Gerçek Sevgi-3💘

1K 66 137
                                    

oylar ve yorumalar..

*

*

*

Gözlerimi hafifçe aralarken odaya sızan güneş gözlerimi tekrar kapatıp yüzümü buruşturmama sebep olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi hafifçe aralarken odaya sızan güneş gözlerimi tekrar kapatıp yüzümü buruşturmama sebep olmuştu . Biraz bekleyip gözlerimi tekrar aralarken burnuma gelen kokuyla içim ferahladı . Omuzumun üzerine kafasını yaslamış öylece uyuyordu ..

Dün gece fazlasıyla yormuştum onu ..(tövbee..)

Kendini benim gözünden bir görse o da hayran olurdu kendine her halde .

Onunla olmak , onunla bir sabaha uyanmak bir kaç ay öncesine kadar sadece bir hayalken şimdi kollarımda oluşu .. Tarif edilemeyecek kadar güzeldi ..

Bu his , bu duygu onun kadar güzeldi ..

Karaca hayatıma girdiği andan beri hep güzel şeyler olmuştu .. Önceleri hayatımda sadece bir düşman kızıyken şimdi hayatım olmuştu ..

Benim hayatım olmuştu ..

Hayatımın bir parçası diyemezdim ona , o kadar küçük bir yeri pay biçemezdim ona ..

Hayatım bir gökyüzüyse o gökyüzüydü ..

Baktıkça insanın içini ferahlatan , huzur veren o mavi gökyüzüydü ..

Benim hayatım oydu .. Ondan öncesi yoktu , sadece o ve ondan sonrası vardı ..

Karaca'dan öncesi bir hayat değil bir bataklıktı ..

Benim asıl hayatım Karaca'dan sonra başlamıştı .. Asıl hayatım ondan sonrasıydı..

Onu hafifçe öpüp yataktan kalktım . Altıma gri bir eşofman giyinip banyoya girdim hemen. Elimi yüzümü yıkayıp havluyla yüzümü kuruladıktan sonra aynadan kendime baktım .

Farklı bir Azer vardı ..

Gözlerinin içi gülen bir Azer vardı , mutlu bir ben vardım ..

Gözlerimdeki o karanlık yerini yıldızlar kadar güzel bir parlaklığa bırakmıştı .. Ve bu his beni iyi hissettiriyordu .

Banyodan çıkıp Karaca'nın hafif açılmış üzerini örtüp saçlarını öptüm . Aşağı inip mutfağa girdim hemen . Mutfak gerçekten çok güneş alıyordu evi almadan söylemişlerdi ama bu kadar olacağını pek sanmıyordum .

Ama güzeldi ..

Huzurluydu en azından ..

Kahvaltılık bir şeyler hazırlarken bir yandan da kendime güzel bir kahve yapmıştım . Kahvaltılıkları neşeyle masaya dizerken , çay demlenmiş , ekmekler kızarmış , annemin eve dün koyduğu börekler fırında ısınmıştı .

Kısacası her şey hazırdı . Şimdi uyuyan prensesi uyandırma vaktiydi ..

Güle oynaya merdivenleri çıkarken yavaşça odaya girdim .. Karaca bıraktığım gibi uyuyordu . Yavaşça yanına yaklaşıp yatağa oturdum ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin