Fethiye-1🌻🏖️

1K 70 234
                                    

Oylar ve yorumlar canolar ..

*

*

*

Radyodan çalan hafif şarkı eşliğinde yola devam ediyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Radyodan çalan hafif şarkı eşliğinde yola devam ediyorduk . Karaca sabah yola çıktığımız için yaklaşık iki saat uyumuş şimdilerde uyanmıştı . Ben hem onu izleyip hem araba sürerken Daisy de Karaca gibi miskinlik yapıyordu .

E tabi , evin reisi olmak zor iş değil mi ?

Kendi kendime gülerken Karaca uyanmış şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu . Çoğu zaman kendi başına uyanınca böyle oluyordu . Yaklaşık bir yarım saat boyunca etrafı izliyor , bazen bir noktaya takılı kalıp orayla bakışıyordu ..

Ben onun bu hallerini gülerek izlerken yavaş yavaş kendine geliyordu .. ''Karaca hanım , güzellik uykunuzu alabildiniz mi acaba ? '' dedim gülerken .

Durup uyku mamuru gözlerle bana bakarken yanağından makas aldım . ''Ben ne ara uyudum ? Ve biz nereye gidiyoruz ? Ben bir şey anlamadım ya ! '' dedi kendi kendine .

Onunla biraz dalga geçsem bir şey olmazdı bence .. ''Karaca hatırlamıyor musun ? Kaçırdım ya ben seni , Adana ya gidiyoruz .. Dün nikah kıydık falan .. '' dedim .

O bana belerttiği gözlerle bakarken onun bu haline gülmemek için sıkıyordum kendimi . Uykudan uyanınca yeniden doğmuş gibi oluyordu güzelim ..

''Ne ! Kaçtık mı ? Ya ben rüya mı gördüm ? '' dedi Karaca şaşkınlıkla .

''Ne gördün ? '' diye sordum merakla .

'' Ya biz evleneli bir buçuk yıl olmadı mı ? '' dedi kendi kendine . Arkada uyanan Daisy'i görünce elimi ağzıma götürüp gülmeye başladım . O bana aşk olsun bakışları atarken konuştu . ''Ya Azer sen benimle dalga mı geçiyorsun ? ''

''Evet uyuyan güzelim .. '' dedim gülerken . ''Sen böyle uykudan uyanınca ayrı bir güzel uyanıyorsun , ben ne yapacağım seni ? ''

''Sizde maşallah Azer Bey pek bir şakacısınız ! Ödüm koptu Azer ya .. '' dedi arkasına yaslanırken .

Yüzüne baktım ki gerçekten haklıydı korkmuş gibiydi . Kenara çekerken ona baktım . ''Güzelim .. ''dedim saçlarını okşarken . ''Neden korktun bu kadar ? ''

Yüzünü avuçlarımın arasına alırken yanaklarından öptüm . O bana sarılırken kollarımı sardım ona . Hala daha korkularını atamamıştı üstünden . Uzun zaman olmuştu ama hala daha unutamamıştı bir şeyleri .

Yüzünü avuçlarımın arasına aldım tekrar , alnını öptüm uzunca . O biraz daha sakinleşirken , alnımı alnına yaslayıp konuştum ..

''Ben hep yanındayım . Korkma olur mu ? Baktığı her yerde ben varım , Çukur yok , silah yok , düşman yok .. Sadece biz varız .. '' dedim .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin