halini gülerek izliyordum . Seyhan bağırış seslerini duyunca yanıma gelmişti hemen . '' Yenge ne oluyor ? ''

'' Her zamanki halleri Seyhan bir şey yok . ''

Gülerek söylediklerimden sonra Seyhan da dayanamayıp gülmüştü . Azer ile Yılmaz boğuşurken Azer Yılmazı tek hamlede havuza fırlatmıştı . Yılmaz düşerken abisini de tutup çekmiş ikisi beraber suya düşmüştü . Biz onların haline kahkaha atarken Azer Yılmazı suda boğmaya çalışıyordu .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin